مقالات

بهترین چسب دور گاز رومیزی

چسب دور گاز رومیزی

بهترین چسب مقاوم در برابر حرارت چیست؟

وقتی صحبت از تحمل دمای بالا می شود، همه چسب ها یکسان ساخته نمی شوند. چسب های عمومی برای مقاومت در برابر دمای بالاتر از 70 درجه سانتیگراد طراحی نشده اند. اگر به چسبی نیاز دارید که بتواند حرارت بالا را تحمل کند، به یک چسب مقاوم در برابر حرارت نیاز دارید.

چه به دنبال چسبی برای استفاده در کاربردهای با دمای بالا باشید و چه برای چسبی که بتواند در برابر قرار گرفتن مکرر در برابر گرما مقاومت کند.  یک چسب مقاوم در برابر حرارت وجود دارد که با نیازهای شما مطابقت دارد. ما لیستی از بهترین چسب های مقاوم در برابر حرارت موجود را گردآوری کرده ایم تا بتوانید بهترین چسب را برای پروژه خود بیابید.

چسب دور گاز رومیزی

چسب مقاوم در برابر حرارت چیست؟

چسب مقاوم در برابر حرارت نوعی چسب است که می تواند در دمای بالا مقاومت کند. قوی ترین چسب های مقاوم در برابر حرارت می توانند در دمای بیش از 300 درجه سانتی گراد مقاومت کنند. چسب مقاوم در برابر حرارت باید بتواند طیف وسیعی از مواد مختلف را به هم بچسباند. اینها معمولاً شامل فلز، سرامیک، لاستیک و شیشه است. انواع خاصی از چسب نیز بر روی مواد پلاستیکی موثر هستند.

چسب های مقاوم در برابر حرارت و چسب دور گاز رومیزی عبارتند از سیانواکریلات ها، اپوکسی ها، اکریلیک ها، سیلیکون و اورتان. هر نوع دارای مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد خود است که آن را برای کارهای خاص مفیدتر می کند. چسب مقاوم در برابر حرارت اغلب در موارد زیر استفاده می شود:

کوره، اجاق گاز و شومینه
فضای داخلی خودرو
موتورها
کاربردهای صنعتی
اتصالات در سیستم های اگزوز و گرمایش

هنگام خرید چسب مقاوم در برابر حرارت و چسب دور گاز رومیزی به چه نکاتی توجه کنیم؟

علاوه بر مقاومت در برابر دماهای بالا، چند فاکتور دیگر نیز وجود دارد که هنگام خرید چسب مقاوم در برابر حرارت باید در نظر بگیرید. حتما در نظر بگیرید:

مقاومت در برابر نوسانات دما. فقط برخی از چسب های مقاوم در برابر حرارت می توانند در معرض قرار گرفتن مداوم در برابر دماهای بالا و نوسانات دما مقاومت کنند.
زمان تنظیم و پخت. اینها می توانند از یک چسب به چسب دیگر بسیار متفاوت باشند.
ویسکوزیته چسب های با ویسکوزیته بالا ضخیم تر هستند. این باعث می‌شود که برای کاربردهای عمودی مناسب‌تر باشند و از چکه‌کردن جلوگیری شود.
سازگاری. چسب باید برای موادی که باید چسبانده شوند مناسب باشد.
مقاومت در برابر ضربه و لرزش. هنگام اتصال قطعاتی که در معرض حرکت هستند ضروری است

بهترین چسب مقاوم در برابر حرارت و چسب دور گاز رومیزی

توصیه های ما را برای بهترین چسب های مقاوم در برابر حرارت بررسی کنید.

خمیر جوش فوق العاده گرم J-B. ترکیب فلزی فرموله شده برای تعمیر آهن، فولاد و سایر فلزات. باند بسیار قوی و مقاومت حرارتی 538 درجه سانتیگراد را فراهم می کند.
سیلیکون با حرارت بالا راتلند. چسب سیلیکونی. علاوه بر چسبندگی قوی، یک مهر و موم سخت و انعطاف پذیر را تشکیل می دهد. حتی گاز و دود را مسدود می کند. به اکثر سطوح می‌چسبد و تا دمای 260 درجه سانتی‌گراد مقاومت می‌کند.
چسب پلیمری اصلاح شده با سیلان. موثر بر روی طیف وسیعی از مواد، از جمله بسیاری از پلاستیک های سخت چسبیده. مقاومت در برابر آب و هوا، ارتعاشات، رطوبت، UV و نوسانات دما. دمای عملیاتی بین 40- تا 120 درجه سانتی گراد است.
اپوکسی پر حرارت پرماتکس. اپوکسی دو قسمتی. چسب قوی که در برابر مایع، گاز و روغن موتور آب بندی می کند. ایده آل برای کاربردهای خودرو. مقاومت حرارتی تا 260 درجه سانتی گراد را فراهم می کند.
درزگیری آتش سوزی خمپاره با حرارت بالا  سیمان سیلیکات. بهترین محصول برای شومینه و اجاق گاز. فوق العاده سخت. دود و آتش را مسدود می کند و تا دمای 1090 درجه سانتیگراد مقاومت می کند.

خرید اجاق گاز از فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *