معرفی محصول

روشویی مربع در مقابل بیضی

روشویی مربع

روشویی جزو پرکاربردترین وسایل در اکثر خانه ها هستند. مانند بسیاری از لوازم خانگی دیگر، این وسایل ضروری در اندازه‌ها، شکل‌ها و سبک‌های مختلف برای مطابقت با نیازهای صاحبان خانه‌های مختلف عرضه می‌شوند.

اگرچه می‌توانید از بین پایه‌های مختلفی انتخاب کنید، اما خود روشویی به چهار شکل محبوب ارائه می‌شود – بیضی، مربع، مستطیل و نامتقارن. از بین همه این انتخاب های محبوب، دو سبک برجسته هستند – بیضی و مربع. روشویی بیضی ساده و سنتی تر در نظر گرفته می شوند، در حالی که روشویی مربع پیچیده تر و مدرن تر در نظر گرفته می شوند.

آیا تصمیم ندارید که به سمت شکل بیضی سنتی بروید یا روشویی مربع مدرن تر را انتخاب کنید؟ اولین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که مانند سایر روشویی ها،  بیضی و  مربعی مزایا و معایب خود را دارند. بنابراین ضروری است که یکی را انتخاب کنید که متناسب با فضای طراحی شما باشد.

در این مقاله، ما این دو سبک محبوب روشویی های بیضی و مربع را با هم مقایسه کرده‌ایم و مزایا و معایب آن‌ها را برجسته می‌کنیم تا بتوانید تصمیم بگیرید که کدام یک برای حمام شما مناسب‌تر است.

مزایا و معایب روشویی های بیضی

اینها انواع روشویی هایی هستند که با لبه های گرد طراحی می شوند و معمولاً سبک حوضه ای یا پایه هستند. اگرچه آنها اغلب با این  کشویی همراه هستند، روشویی های بیضی را می توان با هر سبکی استفاده کرد.

از آنجایی که آن شکل کلاسیک‌تر هستند، به عنوان یک سبک روشویی «پایه‌ای» شهرت دارند. اگر اهل ریسک نیستید، پس این سبک طراحی ایمن تری برای شماست.

سینک بیضی

مزایا

روشویی های بیضی شکل به دلیل سادگی، مکمل کانترها با هر طرح و رنگی هستند.
طراحی کلاسیک آنها همچنین باعث می شود که آنها را با تقریباً هر سبک حمام به راحتی جفت کنید.
آنها صرفه جویی در فضا هستند، زیرا بسیاری از آنها برای جا دادن در فضاهای کوچک طراحی شده اند.
آنها جایی برای به دام افتادن کثیفی ندارند، بنابراین به راحتی تمیز می شوند.
آنها به طور کلی عمیق تر هستند، بنابراین مقدار زیادی از عمق آب را فراهم می کنند.

معایب

در حالی که برخی افراد روشویی های بیضی شکل را کلاسیک می دانند، برخی دیگر آنها را قدیمی می دانند.
از آنجایی که آنها هندسی نیستند، در طراحی مدرن چندان مورد پسند نیستند.
با اندازه کوچکترشان، برای سرویس های بزرگ ایده آل نیستند.

به طور کلی روشویی های بیضی استاندارد دارای عمق متوسط ​​آب 5-8 اینچ و قطر 16-20 اینچ هستند. آن‌ها ظاهری شبیه به یک دستشویی کلاسیک ارائه می‌کنند و به ایجاد حسی خانگی‌تر به حمام کمک می‌کنند.

مزایا و معایب روشویی مربعی

اینها انواع روشویی هایی هستند که دارای گوشه های مربع هستند. عرض آنها با اندازه گیری از جلو به عقب یکسان است.  و لزوماً عمق یکسانی ندارند.

شکل مدرن روشویی مربع شکل قطعا یک مفهوم منحصر به فرد است. که به یک روند جدیدتر در صنعت حمام تبدیل شده است. با توجه به خطوط تمیز آن ، آنها اغلب در طراحی مدرن مورد علاقه هستند.

سینک مربع

مزایا

آنها بسیار شیک هستند و تضمینی برای ارائه یک طراحی براق برای حمام شما هستند.
معمولاً ارتفاع آنها کوتاهتر است، بنابراین فضای ذخیره سازی بیشتری در زیر وجود دارد.
در مقایسه با روشویی های مستطیلی فضای کمتری را اشغال می کنند.
آنها سطوح مسطح و گسترده تری نسبت به همتایان بیضی خود ارائه می دهند.
آنها آب بیشتری نسبت به روشویی های بیضی شکل در خود نگه می دارند که برای کسانی که می خواهند فضای مناسبی برای حمام کردن نوزادانشان داشته باشند، مفید است.

معایب

از آنجایی که آن گوشه دارند، تمیز کردن روشویی های مربعی سخت تر از سینک های بیضی شکل است.
اگرچه فضای کمتری را نسبت به سینک های مستطیلی اشغال می کنند، اما در مقایسه با سینک های بیضی و گرد، فضای بیشتری را اشغال می کنند.

آنها در مقایسه با اشکال دیگر عمق آب زیادی ندارند.

اگر خانه ای مدرن می سازید یا خانه خود را به روز می کنید تا ظاهری مدرن و براق داشته باشید، شکی نیست که روشویی های مربعی انتخاب ایده آلی هستند. با این وجود، باید به خاطر داشته باشید که روشویی های مربعی ممکن است اکنون شیک و مدرن باشند، اما لزوماً به این معنی نیست که ده ساله می شوند.

چه شکلی از روشویی حمام بهتر است؟

با اشکال مختلف برای انتخاب، بسیاری از صاحبان خانه به شدت این سوال را دارند که بین روشویی گرد و مربع کدام بهتر است؟ خوب، وقتی نوبت به آن می رسد، شکل آن شما به انتخاب شخصی بستگی دارد.

بنابراین، بهترین شکل آن تا حد زیادی به ظاهری که دنبال می‌کنید بستگی دارد. روشویی های بیضی و گرد ظاهری سنتی و کلاسیک دارند در حالی که روشویی های مربعی و مستطیلی ظاهری مدرن و پیچیده دارند.

یکی دیگر از عواملی که ممکن است در انتخاب شکل آن شما تاثیر بگذارد فضای موجود است. اگر برای حمام بزرگ خود یک روشویی می خرید، باید یک روشویی مربع یا ترجیحاً مستطیل شکل در نظر بگیرید. برعکس، اگر آن برای فضای بسیار کوچکتر می خرید، روشویی گرد یا بیضی شکل ایده آل ترین است.

اگر وان حمام دارید، شکل آن یکی دیگر از نکاتی است که هنگام انتخاب بهترین شکل آن باید به آن توجه کنید. بسیاری از طراحان داخلی توصیه می کنند که برای ظاهری هماهنگ، طرحی را انتخاب کنید که با وان حمام شما مطابقت داشته باشد.

آیا می توانید روشویی بیضی را با سینک مربع جایگزین کنید؟

جایگزینی روشویی بیضی شکل سنتی با یک مربع جدید می تواند فوراً کل ظاهر حمام شما را مدرن کند و در عین حال به ارزش کلی خانه شما بیفزاید. با این حال، شکل سینک مربعی به احتمال زیاد در بریدگی میز یک سینک بیضی شکل قرار نمی گیرد. به این ترتیب، ممکن است نیاز داشته باشید که یک سازنده قابل اعتماد و حرفه ای را برای کمک به پروژه بهبود خانه خود استخدام کنید.

امروز یک سازنده قابل اعتماد و حرفه ای استخدام کنید!

اگرچه در مقایسه با وان حمام، شیک ترین قسمت حمام اکثر خانه ها نیست، آن  هنوز هم بخش مهمی از خانه است. با استفاده از مواد مناسب، می توانید حتی ساده ترین فضای سرویس را به فضایی مجلل و مدرن تبدیل کنید. با این حال، قبل از آن، باید یک سازنده قابل اعتماد و حرفه ای را انتخاب کنید. اینجا جایی است که ( سایت بازار صنعت و ساختمان فتوحی ) وارد می شود.

ما یک بازار بزرگ از انواع سینک ، روشویی در جنس های گرانیتی ، استیل و…  هستیم که به راحتی در کرج واقع شده است. ما نه تنها مجموعه‌ای از صفحات سنگ مرمر و گرانیت را برای صاحبان خانه ذخیره می‌کنیم، بلکه می‌توانیم کاشی آشپزخانه، شیرآلات ،  شومینه، پرسلان ، سنگ و غیره را نیز به فروش می رسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *