دکوراسیون

زیبایی شناسی آرام در طراحی داخلی

طراحی داخلی

طراحی داخلی

سبک ژاپنی زیبایی و طبیعت مینیمالیستی طراحی داخلی اسکاندیناوی و ژاپنی را در بر می گیرد. ویژگی های شناخته شده آن حول طبیعت، عملکرد، مینیمالیسم و ​​پالت های رنگ خنثی متمرکز است. این طراحی و سبک زندگی با قدمتی بیش از 150 سال در سطح بین المللی به دلیل تأکید بر راحتی راحت و آرام مورد تحسین قرار گرفته است.

با ریشه‌های تاریخی قوی، جذابیت جهانی سبک ژاپنی با محبوب شدن دکوراسیون مینیمال و خانه‌های پر از عناصر طبیعی آغاز می‌شود.  «ما می‌بینیم که افراد بیشتری به سمت سادگی ظریف و فضای آرام ژاپنی گرایش پیدا می‌کنند.»

سبک جاپانی بی زمان و ساده، سرعت فضای زندگی شما را تعیین می کند. طراحی زمینی و ارگانیک، کاردستی در دکور شما می‌تواند به دلیل رفتاری که فضای شما را با اشیا یا رنگ‌های زیاد شلوغ نمی‌کند، بدرخشد. پیش از این، بیاموزید که چرا طراحان داخلی به ستایش سبک بیش از یک قرن خود ادامه خواهند داد.

سبک ژاپنی چیست؟

سبک ژاپنی به طور هماهنگ متمایزترین و محبوب ترین ویژگی های فرهنگ ژاپنی و اسکاندیناوی را در هم می آمیزد. پیک پترسن، طراح داخلی ارشد می‌گوید: «تمرکز این زیبایی‌شناسی ترکیبی، آرامش و عملکرد است و اغلب با مادیات طبیعی تعریف می‌شود، یک پالت خنثی با رنگ‌های تیره، خاکی، فضای بی‌نظم که بیش از حد مینیمال نیست، نور طبیعی. و سرسبزی، طبیعت را به خانه می آورد.

اما علاقه دوباره در اطراف فراتر از سطح است. این طرح که روح فنگ شویی و اصول هیج اسکاندیناوی را به همراه دارد، محیط و حال و هوای خانه شما را تنظیم می کند. ظاهری شفاف اما آرام حس آرامش و گرمی را به فضای شما می بخشد. باز شدن، بهتر به نظر می رسد و درهم و برهم نیست!

سبک ژاپنی

«هر دو فرهنگ ذهنیت کمتر-بیشتر دارند و هر دو به پیش زمینه اشیاء دست ساز ادامه می دهند. بیش از زیبایی شناسی آنها، این اخلاق آنهاست که آنها را متحد می کند.

چرا طراحی ژاپنی موثر است

سبک ژاپنی

این طرح حمام بافت‌دار دارای دیوارهای چوبی و وان غوطه‌وری از تخته سنگ است.

 چگونه سبک ژاپنی به بوم روشن و تمیز اسکاندیناوی تحت تأثیر عمق می‌افزاید (دنج بودن سطح بعدی که باعث می‌شود شما احساس رضایت کنید). شما می‌توانید از گرما لذت ببرید، بدون اینکه احساس کنید در درون بسته شده‌اید، به لطف طبیعت آزادکننده زیبایی‌شناسی ژاپنی، همه چیز به تعادل بستگی دارد!  «شامل تن‌های تیره‌تر، آثار هنری معنادار و قطعات یافت شده، روحیه مادام‌العمری را ایجاد می‌کند که همچنان جالب خواهد بود».

فضای کلی آرامش‌بخشی که ارائه می‌کند، خوشایند است و می‌تواند حس آرامش را حتی پس از یک روز شلوغ ایجاد کند. دعوت از میهمانان در یک محیط آرام که رفاه آنها را ارتقا می دهد نیز می تواند باعث ایجاد حس سرگرمی در آنها شود. به سادگی، ماشین ظرفشویی را باز کنید و پس از پایان مهمانی، از یک شب آرامش لذت ببرید.

در نهایت، می‌توانید بدون اینکه مستقر شوید یا احساس خستگی کنید، به چیزهای مورد علاقه خود افراط کنید. « طراحی راحت اسکاندیناوی را با جشن ژاپنی‌ها از نقص به عنوان زیبایی ترکیب می‌کند.» تر و تمیز است، اما استریل نیست. پالت آن ظریف است، اما هرگز سرد نیست. این کار دست ساز را بر تولید انبوه تجلیل می کند.”

چگونه از سبک ژاپنی در خانه خود استفاده کنید

سبک ژاپنی می تواند.  تقریباً در هر جایی از خانه شما از حمام (روزهای اسپا شما هرگز آنقدر خوب به نظر نمی رسید) تا آشپزخانه جا بیفتد، اما در مکان هایی که دوستان و خانواده از آن لذت می برند بهترین کار را انجام می دهد.

طراحی داخلی

در حمام اصلی با دقت رنگ‌های گرم و سرد را ترکیب کرد تا محیطی از تعادل و آرامش ایجاد کند. او توضیح می‌دهد: «تیم طراحی، طاق‌نمای موجود را از طریق پرداخت‌های متفکرانه احیا کردند، و از کاشی‌های چینی استفاده کردند که ظاهر تخته‌های چوبی نازک را تقلید می‌کند – که تجسم زیبایی‌شناسی مینیمال و طبیعی سبک است.

اگر امیدوارید به این زیبایی شناسی برسید، پرده را عقب بکشید و اجازه دهید نور وارد شود. برای داشتن حسی ارگانیک و بافت، با لیموواش رنگ کنید. برای لحظاتی شیک که در میان انبوه لوازم جانبی گم نشوید، مبلمان کلاسیک با کیفیت بالا از چوب یا خاک رس بخرید.

این روند به شما این امکان را می دهد که از نو در خانه خود شروع کنید و بدون توجه به فصل، احساس آرامش را در شما تقویت می کند. “ما دوست داریم که سبک ژاپنی ریشه‌های خود را کاملاً نشان دهد. این فرصت را به ما می‌دهد تا کارهایی را که با آن آشنا نیستیم کاوش کنیم و آن را از آن خود کنیم.

برای شروع یک طراحی داخلی جدید که در خانه احساس می شود!

بازار صنعت و ساختمان فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *