مقالات

هزینه نصب حوله خشک کن چقدر است؟

نصب حوله خشک کن

نصب حوله خشک کن در خانه امروزه یکی از کارهای بسیار محبوب است.  به خصوص در حمام، سوئیت یا رختکن. سال‌ها پیش، رادیاتوری که برای گرم نگه‌داشتن.  حوله‌ها اختصاص داده شده بود.  به‌عنوان یک لوکس مطلق در نظر گرفته.  که بیشتر در هتل‌های لوکس دیده می‌شد.  با این حال، به دلیل مقرون به صرفه بودن.  حوله خشک کن قابل اعتماد به یک وسیله ضروری برای هر صاحب خانه ای که به خود احترام می گذارد.  تبدیل شده است.  هنگامی که تصمیم می گیرید.  یک حوله گرم شده.  در خانه خود قرار دهید.  چند نکته وجود دارد.  که قبل از شروع فرآیند باید در نظر بگیرید.  این عوامل تعیین می کنند که چقدر باید برای انجام کار هزینه کنید.

نصب حوله خشک کن

تماس با یک نصاب؟

نصب حوله خشک کن کار دشواری نیست.  با این حال اگر تجربه ای در زمینه. لوله کشی یا سایر مشاغل در خانه ندارید. احتمالاً بهترین کار این است.  که از خدمات یک لوله کش حرفه ای استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر یک حوله خشک کن  را به حمامی اضافه می کنید.  که قبلاً رادیاتور دارد.  ممکن است لوله کشی باید دوباره جابجا شود.

قطعاً برای یک تازه کار کار مناسبی نیست. اگر سیستم گرمایش مرکزی آب گرم معمولی ندارید.  به یک حوله خشک کن برقی نیاز دارید.  که نیاز به اتصال به برق دارد.  هر گونه سیم کشی مجدد فقط باید توسط یک فرد با تجربه یا حرفه ای انجام شود. بدیهی است که استفاده از یک متخصص مورد اعتماد برای انجام کار، کار را گران‌تر می‌کند.  اما تضمین می‌کند که کار به درستی انجام می‌شود.

نرده حوله را خودتان بخرید یا اجازه دهید لوله کش تصمیم بگیرد؟

اگر یک لوله‌کش حرفه‌ای را برای جا دادن.  حوله خشک کن انتخاب کنید.  می‌توانید تصمیم گیری در مورد بهترین گزینه برای فضای زندگی شما را به عهده آنها بگذارید. اگر چیز خاصی نمی‌خواهید و عمدتاً نگران عملکرد و نصب صحیح آن هستید. می‌توانید انتخاب یک حوله استاندارد را به لوله‌کش بسپارید. با این حال، بازار صنعت و ساختمان فتوحی  مجموعه ای از نرده‌های حوله خشک کن در طیف وسیعی از رنگ‌ها، اندازه‌ها و سبک‌ها وجود دارد.

همچنین در صورت خرید ، اقلام ساختمانی زیادی وجود دارد.  به این معنی که می‌توانید.  دقیقاً آنچه را که می‌خواهید.  با قیمتی عالی به دست آورید.  بدون اینکه تحت الشعاع انتخاب‌های لوله‌کش‌ها و قیمت‌های تامین‌کنندگان آنها باشید.   هیچ چیز مانع شما نمی شود.  که نرده حوله خشک کن را سفارش دهید.  و سپس یک لوله کش برای جا دادن.  آن وارد کنید.  باز هم، این که آیا نرده حوله خشک کن را خودتان خریداری کنید.  یا به لوله کش اجازه دهید.  این کار را برای شما انجام دهد.  بر قیمت نهایی کار تأثیر می گذارد.

آیا به لوله کش یا برقکار نیاز دارید؟

برخی از متخصصان هم لوله کش و هم برقکار ماهر هستند.  بنابراین مهم است.  که فرد مناسب را برای انجام کار وارد کنید.  که می تواند بر قیمت نهایی تأثیر بگذارد. اگر یک سیستم گرمایش مرکزی آب گرم معمولی دارید.  که در آن دیگ بخار و رادیاتورهایی دارید که با آب گرم پر می شوند.  برای انجام کار به یک لوله کش گاز ایمن نیاز دارید.  اگر سیستم گرمایش برقی دارید که به موجب آن بخاری‌های ذخیره‌سازی دیواری دارید.  که به منبع برق متصل هستند.  به یک برق‌کار ماهر نیاز دارید. این مهم است زیرا باید مدارک لازم تکمیل شود تا نشان دهد کار ایمن است و به مقررات ساختمان پایبند است.

اگر یک حوله خشک کن دوگانه سوز نصب کرده اید.  باید به سیستم گرمایش مرکزی آب گرم و منبع برق وصل شود.  بنابراین باید یک متخصص را پیدا کنید.  که به طور قانونی هر دو را انجام دهد.  یا از یک لوله کش و یک برقکار برای نصب ایمن و صحیح استفاده کنید.  این بدیهی است.  که به این معنی است که ممکن است مجبور شوید بیشتر بپردازید.  با ریل های برقی و دوگانه سوز، باید تصمیم بگیرید که آیا یک عنصر حرارتی متغیر روی ریل می خواهید یا خیر.  این به شما این امکان را می دهد که دما را روی ریل تغییر دهید.  اگرچه هزینه آن بیشتر از یک عنصر حرارتی غیر متغیر است.

نصب حوله خشک کن

پس هزینه نهایی چقدر خواهد بود؟

همانطور که در بالا توضیح داده شد.  متغیرهای مختلفی وجود دارد.  که می تواند بر قیمت نهایی نصب حوله خشک کن تأثیر بگذارد.  قیمت می‌تواند متفاوت باشد. با این حال، ما یک “هزینه تقریبی استاندارد” ارائه می دهیم که می توانید انتظار داشته باشید در منطقه ای بپردازید. فقط کافیست با شماره 02634115 تماس بگیرید که از پایین ترین قیمت تا بالاترین که حوله خشک کن های لوکس است را مشاهده و در صورت نیاز تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *