دکوراسیون

15 ایده آشپزخانه کوچک که در سبک کوتاهی نمی کنند

آشپزخانه کوچک

از پخت و پز و نظافت گرفته. تا لذت بردن از وعده های غذایی با عزیزان، ما زمان زیادی را در آشپزخانه می گذرانیم.   به هر حال این قلب خانه است.  در حالی که داشتن.  یک آشپزخانه بزرگ و جادار برای بسیاری از صاحبان خانه یک رویا است. آشپزخانه کوچک نیز زمانی که به درستی طراحی و سازماندهی شوند.  می توانند به همان اندازه کاربردی باشند.  برای اینکه به شما کمک کنیم.  از متراژ محدود خود نهایت استفاده را ببرید.  ایده‌های آشپزخانه کوچکی را گردآوری کردیم.  که سبک زیادی دارند.

حتی اگر به بودجه محدود پایبند باشید.  این امکان وجود دارد.  که آشپزخانه‌های کوچک – حتی آشپزخانه‌های بسیار کوچک – کاربردی و شیک باشند. با قرار دادن.  قفسه ها، آویزان کردن.  گلدان ها از سقف یا آوردن.  یک گاری چرخشی، به شلوغی آشپزخانه رسیدگی کنید. اگر در رویای تازه‌سازی اصلی هستید. کابینت‌هایتان را با سایه‌ای تازه رنگ کنید.  (رنگ‌های روشن باعث می‌شود.  اتاق کوچکی ظاهر شود) یا یک جزیره کوچک آشپزخانه را نصب کنید.  که فضای اضافی را برای پیشخوان ایجاد می‌کند.

چه طراحی آشپزخانه شما مدرن باشد.  چه سنتی یا روستایی، راه هایی برای القای شخصیت در فضاهای کوچک پیدا خواهید کرد. سعی کنید.  کف‌های شطرنجی را آزمایش کنید.  لایه‌هایی را با لهجه‌های قدیمی بپوشانید.  یا از آشپزخانه تا سقف استفاده کنید.  کابینت‌های بالایی را با قفسه‌های باز عوض کنید.  (یک هک عالی برای آشپزخانه‌های گالی) یا با آثار هنری بزرگ شوید.  (به راحتی می‌تواند به نقطه کانونی تبدیل شود). چه در یک آپارتمان زندگی می کنید.  خانه شما فاقد فضای آشپزخانه است.  این گالری عکس پر از الهام از طراحی برای استفاده است.

1.القای رنگ با کاشی

برای تأکید بر ارتفاع یک اتاق، یک بک اسپلش پررنگ تا سقف بیاورید. یک پنجره نورگیر نیز به کشیدن چشم به سمت بالا کمک می کند.

آشپزخانه کوچک

2.کفپوش شطرنجی را در آغوش بگیرید

عناصر طراحی یکپارچهسازی بافی را ببافید.  مانند یک کف شطرنجی کلاسیک و سخت افزار طلایی با الهام از کلاسیک. این آشپزخانه روشن که طراحی شده.  از فضای عمودی با قفسه‌های باز تا آسمان استفاده می‌کند.

آشپزخانه سفید

3.استفاده از آشپزخانه های قدیمی

این آشپزخانه کوچک که توسط سارا استیسی طراحی شده است.  از میزهای قصابی و کابینت‌های سبز خوش خلق گرفته.  تا پرده‌های کافه‌ها و چراغ‌های آویز شیشه‌ای، مملو از جذابیت و شخصیت قدیمی است.

آشپزخانه های قدیمی

4.یخچال را مخفی کنید.

یک یخچال پانل آماده را امتحان کنید.  به این معنی که دستگاه با یک صفحه کابینت سفارشی ارائه می شود.  تا یکپارچه با بقیه فضای شما ترکیب شود.  در اینجا، یک یخچال کوچک پشت خاکستری روشن پنهان شده.

یخچال را مخفی

5.اجازه دهید شمارنده ها دو وظیفه بازی کنند

این شبه جزیره داخلی که به طور یکپارچه با پیشخوان آشپزخانه ترکیب می شود.  فضای بیشتری را برای آماده سازی غذا ارائه می دهد. و مکانی مناسب برای کار، سرگرمی یا لذت بردن.  از وعده‌های غذایی وجود دارد.

یخچال نارنجی

6.یک میز ناهار خوری بیاورید

به دلیل قرار گرفتن.  درب پشتی، این آشپزخانه به دو قسمت تقسیم شده.  و فضای باز زیادی باقی می گذارد.  این فرصت عالی برای آوردن.  یک ست ناهار خوری کوچک است.

میز ناهار خوری

7.یک جزیره آشپزخانه کوچک نصب کنید.

جزیره آشپزخانه شما نباید مطابق با انتظارات باشد.  به خصوص اگر فضای کافی برای یک چیدمان استاندارد وجود نداشته باشد. در اینجا یک جزیره کاربردی را نصب می کند.  تا با ردپای منحصر به فرد این اتاق و فضای اطراف آن سازگار باشد.

جزیره آشپزخانه کوچک

8.از کابینت های دو رنگ استفاده کنید

در این آشپزخانه به کابینت‌های پایین تیره اجازه می‌دهد.  تا فضا را مشخص کنند و آن را به حداقل می‌رسانند.  قفسه های باز در یک طرف کمک می کند.  تا این فضای باریک کمتر احساس شود.

کابینت های دو رنگ

9.یک فضای کوچک برای نشستن ایجاد کنید

پیشخوان آشپزخانه را طوری گسترش دهید.  که فضای کافی برای دو صندلی بار که در واقع رو به جلوی آشپزخانه قرار دارند.  را شامل شود. برای صرفه جویی در فضای پیشخوان همچنین یک اتاقک برای زندگی مایکروویو ایجاد می کند.

فضای کوچک برای نشستن

10.هر قسمت از آشپزخانه را به حداکثر برسانید

ظروف، لیوان ها، تخته های برش و ادویه جات ترشی جات را در دسترس نشان دهید.  حتی اگر فضایتان تنگ است.  قفسه های انباشته روی پیشخوان و یک قفسه باریک روی یخچال رنگ آمیزی شده.  به رنگ دیوارها – از هر نقطه کوچکی استفاده کنید.

قسمت از آشپزخانه

11.یک جزیره آشپزخانه به سبک خانه های کشاورزی را امتحان کنید.

نه تنها لهجه چوب تیره (مانند این جزیره به سبک خانه‌های کشاورزی) فضای بیشتری را برای پیشخوان فراهم می‌کند.  بلکه وقتی با کابینت‌های آشپزخانه سفید جفت می‌شود.  گرما و کنتراست می‌افزاید.

سبک خانه های کشاورزی

12.با هنر

فقط به این دلیل که با یک فضای کوچک کار می کنید.  به این معنی نیست.  که نمی توانید.  مجموعه هنری خود را به نمایش بگذارید. از ترکیبی از چاپ های کوچک و بزرگ برای ایجاد یک دیوار گالری استفاده کنید.  که به آشپزخانه شما بعد می بخشد.

با هنر

13.از گوشه های آشپزخانه نهایت استفاده را ببرید.

یاد بگیرید.  که با فضایی که دارید.  کار کنید.  و از هر گوشه و کناری استفاده کنید. اگر آشپزخانه واقعی شما کوچک است. ممکن است. یک شکاف کوچک یا گوشه ناخوشایند وجود داشته باشد.  که می توان آن را در فضای آشپزخانه اضافی بازسازی کرد.

گوشه های آشپزخانه

14.قفسه های گوشه ای را اضافه کنید

اگر فضایی برای قفسه بندی دیوار به دیوار باز ندارید.  به سراغ قفسه های گوشه کوچک بروید.  طراح کیت لستر با آویزان کردن.  سه قفسه چوبی بازیابی شده.  انباری فوری ایجاد کرد.

قفسه های گوشه ای

15.رویکرد حداکثری را در پیش بگیرید

با الگوها، رنگ‌ها، فرش‌ها و لهجه‌های تزیینی بیش از حد استفاده کنید. انباشتن آن به طور هدفمند به فضای شما کمک می کند.  تا احساس راحتی کند.  نه غرق.

رویکرد حداکثری

 

برای خرید کاشی و سرامیک ، شیرآلات ، سینک ، اجاق گاز رومیزی و ایستاده و… به سایت بازار صنعت و ساختمان فتوحی مراجعه کنید.

فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *