صنعت ساختمان

نحوه نگهداری کاشی و لوازم آشپزخانه

برنامه‌های بازسازی یا بهبود خانه شما را متوقف شده؟  چه به دنبال به روز رسانی آشپزخانه خود، بازسازی حمام یا نصب یک سیستم جدید باشید.  ما می دانیم که این وسایل چقدر فضا را می توانند اشغال کنند!  به جای اینکه کاشی‌ها، کفپوش‌ها یا وسایل جدید را در خانه یا گاراژ خود نگهداری کنید.   یک واحد ذخیره‌سازی شخصی اجاره کنید.

اگر می‌خواهید در حالی که منتظر ادامه بازسازی هستید.  خانه‌تان را شلوغ نکنید.  این نکات را دنبال کنید!

نگهداری کاشی

نحوه نگهداری کاشی

کاشی ها باید با احتیاط نگهداری شوند.  زیرا ممکن است در طول زمان آسیب ببینند و محو شوند.  شما همچنین باید آنها را در داخل خانه نگه دارید.  یا در صورت نیاز آنها را در خارج از خانه نگه دارید.  تا زمان استفاده از کاشی ها باید در بسته بندی اصلی خود نگهداری کنید.  اگر مواردی از جعبه دارید.  این چیزی است که ما توصیه می کنیم.

کاشی های کوچک به هر مقدار را می توان برای حمل و نقل راحت تر در جعبه ها نگهداری کرد.  فقط مطمئن شوید.  که جعبه ها آنقدر سنگین نباشند.  که بلند شوند!  قبل از اینکه اولین کاشی را زمین بگذارید.  کف جعبه را با دقت بکشید.  کاشی‌ها را در پوشش سلفون پلاستیکی بپیچید.  تا از خراش محافظت کنید.

برای جلوگیری از خرد شدن.  لایه‌های روی کاشی را اضافه کنید.  و کناره‌ها را بالشتک کنید. ادامه دهید تا جعبه پر شود.

اگر کاشی های کوچکتر در جعبه یا ظرف نگهداری نمی شوند.  یا آنها را مستقیماً روی زمین یا روی سطحی که در آب خیس می شود قرار ندهید.

اگر آنها را در جعبه نگه می دارید.  مطمئن شوید که آنها را محکم بسته بندی کنید.  تا مطمئن شوید که چیزی روی آن نمی افتد.  و ترک نمی خورد!  بسته به نوع ظرف و شکل کاشی، می توانید آنها را به صورت عمودی یا افقی روی هم قرار دهید.

اگر کاشی های زیادی دارید.  آنها را به صورت عمودی روی هم قرار دهید.  تا کنار هم قرار گیرند. این کار از ترک خوردن هر کاشی به دلیل وزن زیاد جلوگیری می کند.

برای کاشی های بزرگتر، نیازی نیست آنها را در جعبه بسته بندی کنید. با این حال، آنها را مستقیماً روی زمین قرار ندهید.  آنها را از روی زمین بلند کنید تا در معرض خاک یا آب قرار نگیرند.  برای رسیدن به این هدف می توانید از یک پالت چوبی یا ضایعات چوب استفاده کنید.  روند بسته بندی آنها و محافظت از آنها یکسان است.

قبل از نصب به کاشی اجازه دهید تا سازگار شود

هنگامی که کاشی را از انبار خارج می کنید.  قبل از نصب، مطمئن شوید.  که آنها را به محیط خانه خود عادت دهید.  چند روز به آنها فرصت دهید.  تا به دما و رطوبت عادت کنند.  تا ترک نخورند.

نحوه نگهداری لوازم حمام و آشپزخانه

از توالت گرفته تا یخچال، نحوه نگهداری وسایل بزرگتر نسبتاً یکسان است.  مثل همیشه، چیزی را که خیلی سنگین یا بزرگ است جابه‌جا نکنید!  خود را در معرض آسیب قرار ندهید!

مهم ترین نکته در مورد نگهداری لوازم جدید که هرگز استفاده نشده اند.  نگهداری آنها در بسته بندی اصلی است. اگر بسته‌بندی‌ها را برداشته‌اید.  تا از آنها محافظت کنید!  سلفون پلاستیکی را می توان در اطراف لوازم آشپزخانه استفاده کرد.  در حالی که ترکیبی از سلفون و لایی را می توان برای وسایل سرامیکی یا شکننده تر (مانند توالت) استفاده کرد.

هنگامی که آنها را در یک واحد ذخیره سازی بسته بندی می کنید.  چند اینچ در هر طرف دستگاه بگذارید.  و چیزی را روی آنها قرار ندهید.  اطمینان حاصل کنید که اشیاء نزدیک آنها ثابت هستند.  و خطر سقوط آنها وجود ندارد.

در صورت نیاز یک واحد ذخیره سازی را اجاره کنید

ذخیره سازی خود در کوتاه مدت و بلند مدت مقرون به صرفه است.  بسیاری از آنها قراردادهای ماه به ماه ارائه می دهند.  بنابراین می توانید در صورت نیاز از آن استفاده کنید.  و زمانی که آماده رفتن هستید.  از آن خارج شوید.  برای سهولت در کار، بسیاری از آنها فقط به یک اطلاعیه 10 روزه قبل از خروج از واحد خود نیاز دارند.

همچنین لازم نیست نگران امنیت باشید.  واحدهای ذخیره سازی ایمن هستند! این انبار ها دارای یک امکانات خوب روشن و دردار برای نگهداری اقلام خود است.  و هر واحد با یک قفل محافظت می شود.

اگر علاقه مند به استفاده از ما برای خرید کالا  هستید، همین امروز با شماره 02634115 تماس بگیرید.

سایت بازار صنعت و ساختمان فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *