صنعت ساختمان

تفاوت ماکروفر و ماکروویو : همه آنچه که باید بدانید

تفاوت ماکروفر و ماکروویو

اجاق گاز از زمان های بسیار قدیم در آشپزخانه بوده است.  که راحتی بیشتری را برای پخت و پز ارائه می دهند.  این دو دستگاه از این قبیل مایکروویو و OTG هستند. در حالی که اولی در درجه اول با عملکردهایی مانند گرم کردن.  مجدد و یخ زدایی مواد غذایی مرتبط است.  دیگری برای کباب کردن غذا استفاده می شود  با این حال، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.  تا انتخاب بهتری در مورد خرید داشته باشید. به جای درستی آمده‌اید. در ادامه بخوانید:

تفاوت ماکروفر و ماکروویو

ماکروویو چیست؟

مایکروویو وسیله‌ای است.  که از تابش الکترومغناطیسی برای گرم کردن غذا استفاده می‌کند. این امواج توسط دستگاهی به نام مگنترون تولید می شوند و از طریق طول موج به داخل محفظه پخت هدایت می شوند. مایکروویو معمولاً برای گرم کردن غذاهای از قبل پخته شده، یخ زدایی مواد غذایی منجمد و پختن غذاهای ساده مانند سبزیجات و گرم کردن مجدد سوپ استفاده می شود.

همچنین بخوانید: استفاده خانگی در مقابل تجاری: کدام اجاق مایکروویو برای شما مناسب تر است

ماکروفر چیست؟

برخلاف ماکروویو ، ماکروفر از گرمای تولید شده.  توسط یک عنصر گرمایش الکتریکی برای پختن غذا استفاده می کند. همچنین دارای یک فن است.  که برای چرخاندن حرارت در اطراف محفظه پخت و پز برای پخت یکنواخت غذا استفاده می شود. اغلب تصور می‌شود.  که اجاق‌ها فقط برای پخت خوب هستند.  اما می‌توان از آن‌ها برای پخت انواع غذاها، از نان، کیک و کلوچه گرفته تا گوشت، ماهی و مرغ نیز استفاده کرد.

OTG چیست؟

OTG مخفف Oven, Toaster, and Griller است و معمولاً یک دستگاه کوچک است که عملکرد توستر و گریل را با هم در اجاق ترکیب می کند. در واقع، بسیاری در هنگام خرید در مورد بحث “OTG در مقابل مایکروویو” متعجب می شوند. OTG از یک عنصر حرارتی کاملاً مشابه اجاق معمولی همراه با یک فن برای گردش گرما استفاده می کند.  که امکان پخت و پز یکنواخت را فراهم می کند. آنها همچنین دارای چندین لوازم آشپزی از جمله سینی پخت، سیم و قفسه هستند. آنها را می توان برای پخت، کباب کردن، و همچنین عملکرد برشته کردن استفاده کرد.

تفاوت ماکروفر و ماکروویو چیست؟

هم مایکروویو و هم ماکروفر از لوازم آشپزخانه هستند.  که برای تهیه غذا استفاده می شوند. اما روش‌هایی که هر دو برای گرم کردن و/یا پختن غذا استفاده می‌کنند.  به شدت متفاوت هستند. یک مایکروویو از تشعشعات الکترومغناطیسی برای گرم کردن غذا استفاده می کند.  در حالی که یک اجاق از ترکیبی از عنصر گرمایش الکتریکی و یک فن برای گردش گرما در محفظه استفاده می کند تا غذا را به طور یکنواخت بپزد. بنابراین، این دو دستگاه برای کارهای بسیار متفاوت ساخته شده اند.

کدام را باید بخرید؟

هر سه – مایکروویوها ، ماکروفر و OTGها مجموعه‌ای از وظایف منحصر به فرد و تخصصی را انجام می‌دهند.  و بنابراین، اغلب نمی‌توانند جایگزین دیگری برای دیگری باشند. اگر نیازهای شما محدود به گرم کردن مواد غذایی از قبل پخته شده، گرم کردن مجدد و یخ زدایی است.  مایکروویو انتخاب ایده آلی است. با این حال، اگر می‌خواهید تمام وعده‌های غذایی را بپزید و در پخت کیک و کلوچه بپزید، بهترین دوست شما ماکروفر است. فرض کنید نیازهای شما نیز نسبتاً محدود است، به طوری که نیازی به ماکروفر ندارید، اما به چیزی نیاز دارید که عملکرد بیشتری نسبت به مایکروویو داشته باشد. در چنین مواردی، OTG پاسخگو است.

خرید مایکروویو و مایکروفر از فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *