معرفی محصول

راهنمای خرید نهایی جکوزی

راهنمای خرید نهایی جکوزی

7 نکته که قبل از خرید وان آب گرم باید در نظر بگیرید

آیا چیزی بهتر از لغزیدن در وان آب گرم در پایان روز برای استراحت طولانی مدت وجود دارد؟ ما هم اینطور فکر نمی کنیم! جکوزی بهترین راه برای اضافه کردن لذت و اوقات فراغت به زندگی شماست. اکنون، راهنمای خرید نهایی جکوزی ، قبل از اینکه بیرون بروید و گران‌ترین مدل را بخرید، قبل از خرید یک جکوزی باید نکاتی را در نظر بگیرید که مطمئن شوید تمام نیازهای استراحت و تفریح ​​خود را دارید.

راهنمای خرید نهایی جکوزی

1. یک بودجه ایجاد کنید

ضرب المثلی می گوید: “شما نمی توانید برای خوشبختی قیمت گذاری کنید.” با این حال، زمانی که جکوزی می‌خرید، این دقیقاً همان کاری است که انجام می‌دهید! یک جکوزی با کیفیت بالا یک سرمایه گذاری است، اما می تواند گران باشد که در سال های آینده به نفع شما باشد. خرید جکوزی یک سرمایه گذاری هوشمندانه است و شروع خرید خود با در نظر گرفتن بودجه به همان اندازه هوشمندانه است. این به شما امکان می دهد جستجوی خود را محدود کنید و شما را یک قدم به آن نزدیک تر می کند

پیدا کردن آبگرم عالی

2. هنگام خرید جکوزی از خود این سوالات را بپرسید

بسته به نوع جکوزی که به دنبال آن هستید، قیمت ها می تواند متفاوت باشد. جکوزی های با کیفیت بالا بسته به موارد مختلف مانند ویژگی های خاص، سیستم های جت و اندازه می توانند متغیر باشند.

هنگامی که تصمیم می گیرید کدام نوع جکوزی را می خواهید خریداری کنید، این عوامل را در نظر بگیرید:

اندازه – چقدر فضای برای جکوزی دارید؟
لوازم جانبی – آیا جت ماساژ می خواهید؟ آیا برای پله ها به نرده نیاز دارید؟ آیا سرگرمی اضافی مانند تلویزیون یا بلندگوهای بلوتوث می‌خواهید؟
جدید در مقابل استفاده شده – آیا به دنبال یک آبگرم کاملاً جدید هستید یا می خواهید یک جکوزی مقرون به صرفه، گواهی شده و آزمایش شده از قبل متعلق به آن را انتخاب کنید؟

3. پوشش وان آب گرم مهم است

علاوه بر ویژگی‌های ویژه‌ای که تجربه آبگرم شما را بهبود می‌بخشد، یکی از مواردی وجود دارد که نمی‌توانید از آن غافل شوید: پوشش. داشتن یک پوشش با کیفیت بالا برای جکوزی شما به محافظت از پوسته داخلی در برابر آسیب و همچنین آب شما کمک می کند. حتی می تواند هزینه های انرژی شما را کاهش دهد زیرا گرمای کمتری در زمانی که وان آب گرم شما استفاده نمی شود فرار می کند. همچنین باید هر 3 تا 5 سال یکبار تعویض شود، اما داشتن روکش در شرایط خوب به حفظ طول عمر سرمایه شما کمک می کند.

4. یک وان آب گرم کم مصرف را در نظر بگیرید

برای گرم کردن و راه اندازی جکوزی، باید آن را به یک منبع انرژی متصل کنید و اغلب این منبع خانه شما است. گرم کردن آب تا دمای دلخواه شما ممکن است کمی طول بکشد، و توصیه می شود برای صرفه جویی در زمان و انرژی، جکوزی خود را گرم نگه دارید. (گرم نگه داشتن جکوزی نسبت به گرم کردن آن در هر بار استفاده از انرژی کارآمدتر است.)

خوشبختانه امروز وان های آب گرم لذت بردن از آن را آسان می کند و در عین حال در هزینه شما نیز صرفه جویی می کند. به طور متوسط، یک جکوزی مدرن در ماه به قبض برق شما در ماه هایی که کار می کند اضافه می کند. این ممکن است زیاد به نظر برسد، اما وقتی یک جکوزی آب گرم از خط کارآمد ما خریداری می‌کنید، می‌توانند هر ماه برای اجرا و کار کردن هزینه داشته باشند. این کار باعث می‌شود بدون هیچ گونه نگرانی آرام شوید.

5. شما باید آب را حفظ کنید

درست مانند جکوزی که خود یک سرمایه گذاری است، زمانی که صرف نگهداری آن می کنید نیز همین است. یک جکوزی با کیفیت بالا که به خوبی از آن مراقبت شده است می تواند تا 20 سال دوام بیاورد! هیچ چیز با غوطه ور شدن در گرمای مجلل آبگرم شما قابل مقایسه نیست، بنابراین مراقبت از تمیز و سالم نگه داشتن آب ضروری است.

درست مانند یک استخر، جکوزی شما نیاز به مواد شیمیایی با کیفیت دارد تا برای شما و خانواده‌تان تمیز و ایمن باشد. توجه به تفاوت بین مواد شیمیایی استخر و جکوزی بسیار مهم است و درک اینکه چرا محصولاتی که برای استخر خود استفاده می کنید هرگز نباید در جکوزی شما قرار گیرند.

6. وان آب گرم شما برای نگهداری بیشتر از مواد شیمیایی نیاز دارد

تمیز کردن مواد شیمیایی مانند کلر یا آب شور تنها می تواند برای مراقبت از جکوزی شما بسیار مفید باشد. تا آنجا که تعمیر و نگهداری معمولی مانند تمیز کردن و تعویض آب، چیزی است که باید به طور معمول از آن مراقبت کنید.

اکیداً توصیه می‌شود که یک حرفه‌ای خدمات معمولی را ارائه دهید تا جکوزی شما به آرامی به کار خود ادامه دهد. استخدام یک متخصص برای مراقبت از آبگرم شما هزینه کمتری نسبت به تعویض قطعات آبگرم یا جکوزی شما با هم دارد.

اکنون که چند نکته را توضیح دادیم که باید قبل از خرید جکوزی در نظر بگیرید، بیایید در مورد مزایای به ظاهر بی پایان جکوزی شما برای شما و خانواده تان صحبت کنیم!

7. سلامتی و شادی باور نکردنی فواید

چه در بازار جکوزی باشید زیرا دوست دارید زمان خانوادگی با کیفیت بیشتری را با عزیزان خود بگذرانید، مزایای سلامتی شگفت انگیز یا هر دو، بدون شک یک جکوزی برای همه چیزهایی دارد.

برای سرگرمی بدون صفحه نمایش با بچه ها، یک شب بازی خانوادگی را در جکوزی خود میزبانی کنید. یا، آن شب ملاقاتی را داشته باشید که به دلیل استرس یا مشغله زیاد به تعویق انداخته اید. و فراموش نکنید که پس از یک جلسه ، با بهره مندی از برخی از این پاداش های شگفت انگیز سلامتی، چقدر احساس شگفت انگیزی خواهید داشت:

تسکین استرس
آرامش عضلانی
بهبود خواب
سلامت قلبی عروقی
بهبود حساسیت به انسولین
مسکن درد

قبل از خرید جکوزی این 7 مورد را در نظر بگیرید و از آنها برای کمک به شما در یافتن مناسب برای خود و خانواده خود استفاده کنید.  طیف گسترده‌ای از جکوزی‌های آب گرم، جدید و پیش‌مالک، برای رفع تمام نیازهای سلامتی و شادی‌تان پیدا خواهید کرد. ما حتی محصولات مراقبت از آب با کیفیت بالا را هم برای استخرها و هم برای حمل می کنیم تا آب شما تمیز و ایمن باشد. ما با افتخار به منطقه البرز کرج خدمت کرده‌ایم. امروز با شماره 02634115 تماس بگیرید!

پاسخ به سوال جکوزی چگونه کار میکند؟ وبلاگ را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *