مقالات

12 راه برای جلوگیری از نشتی شیر آب

نشتی شیر آب

آیا تا به حال در نیمه شب با نشتی شیر آب از خواب بیدار شده اید؟  یا به خانه آمده اید.  تا سینک خود را در آب ببینید؟  برای یافتن راه حل متن زیر را مطالعه کنید.

نشتی شیر آب

نه تنها آزاردهنده است.  بلکه می تواند آب زیادی را نیز هدر دهد.  خبر خوب این است که می توانید چند قدم ساده برای جلوگیری از نشتی شیر خود بردارید.  در اینجا 12 نکته برای شروع شما وجود دارد.

چگونه از چکیدن شیر آب خود جلوگیری کنیم

1. واشرها را بررسی کنید

واشرها، که دیسک های لاستیکی یا فلزی کوچکی هستند، یک مهر و موم ضد آب ایجاد می کنند که از نشتی جلوگیری می کند. با این حال، با گذشت زمان، واشرها ممکن است.  شکننده شده.  و ترک بخورند.  و اجازه دهند.  آب از آن عبور کند. با بازرسی منظم واشرها و تعویض آنها در صورت نیاز، می توانید به جلوگیری از نشتی کمک کنید.

همچنین ضروری است که مطمئن شوید واشر اندازه و سبک مناسب برای شیر آب است. اگر واشر خیلی کوچک یا خیلی بزرگ باشد، مهر و موم خوبی ایجاد نمی کند و احتمال نشتی آن بیشتر است.

2. پیچ های شیر آب را ببندید.

با گذشت زمان، پیچ هایی که شیر آب را روی هم نگه می دارند می توانند شل شوند و باعث نشت آب به بیرون شوند. اگر متوجه شدید که شیر آب شما شروع به چکه شدن می کند.  یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است.  که پیچ ها را بررسی کنید.  تا از سفت بودن آنها مطمئن شوید.

در بسیاری از موارد، به سادگی سفت کردن پیچ ها باعث توقف نشتی می شود. اگر پیچ ها جدا شده.  لازم باشد آنها را تعویض کنید.

3. مطمئن شوید.  که شیر آب به درستی تراز شده.

استفاده روزمره می تواند باعث شود.  که قسمت های شیر کمی ناهماهنگ شده.  و منجر به چکه کند.  این یک مشکل آسان برای رفع است.  به سادگی درپوش شیر آب را باز کنید.  و به آرامی واشر نئوپرن را تنظیم کنید.  تا به طور مناسب با صندلی تراز شود.

هنگامی که این کار را انجام دادید، درپوش را دوباره پیچ کنید و آب را باز کنید تا نشتی را آزمایش کنید.

4. وجود ترک در شیر آب را بررسی کنید

استفاده مکرر از شیرآلات می تواند.  باعث ساییدگی و پارگی شود.  و در نتیجه ترک های کوچکی ایجاد شود.  که به تدریج بزرگتر شده.  و باعث نشتی جدی تری می شود.  با بازرسی منظم شیر آب، می توانید هر گونه ترک را زودتر تشخیص دهید و قبل از اینکه آسیب بزرگی ایجاد کند، آنها را تعمیر کنید.

5. مطمئن شوید که فشار آب خیلی زیاد یا خیلی کم نیست

اگر فشار خیلی کم باشد، می تواند باعث خوردگی لوله ها و در نهایت خرابی شود. از طرف دیگر، اگر فشار بیش از حد بالا باشد، می تواند فشار بی موردی را به اتصالات و اتصالات وارد کند و باعث شل شدن و نشت آنها شود.

بهترین راه برای اطمینان از ایده آل بودن فشار آب این است که یک لوله کش واجد شرایط نصب یک شیر تنظیم فشار را داشته باشید. این دستگاه ساده به طور خودکار فشار را در محدوده ایمن نگه می دارد، بدون توجه به هر گونه نوسان در خط تامین آب شما.

6. هر گونه زباله ای را که ممکن است مانع نشتی شیر آب شود را پاک کنید

زباله ها می توانند به سرعت در شیرآلات جمع شوند، به خصوص اگر آب سخت در منطقه خود داشته باشید. این می تواند.  شامل هر چیزی از خاک و رسوب  تا ذخایر معدنی باشد. اگر این چیزها مانع از جریان آب شوند.  می تواند فشار بیشتری به مهر و موم و درزها وارد کند.  و در نهایت باعث از کار افتادن.  و چکه شدن آنها شود.

ضروری است که هر گونه زباله را به طور منظم با استفاده از یک برس نرم پاک کنید تا به آرامی هرگونه تجمع را از بین ببرید. اگر تجمع به خصوص سرسخت است، ممکن است لازم باشد از یک محلول تمیزکننده ملایم استفاده کنید. پس از آن محلول تمیز کننده را به طور کامل بشویید.  تا از آسیب رساندن.  به پایانه شیر خود جلوگیری کنید.

7. اطمینان حاصل کنید که شیر خاموش کننده به درستی کار می کند

شیر قطع در زیر سینک قرار دارد و وظیفه آبرسانی به شیر آب را بر عهده دارد. با گذشت زمان، شیر ممکن است.  خورده یا آسیب ببیند.  که می تواند باعث نشتی شود. با بررسی منظم شیر قطع و تعویض آن در صورت لزوم، می توانید به جلوگیری از نشتی کمک کنید.

همچنین بهتر است در مواقع اضطراری بدانید که شیر اصلی قطع کننده آب کجاست.

8. مهره بسته بندی روی ساقه شیر آب را ببندید.

یک مهره بسته بندی زیر دسته شیر آب قرار و برای سفت کردن.  یا شل کردن.  ساقه استفاده می شود.  اگر مهره بسته بندی به اندازه کافی سفت نباشد.  آب از اطراف ساقه خارج می شود.  به طور مشابه، اگر مهره بسته بندی خیلی سفت باشد.  می تواند به ساقه آسیب برساند.  و در نهایت منجر به نشتی شود.

بنابراین، پیدا کردن.  تعادل مناسب هنگام سفت کردن.  مهره بسته بندی ضروری است.

9. اگر شیر آب کهنه یا فرسوده ، واشر را تعویض کنید.

واشر یک حلقه لاستیکی کوچک است که بین دسته و پایه شیر قرار می گیرد. با گذشت زمان، واشر می تواند سفت و شکننده شود و ممکن است دیگر تناسب خوبی ایجاد نکند. در نتیجه، آب می تواند از پشت واشر و به داخل دسته نشت کند و باعث چکه شدن شیر آب شود.

تعویض واشر فرآیند نسبتاً ساده ای است و روشی ارزان برای رفع نشتی شیر آب است. به سادگی دسته را بردارید، واشر قدیمی را باز کنید و یک واشر جدید را پیچ کنید.

10. نشتی در لوله های منتهی به شیر آب را بررسی کنید

مهر و موم های اطراف اتصالات لوله می توانند تخریب شوند و باعث نشت آب به بیرون شوند. می توانید با بررسی منظم نشت از این امر جلوگیری کنید. چند راه مختلف برای بررسی وجود دارد.

ابتدا، اگر در خارج از منزل است، می توانید به دنبال هر نقطه خیس روی زمین در اطراف شیر آب خود بگردید. در صورت مشاهده، احتمالاً نشتی در لوله شما وجود دارد. همچنین می‌توانید به هر صدایی که از شیر آب می‌آید گوش دهید. اگر چیزی می شنوید، احتمالاً نشتی نیز وجود دارد.

11. تأیید کنید که آب یخ نمی‌زند

اگر آب لوله ها یخ بزند.  منبسط  و به لوله ها فشار وارد می کند.  که باعث شکستگی یا نشت آنها می شود.  این امر به ویژه برای خانه های قدیمی با لوله های مسی یا فولادی گالوانیزه صدق میکند.

ترموستات را حداقل روی 55 درجه فارنهایت تنظیم کنید.  و لوله های در معرض دید.  را در مناطق گرم نشده عایق بندی کنید.  تا از یخ زدن.  آب جلوگیری کنید.

اگر می‌دانید که یک ضربه سرد وجود دارد، اجازه دهید یک قطره آب در طول شب از هر شیر آب جاری شود تا جریان آب حفظ شود و از یخ زدگی جلوگیری شود. انجام این اقدامات احتیاطی به شما کمک می کند تا از پرداخت هزینه تعمیرات در جاده جلوگیری کنید.

12. مطمئن شوید که هیچ خوردگی روی شیر آب نشتی وجود ندارد

خوردگی روی شیر آب می‌تواند منجر به ایجاد شکاف‌ها یا شکاف‌های کوچک شود که به آب اجازه می‌دهد از آن عبور کند و باعث نشت شود. خوردگی همچنین می تواند باعث از بین رفتن درزگیر اطراف شیر آب شود و راه بالقوه دیگری برای نشتی ایجاد کند.

با استفاده از یک پاک کننده ملایم و یک پارچه نرم می توانید خوردگی را از بین ببرید. اگر خوردگی گسترده باشد.  ممکن است لازم باشد.  از یک محصول تخصصی که برای از بین بردن.  خوردگی از فلز طراحی و استفاده کنید.

با لوله کشی از چکیدن شیر آب خود جلوگیری کنید

ما راه حلی برای تهیه انواع شیرآلات شما هستیم.  فروش کلیه شیرآلات ظرفشویی ، روشویی ، آفتابه ، دوش ، علم دوش و شیرآلات هوشمند و… ارائه میکند.  ما در این زمینه متخصص هستیم و می توانیم بهترین شیرآلات ممکن را ارائه دهیم.

ما ( فتوحی ) همچنین تضمین 100٪ رضایت را ارائه می دهیم تا مطمئن شویم که بهترین کالای ممکن را در برابر پول خود دریافت کنید.

خرید شیرآلات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *