مقالات

مایکروفر طرز استفاده و راهنمایی آن

مایکروفر طرز استفاده

چگونه برای اولین بار از مایکروفر در خانه به طور کامل استفاده کنیم؟

در اکثر آشپزخانه های امروزی، مایکروفر یک وسیله ضروری است. این یک راه سریع و ساده برای تهیه غذاهای یخ زده، گرم کردن.  مجدد غذاهای باقی مانده.  و حتی پاپ کورن ارائه می دهد.  با این حال، برای کسانی که قبلا هرگز از اجاق مایکروفر استفاده نکرده اند، می تواند کمی ترسناک باشد. چه مدت برای تهیه غذا کافی است؟  از چه گزینه هایی باید استفاده کنید؟ بایدها و نبایدها چیست؟

اگر شما فردی هستید که از اجاق مایکروفر استفاده نکرده اید.  به خواندن ادامه دهید.  در کمترین زمان در استفاده از اجاق مایکروفرحرفه ای خواهید شد!

مایکروفر طرز استفاده

نحوه استفاده از مایکروفر برای مبتدیان

هر کسی ممکن است از مایکروفر استفاده کند.  اما رعایت دقیق دستورالعمل ها برای جلوگیری از اشتباه بسیار مهم است.  با پیروی از دستورالعمل‌های ساده زیر می‌توانید مایکروفر را با خیال راحت و با اطمینان کار کنید:

اطمینان حاصل کنید که کابل ها به درستی وصل شده اند

ابتدا، پس از بیرون آوردن.  مایکروفر از جعبه، آن را به یک تابلو برق وصل کنید.  تا بررسی کنید.  که همه کابل ها به درستی وصل و  در این مرحله، یک مرحله کلیدی اطمینان از خاموش بودن دستگاه است.

حالت Power Mode را انتخاب کنید

در مرحله بعد، حالت برق مورد نظر خود را انتخاب کنید. برخی از مایکروویوها دارای تنظیمات قدرت بالا، متوسط ​​و پایین هستند که برای تعیین میزان حرارت مورد نیاز برای پخت غذای شما عالی هستند. با انتخاب حالت برق مناسب می توانید مصرف برق را در حین پخت و پز بهینه کنید.

حالت پخت صحیح را انتخاب کنید.

شما باید بر اساس ماده غذایی که تهیه می کنید.  حالت پخت مناسب را انتخاب کنید. این می تواند حالت مایکروفر کانوکشن، حالت گریل یا ترکیبی از این دو باشد. حالت پخت و پز مرحله مهمی است.  که برای پخت کامل غذا باید به آن توجه کنید. با انتخاب حالت پخت دلخواه، می توانید مطمئن شوید.  که غذای شما مطابق با نیاز شما آماده شده است.

غذا را در ظرف مایکروویو قرار دهید

همیشه قبل از آن ماده غذایی در داخل، بررسی کنید.  که ظرفی که استفاده می‌کنید.  مناسب مایکروویو باشد. اگر این کار را انجام ندهید می‌توانید ظرف را ذوب کنید و در داخل فر آشفتگی ایجاد کنید که تمیز کردن آن دشوار است. همچنین از استفاده از ظروف فلزی در مایکروویو خودداری کنید زیرا ممکن است جرقه ایجاد کند و به طور بالقوه منجر به خطرات دیگر شود.

تایمر مایکروفر را انتخاب کنید

در نهایت، تایمر مایکروفر را انتخاب کنید. و دکمه تایمر را فشار دهید.  تا زمان پخت معمولاً بر حسب ثانیه یا دقیقه تنظیم شود. پس از انتخاب زمان مورد نیاز، روی دکمه شروع برای پخت کلیک کنید. اگر به طور تصادفی زمان نادرست را وارد کنید.  انتخاب دکمه لغو می تواند روند را متوقف کند.

نکاتی برای استفاده ایمن از مایکروفر:

دفترچه راهنمای ( مایکروفر طرز استفاده ) را با دقت بخوانید.  و تمام دستورالعمل های ایمنی را رعایت کنید.
فقط از ظروفی استفاده کنید.  که برای استفاده در مایکروفر ( طرز استفاده ) توصیه شده.
فر را مرتباً با یک حوله خشک و قسمت بیرونی آن را با مواد شوینده سبک تمیز کنید.
هرگز از فر خالی استفاده نکنید.
هنگام گرم کردن.  مایعات برای جلوگیری از ریختن احتیاط کنید.
همیشه مطمئن شوید.  که درب به درستی بسته ، تا از نشت تشعشع جلوگیری شود.
اجاق مایکروفر  را دور از دست بچه ها قرار دهید و مطمئن شوید.  که از برق جدا شده.

اکنون مراحل اولیه استفاده از اجاق مایکروفر را یاد گرفته اید.  این یک راه سریع و ساده برای تهیه وعده های غذایی و ساده کردن زندگی شما است.  اما مانند هر وسیله دیگری، استفاده مناسب از آن و رعایت مقررات ایمنی بسیار مهم است.  اگر به این دستورالعمل های آسان پایبند باشید.  می توانید بدون نگرانی از مزایای مایکروفر خود استفاده کنید.  اکنون، از تخصص جدید خود برای تهیه غذای دلخواه خود استفاده کنید.

می توانید طیف وسیعی از اجاق های مایکروفر را  تهیه کنید. محصولات ما برای استفاده آسان، کارآمد هستند.  و در اندازه ها و حالت های مختلف برای همه نیازهای شما ارائه می شوند.

 

خرید مایکروفر از بازار صنعت و ساختمان فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *