دکوراسیون

مزایا و معایب نصب کاشی عمودی و افقی

کاشی مترو عمودی

کاشی عمودی

آیا کاشی عمودی توجه شما را جلب کرده است؟

چه می‌پرسید این روند جدید چیست؟  یا به دنبال ایده‌های طراحی خاص برای نصب کاشی عمودی و افقی در خانه خود هستید، ما همه چیزهایی را که باید در مورد کاشی‌های عمودی بدانید در اینجا داریم.

کاشی عمودی چیست؟

سرامیک عمودی

به عبارت ساده، کاشی عمودی کاشی است که به جای افقی به صورت عمودی گذاشته می شود.

طرح‌بندی این کاشی در ابتدا به عنوان یک استفاده خلاقانه برای کاشی‌های مترو، مرسوم بوده است. قرار دادن کاشی مترو به صورت عمودی چیزی بیش از یک رویکرد جدید برای ظاهر کلاسیک است. همچنین چشم را به سمت بالا می کشد تا توهم سقف های بلندتر را ایجاد کند.

همه انواع اشکال می توانند در یک طرح عمودی کار کنند. اگر کاشی به صورت عمودی چیده شود، می توانید آن را یک کاشی عمودی در نظر بگیرید – هر شکلی که باشد.

نکته حرفه‌ای: کاشی‌های مستطیلی عمودی که تکان‌خورده نیستند، اغلب به عنوان شبکه‌های کاشی شناخته می‌شوند.

کاشی کاری عمودی بهتر است یا افقی؟

مزایای نصب کاشی عمودی و افقی به ظاهری که می خواهید به دست آورید بستگی دارد.

کاشی عمودی چشم را به سمت بالا می کشد و از نظر بصری یک فضا را طولانی می کند. این کاشی را برای جلب توجه به یک نقطه کانونی خاص یا افزودن ارتفاع بصری به اتاق ایده آل می کند.

به طور مشابه، کاشی افقی می تواند به صورت بصری فضا را گسترش دهد.

اگر می خواهید یک دیوار عریض و بدون ارتفاع زیاد بلندتر بسازید، ممکن است یک طرح عمودی را انتخاب کنید. و اگر می خواهید فضای کوچکی را گسترش دهید، یک طرح افقی می تواند کمک کند.

عنصر دیگری که باید در نظر گرفت خلاقیت است. کاشی های افقی ممکن است برای ظاهر سنتی یا کلاسیک مناسب تر باشند. اما اگر چیزی منحصربفردتر می‌خواهید، این با دکورهای معاصر مد شده‌اند و تطبیق پذیری با سبک‌هایی مانند مینیمالیسم و ​​بوهو را دارند.

کاشی های عمودی و افقی

اختلاط کاشی های عمودی و افقی

قبل از اینکه کاشی های عمودی یا افقی را انتخاب کنید، به خاطر داشته باشید که لازم نیست که یا یا یا کاشی باشد!

گاهی اوقات استفاده از کاشی های عمودی و افقی تنها چیزی است که یک فضا به آن نیاز دارد. در واقع، برخی از الگوهای کاشی محبوب این کار را انجام می دهند.

به عنوان مثال، الگوی کاشی‌های متغیر در حال اجرا، کاشی‌های مترو را هم به صورت عمودی و هم افقی می‌گذارد و شکل‌های «L» را در سراسر یک سطح ایجاد می‌کند. لهجه‌های کاشی دوش عمودی – اغلب متضاد نوار عمودی کاشی‌های موزاییک عمودی (بله، عمودی روی عمودی) در برابر کاشی‌های افقی بزرگ‌تر – نیز محبوب هستند. (در ادامه در مورد این طرح بیشتر توضیح خواهیم داد.)

الگوها و ظاهر کاشی های عمودی مورد علاقه ما

بنابراین، بیایید نگاهی به برخی از محبوب ترین الگوهای کاشی عمودی بیندازیم.

کاشی مترو عمودی

کاشی مترو عمودی

وقتی صحبت از کاشی های مترو به میان می آید، نصب های عمودی برداشتی تازه از طراحی جاودانه ایجاد می کند.

توجه داشته باشید که کاشی های عمودی مترو دارای یک افست هستند، در حالی که کاشی های مترو انباشته عمودی (یا کاشی های انباشته عمودی) این گونه نیست. بنابراین، ممکن است.  کاشی عمودی مترو را نیز ببینید.  که به عنوان “کاشی افست عمودی” نامیده می شود.  الگوی رایج آجر/مترو به سادگی 90 درجه چرخانده شده.  تا به این ظاهر برسد.

کاشی انباشته عمودی (معروف به شبکه کاشی عمودی)

شبکه کاشی عمودی

شبکه کاشی عمودی

پسر عموی نزدیک کاشی مترو عمودی، کاشی مترو به صورت عمودی روی هم چیده شده.

تفاوت اصلی بین این دو الگو در این است که الگوی پشته عمودی فاقد طراحی پلکانی کاشی افست عمودی است. درک این موضوع و استفاده صحیح از نام ها باعث می شود که شما به درستی طرح مورد نظر خود را به طراح و/یا نصاب خود منتقل کنید.

چه زمانی باید از الگوی کاشی های عمودی انباشته در مقابل انباشته استفاده کنید؟

کاشی افست عمودی بیشتر ظاهر اصلی کاشی مترو را حفظ می کند و این کاشی خیره کننده نیز ممکن است حس بازیگوشی را به نصب شما اضافه کند.

الگوی کاشی انباشته عمودی یک طرح شبکه ای براق ایجاد می کند که می تواند حس نظم را به فضای شما ببخشد.

کاشی حصار پیکت عمودی

کاشی حصار پیکت عمودی

همه کاشی های عمودی نباید مستطیل شکل باشند. در واقع، ایده طراحی بعدی ما یک اسپین آف از کاشی شش گوش است.

هنگامی که کاشی های شش گوش دراز را به صورت عمودی قرار می دهید، ظاهر یک حصار کلاسیک را ایجاد می کنید – به خصوص اگر از کاشی سفید استفاده کنید. کاشی حصاری عمودی ظاهری نوستالژیک و در عین حال بازیگوش ایجاد می کند.  که مطمئناً بیانیه ای را ایجاد می کند.

کاشی حصار پیکت عمودی

کاشی مواج عمودی

کاشی عمودی حمام

کاشی عمودی تمایل زیادی به استفاده زیاد از خطوط مستقیم دارد.  اما لزومی ندارد.  که اینطور باشد.  تا زمانی که کاشی‌ها حس جهت عمودی ایجاد می‌کنند، کاشی‌های عمودی می‌توانند به هر شکلی باشند – لبه‌های مستقیم یا غیرمستقیم، مانند دوش کاشی مواج عمودی در بالا.

عمودی

کاشی موزاییک عمودی

موزاییک کاشی برای فضای خود در نظر می گیرید؟ موزاییک ها و چیدمان کاشی های عمودی بسیار سازگار هستند.

عمودی

کاشی الماس عمودی

کاشی الماس عمودی

جایی برای رفتن نیست جز با الماس، درست است؟ این چیزی است.  که ما تصور می کردیم.  و این حمام های کاشی عمودی الهام گرفته.  از الماس آن را تأیید می کند.

نصب عمودی

کاشی باند در حال اجرا عمودی

کاشی باند در حال اجرا عمودی

ما عادت کرده‌ایم کاشی‌های باند چوبی را روی زمین ببینیم تا ظاهری از چوب سخت کلاسیک ایجاد کنیم. اما چه کسی می‌تواند بگوید که به دیوارها هم تعلق ندارد؟

کاشی عمودی خلاقانه

ما نتوانستیم.  به خودمان کمک کنیم.   بنابراین چند نمای کاشی عمودی منحصر به فرد دیگر را در زیر آورده ایم.

کاشی‌های باند چوبی

کاشی‌های باند چوبی

کاشی عمودی با نصب

حالا بیایید نگاهی به برخی از بهترین مکان ها برای نصب کاشی عمودی بیندازیم.

بک اسپلش کاشی عمودی

بک اسپلش کاشی عمودی

کاشی‌های عمودی انتخاب مناسبی برای افزایش ارتفاع به پشت‌پاشیده‌ها هستند، که معمولاً پهن‌تر از بلندی آن‌ها هستند. بک اسپلش همچنین اغلب یک نقطه کانونی در یک اتاق ایجاد می کند. چه راه بهتری برای به نمایش گذاشتن.  استایل شخصی خود نسبت به پشت سرهم کاشی و سرامیک چیست؟

نکته حرفه ای: هنگام طراحی یک بک اسپلش کاشی عمودی، فقط مطمئن شوید که اندازه کاشی را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد ردیف های کاشی کافی را نصب کنید. اگر ناحیه پشتی کوتاهی دارید.  و کاشی بلندی انتخاب می‌کنید.  ممکن است.  نتوانید ردیف‌های کافی برای نشان دادن.  طرح را نصب کنید.

کاشی‌های دیوار عمودی که در سراسر یک دیوار گسترش می‌یابند می‌توانند نظم و آرامش را ایجاد کنند یا فرصتی برای یک عنصر طراحی منحصر به فرد ایجاد کنند. طرحی که انتخاب می کنید می تواند ظاهر و احساس یک فضا را کاملاً تغییر دهد.

کاشی‌های دیوار

بعد شاید مکان مورد علاقه ما برای استفاده از کاشی عمودی است: دوش.

دوش کاشی عمودی

دوش کاشی عمودی

وقتی صحبت از کاشی های دوش می شود، “افقی یا عمودی؟” یک سوال رایج است و در حالی که این درست است که مردم اغلب از کاشی‌های افقی استفاده می‌کنند تا دیوارهای باریک (مانند دیوارهای حمام) عریض‌تر شوند، کاشی‌های عمودی در برنامه‌های دوش می‌توانند به دوش احساس شکوه کنند. چیدمان کاشی دوش عمودی اغلب به دیوارهای باریک دوش تعادل می دهد.

کاشی مشکی سفید

وقتی صحبت از کاشی دوش به میان می آید، افزودن نوارهای تاکیدی عمودی راهی شیک برای افزودن ویژگی منحصر به فرد کاشی است.

کاشی تاکیدی عمودی در برنامه‌های حمام شما را قادر می‌سازد تا مقدار مناسبی از شعله‌ها را اضافه کنید. ما معمولاً در این طرح‌ها از کاشی‌های معرق استفاده می‌کنیم.  اما بسته به اندازه نوار تأکیدی مورد نظر شما، می‌توانید.  بزرگ‌تر شوید.

کاشی تاکیدی عمودی

ایده های مورد علاقه ما برای کاشی دوش عمودی عبارتند از:

کاشی کاری فقط بخشی از دوش، مانند عکس بالا
برجسته کردن طاقچه دوش یا نیمکت
استفاده از همان سبک کاشی که در بقیه قسمت‌های حمام شما وجود دارد، اما با کاشی‌های عمودی کوچک‌تر به عنوان تاکید
تضاد رنگ کاشی تاکیدی با بقیه کاشی های دوش (مانند استفاده از کاشی های رنگارنگ یا طرح دار برای یک منطقه برجسته و کاشی های خنثی تر برای بقیه قسمت های حمام)

کاشی عمودی حمام

کاشی عمودی حمام

این کاشی حمام به دوش محدود نمی شود – در بقیه اتاق نیز عالی به نظر می رسد. به عنوان مثال، کاشی‌های عمودی در فضاهای حمام اغلب بر پشت پاشیدن.  دیوارها، حتی پیشخوان‌ها و روشویی‌ها برجسته می‌شوند.

کاشی آشپزخانه عمودی

کاشی آشپزخانه عمودی

استفاده از کاشی در آشپزخانه خود را در پشت آب، دیوار یا جزیره آشپزخانه در نظر بگیرید یا از الگوی کفپوش عمودی استفاده کنید. هر سطحی که بتواند از مواد بادوام و قابل تمیز کردن آسان استفاده کند، مکان مناسبی برای کاشی و سرامیک عمودی است. و اجازه دهید با آن روبرو شویم، این همه سطح آشپزخانه است.

کاشی‌های سفید مترو یک ظاهر کلاسیک برای دیوارهای آشپزخانه و آب‌پاش‌های پشتی است، و به یاد داشته باشید که گزینه‌های زیادی برای خلاقیت با استفاده از کاشی‌های عمودی و در عین حال حفظ ظاهر سنتی وجود دارد.

کاشی آشپزخانه

طراحی خود را به ارتفاعات جدید ببرید

ما امیدواریم که ایده طراحی این کاشی را پیدا کرده باشید تا دکوراسیون داخلی خانه خود را مستقیماً به بالا ببرید. اما اگر هنوز به دنبال طراحی عالی هستید، برای الهام بیشتر، حتماً تابلوی فتوحی ما را بررسی کنید.

از کجا کاشی بخریم

مراحل بعدی شما ساده است:

از ابزار جستجو در انجمن توزیع کنندگان کاشی و سرامیک برای پیدا کردن یک نمایشگاه کاشی و سرامیک در منطقه خود برای خرید، طراحی و تجربه آموزشی فردی تر، انفرادی تر، یا بازدید از یک خرده فروش کف سازی یا بهبود خانه استفاده کنید.

برای محصولات خاص و مواد مرتبط با نصب، می توانید با مکان یاب محصول شورای کاشی آمریکای شمالی مشورت کنید.
راهنمای خرید کاشی ما را در زیر دانلود کنید تا با پیمانکار یا طراح خود به اشتراک بگذارید یا با خود به نمایشگاه بیاورید. داشتن این نکات مفید، خرید کاشی خود را بسیار آسان تر می کند.

مراجعه به سایت بازار صنعت و ساختمان فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *