بازار فتوحی

6 نکته ای که هنگام خرید ماکروفر خوب ایرانی باید در نظر داشته باشید

ماکروفر خوب ایرانی

اجاق های مایکروفر از یک چیز جدید صرف به یک وسیله پخت و پز مفید و ضروری تبدیل شده اند. استفاده از آنها فراتر از گرم کردن مجدد غذای سرد است و در حال حاضر، این وسیله ترجیحی برای پخت و پز نیز می باشد. ماکروفر خوب ایرانی مناسب می تواند کمک بزرگی باشد و آشپزی شما را راحت تر کند. چند نکته اساسی و در عین حال حیاتی وجود دارد که باید هنگام خرید یک اجاق مایکروفر جدید به خاطر داشت. برای پیدا کردن آنها به ادامه مطلب بروید.

ماکروفر خوب ایرانی

6 نکته ای که هنگام خرید ماکروفر خوب ایرانی جدید باید در نظر داشته باشید

1. هدف

در کمال تعجب بسیاری، امروزه انواع مختلفی از اجاق های مایکروفر در دسترس هستند و هر کدام هدف و عملکرد متفاوتی دارند.

اگر فقط یک وسیله برای گرم کردن سریع غذا، پختن غذاهای آماده و یخ زدایی مواد غذایی منجمد می خواهید، مایکروفر در بازار صنعت و ساختمان فتوحی مناسب ترین گزینه برای شماست. اما اگر به دنبال چیزی قوی هستید.  که بتواند کمی پخت و پز را انجام دهد، اجاق گاز  همان چیزی است که باید به سراغش بروید.

2. اندازه

مایکروویو فقط در یک اندازه وجود ندارد و شما می توانید انواعی از 0.5 فوت مکعب تا 1.5 فوت مکعب را پیدا کنید. قانون کلی برای انتخاب اندازه مناسب این است که فضای موجود در آشپزخانه خود را در نظر بگیرید. فراموش نکنید که مطمئن شوید فضای موجود در آشپزخانه شما می تواند به طور ایمن با فری که قصد خرید آن را دارید قرار بگیرد.

5 نکته برای تمیز کردن اجاق های مایکروفر

3. ظرفیت پخت و پز

پارامتر دیگری که باید بررسی شود ظرفیت مایکروویو است که بر حسب لیتر است. این دیکته می کند که چه مقدار غذا را می توان در یک حرکت پخت. اندازه مناسب برای شما بستگی به تعداد اعضای خانواده شما دارد.

یک خانواده پرجمعیت به طور طبیعی به یک اجاق مایکروویو بزرگتر برای رفع نیازهای خود نیاز دارند. اگر چهار عضو یا کمتر دارید، 15-20 لیتر ایده آل خواهد بود. خانواده های بیش از چهار نفر معمولاً به سراغ اجاق هایی با ظرفیت بیش از 25 لیتر می روند.

4. ظرفیت قدرت

قدرت اجاق مایکروفر بر حسب وات اندازه گیری می شود و عدد بزرگتر، عملکرد مایکروفر شما بیشتر خواهد بود. ظرفیت نیرو باید صرفاً به کاری که قصد انجام آن را دارید بستگی داشته باشد. اگر نیازهای شما فراتر از گرم کردن مجدد اولیه و در قلمرو پخت و پز غذا باشد، به یک مایکروفر متوسط ​​یا کامل با توان 800-1600 وات نیاز دارید.

5. مجموعه ویژگی

هنگامی که عملکردهای اولیه مرتب شدند، لیست ویژگی های ارائه شده توسط اجاق مایکروفر مانند یک گیلاس روی کیک است. ویژگی هایی مانند یخ زدایی خودکار، پیش گرم کردن، یا تنظیمات تخصصی از پیش برنامه ریزی شده به سرعت در حال تبدیل شدن به یک ویژگی جدید عادی و ضروری هستند. یکی از ویژگی هایی که مطمئناً آشپزی را راحت می کند.

6. بودجه

در نهایت، فراموش نکنید که هنگام انتخاب محصول، بودجه خود را در ذهن خود نگه دارید. مناسب ترین و بهترین مایکروفر برای شما اجاقی است.  که متناسب با بودجه شما باشد و تمام جعبه های مورد نیاز شما را مشخص کند. فهرستی از توابع/ویژگی های ضروری تهیه کنید.  و بر این اساس بهترین را متناسب با بودجه خود انتخاب کنید.

علاوه بر موارد فوق، به یاد داشته باشید که مایکروفر ها عملکرد نسبتاً پیچیده ای دارند. بنابراین ایده خوبی است که در یک قرارداد نگهداری سالانه برای مایکروفر خود سرمایه گذاری کنید، که می تواند به اطمینان حاصل شود که در طول چرخه عمر خود در بهترین حالت باقی می ماند، به مبلغ نسبتاً اسمی. در اینجا یک نکته حرفه ای کوچک است. سرمایه گذاری روی برنامه 1 ساله برای مایکروفر را در نظر بگیرید که شامل بررسی عملکرد اولیه، تمیز کردن رسوبات روی بدنه بیرونی و پانل ها، تمیز کردن عمیق سطح داخلی، از جمله حذف رسوبات غذا و چربی می شود.  این طرح همچنین بررسی عملکرد اجزایی مانند مگنترون، موتور سینی و غیره را پوشش می دهد.  اگر این کافی نبود، تمیز کردن محل های فوری اطراف مایکروویو را نیز پوشش می دهد.

برای دیدن انواع ماکروفر خوب ایرانی به سایت بازار صنعت و ساختمان فتوحی مراجعه کنید یا با شماره 02634115 تماس بگیرید کارشناسان ما همه روزه از ساعت 8 تا 21 آماده پاسخگویی به سوالات و ثبت فاکتور شما هستند.

 خرید ماکروفر خوب ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *