بازار فتوحی

صدای هود : چرا هود بی صدا را انتخاب کنیم؟

هود بی صدا

کارایی و قابلیت زندگی فضای آشپزخانه فقط به عملکرد لوازم خانگی بستگی ندارد.  بلکه به سطح سر و صدای آنها نیز بستگی دارد.

در واقع، با روندهای فعلی آشپزخانه و اتاق نشیمن مفهوم باز، انتخاب هودهایی که ظرفیت استخراج بالایی داشته باشند.  بدون سروصدا، اهمیت پیدا کرده است.  تا با فضای اطراف تداخل نداشته باشند.

بنابراین، بیایید ببینیم. چه فناوری‌هایی در دسترس هستند.  که سیستم‌های استخراج را با سطوح نویز کاهش‌یافته.  و همچنین برخی از مزایای بزرگی که با انتخاب هود بی‌صدا به همراه دارند.  ارائه می‌دهند.

هود بی صدا

صدای هود : چه چیزی باعث آن می شود؟

سکوت در انتخاب لوازم خانگی و محصولات آشپزخانه اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

در انتخاب مدل مناسب برای آشپزخانه خود، برخی از جنبه هایی که باید به شدت در نظر گرفته شوند.  عبارتند از ویژگی ها، ویژگی های اصلی، قابلیت اطمینان و ظاهر. یکی از عواملی که اغلب نادیده گرفته می شود. سطح نویز است.

اما چرا هود سنتی سر و صدا می کند؟  هودهای آشپزخانه مجهز به سیستم استخراج برای تبادل هوا (یا فیلتر) هستند. مهمترین جزء یک سیستم استخراج، فن است.  که با ایجاد فرورفتگی هوا، دود را از اجاق گاز به داخل مجرای هود مکش می کند. در این مرحله است که نویز کلاسیکی که می شنویم.  ایجاد می شود.  که عوامل زیر به آن کمک می کنند:

موتور فن که با افزایش سرعت چرخش آن بسیار بدتر می شود.
تاثیر هوا بر روی فیلترها، که خود را برای جلوگیری از جریان هوا برای حفظ گریس یا موادی که باعث ایجاد بو در بخار می شوند.  قرار می دهند.  درست مانند سازهای بادی، جریان هوا از طریق سوراخ های فیلتر صدایی ایجاد می کند.  که وقتی هود با سرعت استخراج بالاتری باشد.  صدایی بسیار بلندتر می شود.

تحقیقات در این زمینه با در نظر گرفتن.  این دو عامل انجام شده است.  تا راه حل های بی صدا برای استخراج دود پخت و پز بدون افت عملکرد پیدا شود.

هودهای بی صدا

هودهای سایلنت دستگاه های استخراج هستند.  که مجهز به سیستم کاهش نویز در داخل خود هستند.  اگرچه تصور یک هود بدون سر و صدا دشوار است.  اما تحقیقات فناوری در این زمینه پیشرفت چشمگیری داشته است.

سیستم های کاهش نویز ادغام شده.  در هودهای سایلنت با پیروی از دو اصل کار می کنند:

سر و صدا را از همان ابتدا خفه کنید.  با آب بندی بهتر قطعات فن، که اصطکاک را به حداقل می رساند.
کاهش نویز بین هوا و فیلترها، از طریق مطالعه دقیق دینامیک سیالات از تعامل بین آنها، و با فیلترهای طراحی شده خاص.

هود بی صدا

نحوه انتخاب هود بی صدا

در نتیجه، ویژگی های اصلی که در انتخاب هود بی صدا باید در نظر گرفت.  بیشتر به سیستم کاهش نویز آن مربوط می شود.  بنابراین توجه به موارد زیر ضروری است:

حداکثر ظرفیت هوا که بیانگر قدرت هود و توانایی آن در حذف دود از اجاق گاز است.
کارایی سیستم کاهش نویز، با توجه ویژه به مقدار دسی بل نشان داده شده.  در حداکثر سرعت.
وجود سیستم‌های استخراج «هوشمند» که جذب دود را تضمین می‌کند.  و زمان‌های استخراج را افزایش می‌دهد.  بنابراین امکان استفاده از سطوح توان پایین‌تر و در نتیجه کاهش سطح نویز را فراهم می‌کند.

مدل های مختلف هود بی صدا را برای مطابقت با هر سبک آشپزخانه ارائه می دهد.  به لطف فناوری ، سطح سر و صدای هودها در حداکثر سرعت استخراج، هرگز مکالمه دلپذیر در اتاق را مختل یا قطع نمی کند.

یک سیستم نوآورانه کاملاً جدید یک واحد استخراج را مستقیماً در اجاق گاز ادغام می کند : اجاق گازهای استخراج القایی مرز جدید در اجاق گاز آشپزخانه هستند.  و همچنین مجهز به پیشرفته ترین سیستم های کاهش نویز هستند.  استخراج مستقیم دود از اجاق گاز و انتقال آنها به زیر خود اجاق گاز، مزایای قابل توجهی را از نظر صدای استخراج تضمین می کند.  و آنها را به یک راه حل عالی برای هر کسی که به دنبال بازسازی کامل آشپزخانه خود است. تبدیل می کند.

هود بی صدا برای هر کسی که به دنبال ایجاد یک محیط آشپزی حرفه ای و همچنین فضای آشپزخانه ای است.  که لحظات مهم روز را در آرامش کامل در آن زندگی کند.  انتخاب مناسبی است.

خرید هود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *