بازار فتوحی

نصب هود فتوحی ، آنچه صاحبان خانه باید بدانند

هود فتوحی

حتی پس از انتخاب هود مناسب، نصب مناسب برای استفاده حداکثری از سرمایه گذاری ضروری است.  به همین دلیل است که در بازار صنعت و ساختمان فتوحی ، نیاز به دانستن انتخاب و نصب هود برای آشپزخانه شما را گردآوری کرده‌ایم.

از خانواده فتوحی گرفته تا خانواده شما، در اینجا بهترین نکات نصب هود محدوده ما وجود دارد! مثل همیشه، لطفاً در صورت داشتن هرگونه سوال با تیم پشتیبانی اختصاصی ما با شماره 02634115 در تماس باشید.

هود فتوحی

انتخاب هود برد بهینه

همه هودهای برد به طور یکسان ایجاد نمی شوند. چه به دنبال یک هود رده بالا از فتوحی ، اولین قدم برای هر فرآیند نصب، اطمینان از داشتن هود برد مناسب است.

به نوبه خود، صاحبان خانه های جدید و بازسازی کنندگان برای اولین بار به طور یکسان سؤالاتی دارند، مانند:
آیا هود برد بالای سر یا هود برد جانبی بهترین کار را دارد؟
آیا باید یک کمد بالای هود خود نصب کنم؟
چه نوع هود محدوده ای برای سقف های بلند ترجیح داده می شود؟

در حالی که ترجیحات سبک شما منحصر به فرد است، روش های نصب هود محدوده خاصی وجود دارد.  که هر مدل را همراهی می کند.  نکته قابل توجه، بسیاری از هودهای محدوده را می توان با یا بدون کمدهای سقفی نصب کرد.  همانطور که در زیر نشان داده شده است.

1. هود برد جانبی

برای اهداف زیبایی شناختی، صاحبان خانه اغلب تصمیم می گیرند.  لوله دود هود محدوده خود را با استفاده از کابینت ها مسدود کنند.  به نوبه خود، ارتفاع کابینت برای نصب هود محدوده اهمیت ویژه ای دارد.  به عنوان مثال، اگر هود بسیار دور از اجاق گاز باشد.  ممکن است.  مکش کافی برای انتقال دود، گریس و ذرات ناشی از پخت و پز نداشته باشید.

در حالی که یک تخته کابینت یا صفحه استیل ضد زنگ تزئینی کاپوت برد را کمی پایین می‌آورد.   ارتفاع کابینت برای جلوگیری از ناهماهنگی ضروری است.   مطمئن شوید.

2. هود دودکش

برای هودهای مکش بالایی، توصیه می کنیم.  هنگام ترسیم پلان های کف، برنامه ریزی بیشتری داشته باشید.  به عنوان بهترین روش، کابینت آویزان را بالای کاپوت قرار ندهید.  علاوه بر این، ما پیشنهاد می کنیم.  موقعیت سیم برق و درگاه اگزوز را تعیین کنید.  به نوبه خود، می توانید از کار مجدد غیرضروری نصب هود خود جلوگیری کنید.

چگونه هود خود را در پنج مرحله ساده نصب کنید

به طور کلی، پنج مرحله برای نصب یک هود شامل موارد زیر است:
1. باز کردن سوراخ دودکش
2. از قبل جاسازی لوله دود
3. نصب سقف کاذب با مصالح مناسب
4. تعیین موقعیت و نصب سیستم کابینت
5. و نصب هود برد

دانستن اینکه کدام هود را می‌خواهید قبل از شروع به بازسازی آشپزخانه نصب کنید، بسیار مهم است. ما از شما دعوت می کنیم تا از مجموعه هودهای فتوحی ما دیدن کنید تا لیست کاملی از گزینه ها را در اختیار داشته باشید.

1. باز کردن سوراخ دودکش

اگرچه باید به دفترچه راهنمای منحصر به فرد هود فتوحی خود مراجعه کنید، بیشتر سوراخ های دودکش دایره ای شکل با قطر 6 اینچ خواهند بود.

با رزرو فضای کافی برای سوراخ دودکش در ابتدای فرآیند نصب هود برد، می‌توانید از انجام مجدد دست و پا گیر در مراحل بعدی جلوگیری کنید.

2. از قبل جاسازی لوله دود

هدف از تعبیه لوله دود در نصب هود برد دوگانه است.  اول، محصول نهایی بهتر به نظر می رسد.  دوم، تکنسین خدمات قادر خواهد بود.  بخش خود را از فرآیند نصب ساده کند.

نکته قابل توجه، توصیه می کنیم.  در صورتی که می خواهید سقف را قبل از تعبیه لوله دود آویزان کنید، سقف را باز کنید.  یا سوراخ هایی در سقف ایجاد کنید.  اگرچه این ترتیب نصب ترجیحی نیست.

در مورد اندازه‌گیری‌ها، ما حداکثر طول لوله دود 16 فوت را توصیه می‌کنیم در حالی که از سه خم تجاوز نمی‌کند. ما همچنین توصیه می کنیم از خم شدن در زوایای قائم خودداری کنید. این به این دلیل است که فواصل طولانی تر لوله دود قدرت مکش را کاهش می دهد.

3. نصب سقف کاذب با مواد مناسب

آشپزخانه ها به دلیل رطوبت زیاد، روغن، دود و سطوح بخار بدنام هستند. به نوبه خود، ما به شدت توصیه می کنیم.  که مصالح سقفی بادوام و با کیفیت بالا را انتخاب کنید.  اگرچه زیبایی شناسی هدف هر صاحب خانه است.  اما عملی بودن باید در طول فرآیند انتخاب متریال سقف و نصب هود مورد توجه قرار گیرد.

4. تعیین موقعیت و نصب سیستم کابینت

به منظور جلوگیری از آسیب احتمالی به هود خود، توصیه می کنیم.  ابتدا سیستم کابینت خود را در موقعیت و نصب قرار دهید. به این دلیل که گرد و غبار، تراشه‌های چوب و زباله‌ها می‌توانند.  به راحتی داخل هود شما بنشینند.  اگر ابتدا هود را نصب کنید.

قبل از نصب کابینت مطمئن شوید.  که نسبت ها و نیازهای ارتفاع هود خود را کاملاً درک کرده اید.  همچنین اگر تصمیم به نصب کابینت در بالای هود برد دارید.  ممکن است بخواهید.  قبل از هر نیازی به طراح کابینت خود اطلاع دهید.

5. نصب هود

اکنون که سوراخ دودکش، لوله دود، سقف و کابینت شما در جای خود قرار گرفته اند.  زمان آن رسیده است.  که هود خود را نصب کنید. ما توصیه می کنیم.  هود خود را به عنوان آخرین مرحله از فرآیند نصب کنید تا از خراشیدگی، آسیب لوله دود یا آلودگی زباله جلوگیری کنید.

برای اطمینان از انتخاب ارتفاع مناسب، همیشه دفترچه راهنمای نصب هود برد خود را بررسی کنید.

هودهای بردی که خیلی پایین هستند.  ممکن است بیش از حد گرم شوند.  و در صورت انباشته شدن.  روغن در پانل خطر آتش سوزی ایجاد کنند.
هودهایی که بیش از حد بالا هستند.  ممکن است قدرت مکش کافی برای موثر بودن نداشته باشند.  و اجازه دهند.  دود و زباله در آشپزخانه شما بنشیند.

به عنوان آخرین مرحله برای نصب هود خود، لطفاً فیلم پوشش فن و پوشش تزئینی را در اسرع وقت بردارید.  تا از تغییر رنگ، برداشتن ناهموار یا لکه شدن دائمی جلوگیری شود.

شروع کار با فتوحی

اگر می‌خواهید بدانید که چرا فتوحی مورد اعتماد صاحبان خانه در سراسر جهان است.  از شما دعوت می‌کنیم که از هود فتوحی استفاده کنید.  بین زیبایی‌شناسی خیره‌کننده هودهای ما و عملکرد باکیفیت آنها، فتوحی سطح آشپزخانه‌های لوکس را افزایش می‌دهد. اگر سؤالی دارید یا علاقه مند به یادگیری بیشتر هستید.  لطفاً از وب سایت فتوحی ما، از جمله بلاگ و محصولات برای نکات نصب بیشتر، دیدن کنید. با تشکر از شما برای خواندن، و بهترین موفقیت در سراسر نصب شما!

سایت بازار صنعت و ساختمان فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *