مقالات

دیوار تلویزیون خانه های سبک مدرن

دیوار تلویزیون

دستگاه های تلویزیون این روزها یک عنصر جدایی ناپذیر در اکثر خانه ها و فضاهای تجاری هندی هستند. اکثر مردم برای دریافت سهمیه روزانه سرگرمی، تفریح ​​و اخبار به تلویزیون وابسته هستند. با افزایش محبوبیت تلویزیون های هوشمند و دیوارهای برجسته با واحدهای تلویزیون دیواری، تقاضای زیادی برای طراحی دیوار تلویزیون های مدرن و شیک وجود دارد.

بنابراین، مردم بر ایجاد دیوار تلویزیونی تمرکز می کنند که به طور طبیعی توجه را به خود جلب می کند و بسیار کاربردی است. اگر شما هم می خواهید با طراحی های شیک دیوار تلویزیون فضایی فراموش نشدنی خلق کنید، این وبلاگ را بخوانید. در اینجا، برخی از الهامات طراحی دیوار تلویزیون را با استفاده از گزینه‌های کاشی مرسوم موجود در نمایشگاه در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید تخیل خود را به واقعیت تبدیل کنید.

دیوار تلویزیون

طرح های کاشی پرطرفدار برای دیوار تلویزیون

کاشی های بافت دار

کاشی‌های بافت‌دار یک انتخاب محبوب برای دیوارهای تلویزیون هستند.  زیرا یک نقطه کانونی در فضا ایجاد می‌کنند و در عین حال واحد تلویزیون را از بقیه فضا جدا می‌کنند. آنها همچنین می توانند به فضای تلویزیون عمق بخشیده و زیبایی شناسی کل اتاق را ارتقا دهند.  شما می توانید عناصر طبیعی مانند قفسه های چوبی و گیاهان داخلی را اضافه کنید.  تا جلوه ای مجلل در فضای خود ایجاد کنید. بنابراین، اکنون، اگر استفاده از کاشی‌های دیواری بافت‌دار را دوست دارید و می‌خواهید از آن‌ها استفاده کنید، به وب‌سایت یا فروشگاه نزدیک مراجعه کنید تا طیف وسیعی از کاشی‌های بافت‌دار را بررسی کنید تا دیوار تلویزیون خود را متمایز کنید.

کاشی های طرح دار

اگرچه کاغذ دیواری ها اولین انتخاب برای دستیابی به ظاهری طرح دار برای دیوار تلویزیون هستند، آیا به کاشی کاری آن فکر کرده اید؟ برای اینکه به دیوار سبک و شخصیت ببخشید، می توانید سراغ کاشی های طرح دار بروید. کاشی هایی با بهترین کیفیت را با طرح های فراوانی ارائه می دهد.  از هندسی گرفته تا گلدار و انتزاعی. علاوه بر این، در حین استفاده از کاشی های طرح دار برای ایجاد یک نقطه کانونی متمایز در اطراف تلویزیون، ظاهر اتاق را با کاشی هایی با رنگ مشابه یکسان کنید. این باعث ایجاد هماهنگی در سراسر اتاق می شود.

کاشی مرمر

طراحی دیوار تلویزیون شما می تواند به مظهر خانه مدرن شما تبدیل شود. بنابراین، با افزودن طرح دیوار تلویزیون براق از سنگ مرمر ، ظاهری عالی در فضای خود ایجاد کنید. کاشی‌های دیوار مرمری با رنگ‌های تک رنگ مانند سنگ مرمر یا چند رنگ و طلای سفید را انتخاب کنید تا زیبایی معاصری براق ایجاد کنید. به همین ترتیب، دیوار تلویزیون مرمر یک انتخاب عالی برای ایجاد تصاویری چشمگیر است.  ظاهر ظریف و زرق و برق دار کاشی ، مطمئنا مهمانان شما را بی کلام می کند و شاهد ظاهر زیبای چیدمان تلویزیون شما خواهند بود. برای اینکه دکوراسیون اتاق را به سطح بعدی ببرید، برای بقیه دیوارها از رنگ های روشن تر مانند رنگ های پاستلی و خنثی استفاده کنید.

کاشی های چوبی

ممکن است یک دیوار چوبی کامل برای دیوار تلویزیون چندان جذاب به نظر نرسد. در عوض، با استفاده از کاشی‌های چوبی مانند تصویر بالا، به یک ظاهر چوبی مینیمال بروید.  تا طراحی روستایی و شیک داشته باشید.  این طرح بر ساخت یک دیوار برجسته چوبی با طرح های شورون و همراه با یک کتابخانه-کابینت با رنگ تیره تمرکز دارد.  چه بخواهید یک دیوار تلویزیونی باشکوه در اتاق نشیمن یا اتاق خواب خود ایجاد کنید.  کاشی های چوبی می توانند حسی دنج و جذاب را در اتاق ایجاد کنند. همچنین، می‌توانید از ترکیبی از رنگ‌های چوبی روشن و تیره استفاده کنید تا به دیوار تلویزیون خود ظاهری مرتب و ظریف ببخشید. برای بررسی طرح های مختلف کاشی های چوبی می توانید به قسمت سرامیک طرح چوب مراجعه کنید.

کاشی های سنگ طبیعی

کاشی‌های سنگ طبیعی می‌توانند ظاهری محکم و خیره‌کننده به دیوار تلویزیون شما ارائه دهند، اگر کاشی‌های بزرگ را انتخاب کنید. این کاشی‌های دیوار در سایه‌های متعددی وجود دارند که به شما امکان می‌دهند دیوار تلویزیون خود را در اتاق نشیمن خود سفارشی کنید و فضایی ایجاد کنید که سلیقه و شخصیت شما را نشان دهد. به سراغ کاشی‌های سنگی با روکش براق بروید، دیواری با ویژگی‌های مسحورکننده ایجاد کنید که دارای طرح‌های سنگی پیچیده با واحد تلویزیون شناور است. برای برجسته تر کردن دکوراسیون اتاق، صندلی و میز با قاب و کوسن مشکی نصب کنید. می‌توانید از وب‌سایت بازار صنعت و ساختمان فتوحی دیدن کنید.  تا چندین گزینه دیگر از کاشی‌های سنگی را بررسی کنید.  تا پس‌زمینه‌ای چشم‌نواز برای واحد تلویزیون خود ایجاد کنید.

 

دیوار تلویزیون

کاشی هایلایتر سه بعدی

مانند بسیاری از صاحبان خانه، شما نیز ممکن است.  بخواهید یک پله بالاتر بروید.  و یک طراحی داخلی بی نظیر ایجاد کنید.  و کاشی های هایلایتر سه بعدی ایده آل ترین انتخاب برای رسیدن به این هدف هستند.  کاشی های سه بعدی کپی کاغذ دیواری طراحی شده هستند.  که به دیوار جلوه ای سه بعدی می دهند.  و در عین دوام به فضا عمق می بخشند.  این کاشی‌ها در طیف گسترده‌ای از طرح‌ها در دسترس هستند.  از گل‌دار تا هندسی تا آجری و از تک رنگ تا چند رنگ.  با نصب آنها بر روی دیوار تلویزیون، به راحتی می توانید.  دیوار را به یک دیوار ویژه تبدیل کنید.  و در کمترین زمان به فضا سبک و مدرنیت ببخشید.

نتیجه

اگر می خواهید تجربه تماشای تلویزیون خود را ارتقا دهید.  ایده های طراحی دیوار تلویزیون مدرن را در فضای خود القا کنید و یک نقطه کانونی با واحد تلویزیون خود ایجاد کنید. کاشی‌ها با طیف وسیعی از طرح‌ها، متریال‌ها و پرداخت‌ها، همیشه می‌توانند دکور فضا را ارتقا دهند.  و در عین حال یک دیوار جذاب برای خانه‌های مدرن ایجاد کنند. برای ایجاد یک انتخاب شیک و کاربردی برای دیوارهای تلویزیون خود، با شماره  02634115 تماس بگیرید.

سایت بازار صنعت و ساختمان فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *