معرفی محصول

شیر قابلمه پرکن

قابلمه پرکن

آیا این ارتقاء آشپزخانه کاربردی برای سبک زندگی شما مناسب است؟

شیر قابلمه پرکن

شما هوس ارتقاء آشپزخانه را دارید و می خواهید بدانید که آیا شیر قابلمه پرکن افزودنی خوبی برای فضای شماست. نصب این شیر آب اضافی با امکانات زیادی همراه است، اما همیشه برای هر آشپزخانه ای مناسب نیست. ما با مزایا و معایب اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید.

قابلمه پرکن

مزایا: پر کردن سریعتر.

یک شیر قابلمه پرکن با سرعتی در حدود 4 گالن در دقیقه جریان دارد که بیش از دو برابر سرعت یک شیر آب سینک سنتی است. این به شما امکان می دهد ظرف های بزرگتر را سریعتر پر کنید تا بتوانید به آشپزی برسید.

معایب: کمبود زهکشی

هیچ زهکشی با پرکننده گلدان نصب نشده است، بنابراین نشت یا ریختن آن می تواند سردرد باشد. خوشبختانه، پرکننده‌های دیگ دلتا با دریچه‌های قطع دوگانه برای کنترل بیشتر عرضه می‌شوند.

مزایا: منابع آب اضافی

وقتی یک سینک دارید یا فقط 15 دقیقه کار در یک زمان انجام می شود. انتظار برای آب می تواند خسته کننده باشد. پرکننده قابلمه راحتی بیشتری از یک شیر آب دیگر را در صورت نیاز به شما می دهد.

منفی: نصب خط آب اضافی.

نصب پرکننده قابلمه نیاز به اجرای یک خط آب به منطقه دارد. این می تواند ساده باشد، اما هزینه های اضافی را به بازسازی اضافه می کند. وقتی نوبت به فروش مجدد خانه شما می رسد، ارزش افزوده دارند، اما اگر بودجه کمتری دارید باید در نظر گرفته شود.

مزایا: ظاهر حرفه ای و راحتی.

همانطور که آشپزخانه ها بزرگتر و حرفه ای تر می شوند، یک پرکننده قابلمه می تواند راحتی مورد نیاز را به فضا اضافه کند. تمرکز ما بیشتر روی کیفیت غذایی است که سرو می کنیم و می خواهیم ابزارهایمان مطابقت داشته باشند. این شیر آب اضافی فرآیند را ساده می کند.

معایب : اولویت های خود را بررسی کنید.

همه دوست ندارند در آشپزخانه باشند و برخی فضاها آنقدر کوچک هستند که استفاده از سینک را ناخوشایند کنند. آشپزخانه ها باید مطابق با سبک زندگی شما عمل کنند و نه فقط از روندی به گرایش دیگر. بنابراین در نظر بگیرید که پرکننده قابلمه چگونه با نیازهای روزمره شما کار می کند.

قابلمه پرکن

ما عاشق پرکننده قابلمه هستیم. فورا یک شی شگفت انگیز را به یک فضا اضافه می کند. اما می دانیم که برای هر فضا یا هر سبک زندگی مناسب نیست.

برای خرید شیر قابلمه پر کن ار فتوحی با شماره 02634115 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *