صنعت ساختمان

انواع مایکروویو چند کاره

مایکروویو چند کاره

انواع مایکروویو چند کاره وسیله‌ای مفیدی هستند.  که می‌توانید در آشپزخانه‌تان داشته باشید.  چه در حال گرم کردن غذای باقی‌مانده یا یخ‌زدایی گوشت برای شام خود باشید.  اگر عجله دارید و نیاز دارید چیزی را گرم کنید.  یا در واقع چیزی بپزید، مانند برنج در مایکروویو، سریع و راحت هستند. آنها غذا را خیلی سریعتر از اجاق های معمولی گرم می کنند. با این حال ممکن است به دلیل نحوه پخت آن، از نظر طعم و پایان، دقیقاً نتیجه مشابهی نداشته باشید.

مایکروویو چند کاره

حالت های پخت و پز متعدد مایکروویو به شما تطبیق پذیری در آشپزخانه را می دهد. در حالی که استفاده از آن آسان است. مدل‌ها و ساخت‌های بسیاری از مایکروویو وجود دارد.  بنابراین طیف گسترده‌ای از انتخاب برای شما وجود دارد.

مایکروویو به سادگی وسیله‌ای است.  که از تشعشعات مایکروویو برای گرم کردن.  یا پختن غذای شما استفاده می‌کند. در حالی که یک اجاق معمولی از عنصر گرمایی استفاده می‌کند.  که هوای داخل فر را گرم می‌کند.  امواج مایکروویو در طیف الکترومغناطیسی قرار دارند.  و می توانند بین امواج رادیویی و اشعه مادون قرمز یافت شوند.  این نوع امواج در جذب چیزهایی مانند آب یا چربی خوب هستند.  اما فلز را دوست ندارند.  به همین دلیل است که گذاشتن یک قاشق در شام ایده خوبی نیست!

مایکروویوها در پخت سریع‌تر عمل می‌کنند.  زیرا امواج مایکروویو به غذا نفوذ می‌کنند.  این به این دلیل اتفاق می‌افتد که امواج، مولکول‌های چربی یا آب درون غذا را تحریک می‌کنند.  که به پخت موثرتر آن کمک می‌کند.

غذاهای زیادی وجود دارد.  که می توانید آنها را بپزید.  یخ زدایی کنید.  یا دوباره در مایکروویو گرم کنید.  مانند:

هر نوع گوشت یا ماهی را یخ زدایی کنید
هر غذای باقی مانده
وعده های غذایی مایکروویو
تخم مرغ همزده
بیکن
برنج
پاستا

اینها فقط چند چیز هستند.  که نمی توانید در مایکروویو خود بپزید (مانند تخم مرغ در پوسته و فلفل چیلی)، بنابراین امکانات بی پایان هستند. در حال حاضر حتی یک روند برای غذاهای مایکروویو در لیوان وجود دارد. شما فقط مواد را با هم در یک لیوان مخلوط کنید.  و آن را در مایکروویو بپزید.  غذاهای محبوب شامل املت و کیک است.

مایکروویو ترکیبی چیست؟

یک مایکروویو ترکیبی که به عنوان مایکروویو ترکیبی نیز شناخته می شود.  همان چیزی است.  که به نظر می رسد.  این یک مایکروویو است.  که ترکیبی از گزینه های پخت و پز را ارائه می دهد.  این شامل کباب کردن، بخارپز کردن و پخت است. برای یک آشپزخانه شلوغ که مشتاق امتحان بسیاری از دستور العمل های جدید است عالی است.

به دلیل قابلیت های مایکروویو ترکیبی، امکانات پخت و پز بی شمار است. شما می توانید.  غذای خود را همانطور که دوست دارید.  گرم، ترد، برشته و حتی قهوه ای کنید.  با چنین وسیله ای می توانید آشپزی خود را تغییر دهید.  غذاهای مختلف بسازید.  و چیزهای جدید را امتحان کنید. مایکروویو ترکیبی به شما این امکان را می‌دهد.  که کارهای بسیار بیشتری از یک مایکروویو معمولی انجام دهید.  اما به دلیل ویژگی‌های برتر گران‌تر هستند.

مزایای مایکروویوهای ترکیبی

گزینه های زیادی برای پخت و پز ارائه دهید.
قابلیت های بالاتر از مایکروویو استاندارد
دامنه بالاتر از ویژگی ها

معایب مایکروویوهای ترکیبی

گران تر از اجاق های مایکروویو استاندارد
اگر فقط می خواهید غذا را دوباره گرم کنید و یخ زدایی کنید نیازی نیست، یک مایکروویو استاندارد بهتر و ارزان تر خواهد بود

VK902 محبوب ما که ترکیب فشرده مایکروویو، گریل و اجاق فن دار است به طیف وسیعی از ویژگی ها از جمله تنظیم یخ زدایی خودکار، 6 سطح قدرت مایکروویو و یک فن خنک کننده مجهز است که همه به حداکثر رساندن توانایی پخت شما کمک می کند. همچنین دارای ظرفیت خالص شگفت انگیز 40 لیتری در مقایسه با برخی از مایکروویوهای استاندارد ما است که می توانند ظرفیت خالص 17 لیتر را نگه دارند.

آیا یک اجاق ترکیبی که می‌تواند در یک مکان مجموعه‌ای از وعده‌های غذایی درست کند.  چیزی نیست که همه باید داشته باشند؟

هنگام خرید مایکروویو به چه نکاتی باید توجه کرد

هنگام خرید مایکروویو داخلی موارد زیادی وجود دارد. به همین دلیل است.  که ما یک راهنمای خرید کوتاه در مورد مواردی که هنگام انتخاب مایکروویو باید به آن توجه کنید. گردآوری کرده ایم.

امکانات

تعداد بی‌شماری از ویژگی‌ها وجود دارد.  که می‌توانید در مایکروویو داشته باشید.  اما مهم این است.  که یکی را انتخاب کنید که ویژگی‌های مناسب شما را داشته باشد.

اگر مایکروویو شیک و مینیمالیستی می‌خواهید.  شاید انتخابی که دارای صفحه کنترل لمسی است.  مناسب شما باشد.  زیرا دکمه‌ای برای فشار دادن یا دستگیره‌ای برای چرخاندن وجود ندارد.

همچنین ایده خوبی است که به محدوده تنظیمات برق و برنامه های خودکار در دسترس شما نگاه کنید. اگر دوست دارید اکثر مواد غذایی خود را منجمد کنید، داشتن یک ویژگی یخ زدایی خوب برای شما ضروری خواهد بود. اگر می‌خواهید مایکروویو بیشتر کار را برای شما انجام دهد، پس چرا به مایکروویو نگاه نکنید که حتی می‌تواند بسته به وزن و اندازه، مدت زمان پخت یا یخ‌زدایی یک مورد را توصیه کند. باید در نظر داشته باشید.  که هرچه ویژگی‌های پیشرفته‌تر باشد.  هزینه مایکروویو گران‌تر خواهد بود.

اندازه

مسائل اندازه! شما باید اطمینان حاصل کنید.  که مایکروویویی را خریداری می کنید.  که به اندازه کافی بزرگ باشد.  تا آنچه را که برای پختن آن نیاز دارید در آن قرار دهید. مایکروویوهای خانواده معمولی حدود 20 تا 25 لیتر هستند.  اگر مایکروویو بزرگ‌تری می‌خواهید. می‌توانید یک مایکروویو بخرید که می‌تواند تا 42 لیتر را در خود نگه دارد.

اندازه و قابلیت میز گردان نیز هنگام انتخاب مایکروویو مهم است.  زیرا این همان چیزی است.  که غذای خود را روی آن قرار می دهید.  و سپس آن را پخته یا یخ زدایی می کنید. مایکروویوهای استاندارد یک صفحه گردان با قطر حدود 25-27 سانتی متر دارند، در حالی که اکثر مایکروویوهای ما دارای قطر صفحه گردان 31.5 سانتی متر هستند که فضای زیادی برای پخت و پز دارد.

برای ما بنویسید

یکی از سوالات بزرگتر این است که چه نوع مایکروویو می خواهید؟ ایستاده، توکار، ترکیبی، مایکروویو با گریل یا فقط یک مایکروویو؟ تصمیمات زیادی باید گرفته شود.

مستقل

مایکروویو ایستاده مایکروویویی است.  که روی پای خود می ایستد.  و می تواند روی میز شما بنشیند. این به شما انعطاف پذیری در مکان می دهد.  زیرا می توانید آن را در جایی که نیاز دارید قرار دهید. همچنین می‌توان آن را یک مایکروویو رومیزی نامید، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مایکروویوهای ایستاده، لطفا راهنمای مایکروویو داخلی در مقابل مایکروویو داخلی ما را بخوانید.

توکار

مایکروویوهای داخلی در یک کابینت نصب می شوند.  یا می توانید مایکروویو دیواری را خریداری کنید.  که دارای مشخصات باریک تری است. این سبک از مایکروویوها خارج از راه هستند.  و به شما امکان می دهند.  فضایی را روی میز کار خود آزاد کنید. برای مطالعه بیشتر در مورد اینکه چرا مایکروویوهای داخلی بسیار عالی هستند.  راهنمای مایکروویو داخلی مایکروویو ایستاده ما را بررسی کنید.

ترکیب کنید

مایکروویو ترکیبی که به عنوان مایکروویو ترکیبی نیز شناخته می شود.  دقیقاً همان چیزی است که می گوید، ترکیبی از قابلیت های پخت و پز را ارائه می دهد. این گزینه های مختلف آشپزی می تواند شامل ویژگی هایی مانند کباب کردن، بخارپز کردن و پخت باشد، که اگر عاشق آشپزی هستید و همه چیز را در یک دستگاه می خواهید بسیار عالی است. برای مطالعه بیشتر در مورد مزایای مایکروویو ترکیبی، راهنمای ما را بخوانید مایکروویو ترکیبی چیست؟

مایکروویو با گریل

مایکروویو با گریل اساساً یک مایکروویو استاندارد با تمام ویژگی های عالی است.  که مایکروویو ارائه می دهد، اما عملکرد اضافی یک گریل را دارد. بنابراین شما می توانید غذای خود را بپزید و قهوه ای کنید و نتایج پخت عالی به شما بدهد. برای افزودن ترد اضافی به غذایتان، یک مایکروویو با گریل می‌تواند این مقدار اضافی را به شما بدهد، اما به یاد داشته باشید که این مایکروویو هزینه بیشتری نسبت به مایکروویو استاندارد دارد.

فقط مایکروویو

مایکروویو برای گرم کردن غذای باقیمانده و یخ زدایی سریع چیزی برای میان وعده در زمان ناهار عالی است، این مایکروویو امروزه یکی از کالاهای اصلی آشپزخانه است.  و ما بدون آن نخواهیم بود. از تشعشعات مایکروویو برای طبخ/گرم کردن غذا استفاده می کند.  و با طیف وسیعی از تنظیمات ارائه می شود.  اما تنظیمات پیچیده ای مانند عملکرد کباب کردن را ارائه نمی دهد. برای مطالعه بیشتر در مورد نحوه عملکرد مایکروویوها و کارهایی که می توانند.  برای شما انجام دهند.

راهنمای تخصصی ما را بخوانید مایکروویو چیست؟

قدرت

مایکروویوها در حال قوی‌تر شدن هستند.  که برای ما عالی است.  اما به این معنی است.  که گزینه‌های بیشتری برای انتخاب وجود دارد.  که می‌تواند یک تصمیم دشوار باشد!

وات استاندارد برای مایکروویو حدود 850-900 وات است، CDA مایکروویو واحد دیواری را با توان 700 وات ارائه می دهد.  و بقیه محدوده ما حداکثر توان 900 وات را دارند.

بودجه

بودجه همیشه یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است.  که باید در هنگام خرید مایکروویو در نظر بگیرید.  زیرا مشخص می‌کند.  کدام برند، مدل و مشخصات را می‌توانید انتخاب کنید.

 خوشبختانه مایکروویوهایی وجود دارد.  که متناسب با هر سطح بودجه باشد. هرچه مشخصات بالاتر باشد.  هزینه نیز بیشتر می شود.  زیرا ویژگی ها و عملکردهای بیشتری را با پول خود دریافت می کنید.

هنگام خرید مایکروویو قبل از تصمیم گیری نهایی باید چند سوال از خود بپرسید، اما بررسی این عوامل کلیدی به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که مایکروویو مناسب برای خود و آشپزخانه خود را خریداری می کنید.

خرید مایکروویو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *