صنعت ساختمان

کاشی استخری چگونه نصب می شود ؟

کاشی استخری

نحوه کاشی کاری استخر | راهنمای گام به گام آسان

کاشی استخری

وقتی صحبت از نصب کاشی استخری می شود.  استفاده از بهترین چسب کاشی استخر از اهمیت بالایی برخوردار است. کاشی های موزاییک شیشه ای به دلیل دوام، زیبایی و توانایی ایجاد طرح های خیره کننده، انتخابی محبوب برای استخرهای شنا هستند.  با این حال، فرآیند نصب می تواند.  مشکل باشد.  و به چسب کاشی با کیفیت بالا برای اطمینان از اتصال طولانی مدت و ایمن نیاز دارد.  در این وبلاگ به اهمیت انتخاب بهترین چسب کاشی مناسب برای کاشی های معرق شیشه ای و همچنین نحوه کاشی کاری کارآمد استخر با استفاده از بهترین چسب کاشی استخر خواهیم پرداخت.

اهمیت استفاده از بهترین چسب کاشی استخر برای کاشی های موزاییک شیشه ای

یکی از دلایل مهم استفاده از بهترین چسب کاشی استخر برای کاشی های موزاییک شیشه ای، ویژگی های منحصر به فرد شیشه است.  بر خلاف کاشی‌های سرامیکی سنتی یا کاشی‌های پرسلان ، کاشی‌های موزاییک شیشه‌ای غیر متخلخل و صاف هستند.  و چسبیدن.  آنها به سطوح را دشوارتر می‌کند.  این کار به یک چسب تخصصی نیاز دارد.  که برای اتصال به مواد غیر متخلخل و ایجاد چسبندگی قوی طراحی شده باشد.

علاوه بر خواص منحصر به فرد کاشی های موزاییک شیشه ای، محیط خشن استخر شنا نیز نیاز به چسب قوی و ارتجاعی دارد.  کلر، آب نمک و قرار گرفتن.  در معرض اشعه ماوراء بنفش همگی می‌توانند.  روی چسب‌های کاشی خاصی که مخصوصاً برای این شرایط طراحی نشده‌اند.  تأثیر بگذارد و باعث می‌شود.  کاشی‌ها پیوند را ضعیف کرده.  و به مرور زمان خراب شوند. استفاده از چسب کاشی استخر با کیفیت بالا که برای مقاومت در برابر این شرایط سخت طراحی شده. مقاومت قوی در برابر آب و استحکام اتصال را برای اطمینان از طول عمر نصب فراهم می کند.

حال سوال این است که آیا واقعا چسب کاشی وجود دارد.  که برای کاشی های معرق شیشه ای مناسب باشد. و بتواند شرایط محیطی استخر و مناطق مرطوب را نیز تحمل کند؟

موزاییک شیشه ای بهترین چسب کاشی استخر است.  که برای تمام مناطق مرطوب از جمله آشپزخانه، اسپا، سونا و حمام طراحی شده.  این یک چسب کاشی تخصصی با فرمول مقاوم در برابر آب است.  که برای تثبیت کاشی های موزاییک شیشه ای طراحی شده.  و همچنین دارای استحکام و انعطاف پذیری بالایی است.  که می تواند برای کاربردهای سنگین بر روی بستر سیمانی با حداقل ضخامت 2 میلی متر تا حداکثر ضخامت 8 میلی متر استفاده شود.

با آشنایی با اهمیت چسب کاشی استخر، بیایید جلو برویم و در مورد فرآیند کاشی کاری استخر شنا یاد بگیریم!

نحوه کاشی کاری استخر در 5 مرحله ساده

مرحله 1 سطح را آماده کنید

قبل از شروع فرآیند کاشی کاری، اطمینان از آماده شدن.  مناسب سطح استخر ضروری است.  این شامل تمیز کردن.  کامل سطح و از بین بردن.  هرگونه کثیفی، زباله یا کاشی های موجود است.  اطمینان حاصل کنید.  که هر گونه ترک یا نقص در سطح را با استفاده از پرکننده ترک مناسب ترمیم کنید.

مرحله 2 ضد آب کردن

هنگامی که سطح تمیز و خشک شد. تمام سطح استخر را پوشش می‌دهد.  و سپس اجازه دهید 2 تا 4 ساعت قبل از پوشش خشک شود.  پس از پوشاندن.  تمام لبه های زیرین استخر، روی تمام لبه های سطح برای ضد آب شدن.  چسب بزنید.  2-3 روز اجازه دهید.  تا درمان شود.  اکنون روی تمام سطح استخر بمالید.  و اجازه دهید.  قبل از استفاده از روکش 2 کاملاً خشک شود. اطمینان حاصل کنید که پوشش عایق رطوبتی 2 عمود بر جهت کت عایق رطوبتی 1 باشد، سپس اجازه دهید تا خشک شود. به مدت 48 تا 72 ساعت قبل از شروع کاشی کاری.

مرحله 3 مخلوط کردن و استفاده از چسب کاشی

حالا نوبت به مخلوط کردن.  و چسب کاشی استخر می رسد. دستورالعمل های روی بسته بندی را دنبال کنید.  تا چسب کاشی به درستی مخلوط شود. پس از مخلوط کردن. ، از بالای استخر، یک لایه چسب کاشی استخر موزاییک شیشه ای به ضخامت 2 میلی متر را با استفاده از ماله بریده بریده بر روی سطح بمالید.  قبل از قرار دادن.  کاشی ها مطمئن شوید.  که در بخش های کوچک کار کنید.  تا اطمینان حاصل شود.  که چسب خشک نمی شود.

مرحله 4 کاشی های موزاییک شیشه ای را قرار دهید

هر ورق کاشی موزاییک شیشه ای را با دقت روی چسب قرار دهید.  و آنها را محکم در جای خود فشار دهید.  تا از چسبندگی قوی اطمینان حاصل شود.  این روند را در بخش های کوچک ادامه دهید.  تا تمام کاشی ها نصب شوند. اجازه دهید.  کاشی ها به مدت 72 ساعت ثابت شوند.

مرحله 5 تزریق

هنگامی که چسب کاشی خشک شد.  و کاشی ها به طور ایمن در جای خود قرار گرفتند.  وقت آن است.  که دوغاب کاشی را روی درزهای بین کاشی ها اعمال کنید.  دوغاب را طبق دستورالعمل نوشته.  و روی بسته بندی مخلوط است.  دوغاب را با استفاده از شناور دوغاب لاستیکی یا اسکاج وبرتول بمالید.  تا دوغاب را در شکاف ها فشار دهید.  و سپس از یک اسکرابر/اسفنج مرطوب برای حذف هر گونه دوغاب اضافی از سطوح کاشی استفاده کنید. اجازه دهید.  دوغاب برای مدت زمان مشخص و روی بسته بندی خشک و سپس از یک پارچه تمیز برای صاف کردن.  کاشی ها استفاده کنید.  و مه دوغاب باقی مانده را از بین ببرید.  پس از نصب کاشی، قبل از پر کردن استخر با آب، حتما 14 روز صبر کنید.

خودشه! شما با موفقیت استخر خود را کاشی کاری کردید.  همچنین می‌توانید برای خرید کاشی استخری با شماره 02634115 تماس بگیرید. که کاشی‌ استخری را برای دستورالعمل‌های دقیق‌تر و روش‌های کاربردی مشاهده کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *