مقالات

دستمال توالت دوستدار محیط زیست

دستمال توالت دوستدار محیط زیست

امروزه، بسیاری از ما راه حل های سازگار با محیط زیست را برای حفظ زمین انتخاب می کنیم.  چه با استفاده از کیسه های قابل استفاده مجدد یا نی های فلزی. با این حال، بسیاری از ما از برخی جایگزین‌های زباله که می‌توانند.  تفاوت بزرگی ایجاد کنند.  بی‌اطلاع هستیم ، به عنوان مثال، خرید دستمال توالت سازگار با محیط زیست.

دستمال توالت
چرا باید به سراغ دستمال توالت سازگار با محیط زیست بروید؟

بیشتر دستمال توالت معمولی از مواد چوب نرم که مستقیماً از درختان جنگل های ما تهیه می شود.  تولید می شود. با توجه به اینکه یک فرد متوسط ​​حداقل از 100 رول دستمال کاغذی در سال استفاده می کند.  بسیاری از درختان برای تولید دستمال کاغذی قطع می شوند.  و این دردسر است!

درختان اکسیژنی را که ما تنفس می کنیم.  تولید می کنند.  اما از سیاره ما در برابر تغییرات شدید آب و هوایی نیز محافظت می کنند. ما باید نگران تداخل درختان و بسیاری از اکوسیستم ها باشیم.  که بقای برخی از گونه های حیات وحش را تهدید می کند.

علاوه بر تأثیر بر زیستگاه های حیات وحش، محیط زیست ما نیز در خطر است.  تولید یک رول دستمال کاغذی نیازمند 40 لیتر آب و 1.3 کیلووات ساعت نیرو است.  بدون اینکه به کلر مورد استفاده برای تولید خمیر کاغذ اشاره کنیم.  این سموم نباید به سطل زباله ما نزدیک شوند.

این نگرانی ها بسیاری از مردم را به تجدید نظر کامل در رفتار قبلی خود سوق که به یک سرویس بهداشتی بدون زباله از مسواک های بامبو گرفته.  تا دستمال توالت سازگار با محیط زیست اختصاص داده.  در زیر چند دستمال توالت سازگار با محیط زیست وجود دارد.  که باید آنها را امتحان کنید.

1. کاغذ بازیافتی یا بامبو

رول توالت سه لایه از کاغذ بازیافتی یا بامبو ساخته شده است.  راه حلی کاملاً پایدار است. این تولید کننده دستمال کاغذی از جوهر، رنگ یا عطر استفاده نمی کند.  و بسته بندی آنها مملو از توالت های خنده دار است.

رول های دستمال توالت آنها ممکن است.  به طور قابل توجهی کوچکتر از رول های توالت استاندارد باشد.  اما به طور کامل از الیاف بازیافتی گرفته شده.  از کاغذهای دور ریخته شده.    و 100٪ زیست تخریب پذیر هستند!   این کاغذ تولیدی برای مخازن سپتیک نیز ایمن است.   و رول ها با استفاده از حمل و نقل بدون کربن در سراسر جهان توزیع می شوند.

2. دستمال توالت بدون درخت قرقره

جایگزین عالی دیگر برای دستمال توالت سازگار با محیط زیست، دستمال توالت 100% بامبو است. در صورت ثبت نام برای اشتراک، این دستمال کاغذی بدون درخت به صورت رایگان به خانه شما تحویل داده می شود.  شما فقط باید فواصل تحویل دستمال توالت خود را مشخص کنید.  و آنها درب منزل شما را تحویل خواهند داد.  انجام این انتقال نمی تواند آسان تر باشد.

رنگ، جوهر، پلاستیک  در دستمال توالت محیطی وجود ندارد. همچنین در بسته بندی های بدون پلاستیک عرضه می شود.  که آن را برای افرادی که به دنبال گزینه های سازگار با محیط زیست هستند.  ایده آل می کند. که بامبوی مورد استفاده مسئولانه تامین می شود.

دستمال کاغذی سه لایه محکم و مستحکم است.  بنابراین در حین استفاده از آن نمی شکند.  و در هر رول 300 ورق دارد.  بنابراین عمر طولانی تری دارد.  آنها کمی کوچکتر از سایر مارک های دستمال کاغذی هستند.  اما از اینکه چقدر کاغذ برای انجام کار مورد نیاز است.  شوکه خواهید شد. رول های دستمال کاغذی به صورت جداگانه با کاغذهای بازیافتی بسته بندی می شوند.  که همگی سازگار با محیط زیست هستند.

3. دستمال حمام نسل هفتم

دستمال توالت به گونه ای ساخته شده است.  که قابل کمپوست شدن باشد. با این حال، برخی از برندها با سرعت بیشتری نسبت به سایرین تجزیه می شوند. برای استفاده در توالت های کمپوست، توصیه می شود به سراغ دستمال کاغذی نازک، ترجیحا یک لایه بروید و بدون جوهر، کلر، رنگ و عطر باشد.

دستمال توالت یک لایه سازگار با محیط زیست کار آسانی نیست.  اما رول توالت نسل هفتم معمولاً در دسترس است. دستمال کاغذی نسل هفتم از 100% کاغذ یک لایه بازیافتی و این ماده ظریف و انعطاف پذیر است.  در حالی که هنوز به سرعت تجزیه می شود.  زیرا حداقل 50٪ از مواد کاغذ بازیافت و توسط مصرف کنندگان ساخته شده.

همچنین بدون کلر است.  و بدون رنگ، جوهر یا عطر اضافه شده.  از مواد بازیافتی. رول های منفرد عمدتاً با کاغذ پیچیده می شوند.  با این حال، بسته های بزرگتر محصول اغلب در  پلاستیک بسته بندی می شوند.

4. دستمال توالت

دستمال توالت در بسته بندی 48 رول بسته بندی شده.  و یک دستمال کاغذی سفید دو لایه است.  که تماماً از کاغذ بازیافتی ساخته شده! این کاغذ فوق‌العاده سازگار با محیط زیست است.  زیرا دارای گواهی مهر سبز است.  و به دلیل اینکه الزامات  مورد نیاز برای مواد بازیافتی پس از مصرف را برآورده می‌کند.  برای افرادی که می خواهند زندگی پر از چیزهای بازیافتی پایدار داشته باشند.  فوق العاده است.

برای سفید کردن.  کاغذ از سفید کننده، کلر، رنگ یا رایحه استفاده نمی شود.  و برای افرادی که پوست حساسی دارند ایده آل است.  لازم نیست.  نگران ایجاد انسداد توالت باشید.  زیرا کاغذ تقریباً بدون پرز و مناسب برای استفاده در سپتیک به نظر می رسد.  این رول توالت سازگار با محیط زیست، جاذب و نرم است.  با حاشیه های سوراخ دار و ورق های بافت برای افزایش استحکام و راحتی!

5. رول دستمال توالت بامبو ارگانیک

دستمال توالت ارگانیک بامبو ارگانیک ممکن است.  پاسخی برای افرادی باشد.  که بودجه کمی دارند.  و به دنبال دستمال توالت سازگار با محیط زیست هستند.  این رول های دستمال توالت ضد حساسیت برای افرادی که آلرژی دارند.  که به دنبال دستمال توالت نرم و غیر تحریک کننده هستند ایده آل است.

دستمال دو لایه ساخته شده.  از بامبو ارگانیک کاملا طبیعی و دارای گواهی در رول ها استفاده شده.   این کاغذ سفید نشده و عاری از عطر است.  و برای کودکان کوچک و یا افرادی که پوست حساس دارند مناسب است. همچنین غیر سمی و بدون پرز است، بنابراین برای شما و محیط زیست بی خطر است. این دستمال توالت فاقد است و حاوی کلر، رنگ یا چسب نیست.  بنابراین لازم نیست در مورد ایمنی خانواده خود استرس داشته باشید. کاغذ به سرعت حل می شود.  و پسماند کمی از خود به جای می گذارد.  و آن را برای استفاده در توالت ها و سیستم های سپتیک مناسب می کند.

6. دستمال توالت دو لایه جورجیا پسیفیک اینویژن

دستمال کاغذی دو لایه یکی دیگر از گزینه های عالی سازگار با محیط زیست است.  هر مربع از بافت سفید برجسته دارای دو لایه است که تلاش ها را برای ایجاد استحکام و جذب لازم ترکیب می کند!

ورق ها کاملا سوراخ و به راحتی خرد می شوند. بزرگتر می شوند.  و انتخابی عالی برای توالت شما هستند.  این رول بدون پلاستیک به طور کامل از کاغذ بازیافتی ساخته شده.  شما می توانید به دستمال توالت جورجیا اقیانوس آرام اعتماد کنید زیرا معیارهای را برای محتوای فیبر بازیافتی برآورده می کند.

علاوه بر این، رول ها به صورت جداگانه با کاغذ پیچیده.  و سپس در یک جعبه مقوایی بسته بندی می شوند.  این یک دستمال توالت خوب، اولیه و سازگار با محیط زیست است.  که ارزش زیادی برای مقدار آن فراهم می کند. همچنین قوی، بادوام و قابل اعتماد است.  در حالی که نرم باقی می ماند.

همانطور که مشاهده کردید.  برای افرادی که به دنبال یک جایگزین کاغذ توالت سازگار با محیط زیست هستند.  انتخاب های بسیار خوبی وجود دارد.  هنگام انتخاب رول دستمال کاغذی سازگار با محیط زیست که دقیقاً برای شما مناسب است.  نرمی و هزینه را در نظر بگیرید.

در نتیجه

ما بیش از 22 سال در این صنعت فعالیت داریم و می توانیم تمام نیازهای خرید توالت فرنگی و ایرانی و فلش تانک شما را برطرف کنیم. و حرفه ای ما، تجربه فوق العاده ای را برای مشتری در هر کاری ارائه می دهد. کالا هایی که ما ارائه می دهیم شامل تشخیص توالت ایرانی، فرنگی ،والهنگ ، فلش تانک و… می باشد. با تماس با ما  به شماره 02634115 بهترین خرید خودرا انجام دهید.  و ضمانت و گارانتی محصول را درافت کنید.

خرید چینی آلات بهداشتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *