معرفی محصول

بهترین روشویی سرامیکی

ست روشویی با کاشی

ایجاد یک سرویس منحصر به فرد و شیک با استفاده از کاشی و بهترین روشویی سرامیکی مناسب آسان است. از کاشی‌های مرمر کلاسیک گرفته تا کاشی‌های شیشه‌ای مدرن، ترکیبی از روشویی عالی برای هر سبکی وجود دارد. چه بخواهید یک بیانیه جسورانه ایجاد کنید یا به سادگی یک لمس ظریف اضافه کنید، این ایده های خلاقانه را برای ترکیب کاشی ها و وسایل روشویی در فضای سرویس خود در نظر بگیرید.

با برنامه ریزی مدبرانه، می توانید ظاهری زیبا و جاودانه ایجاد کنید که برای سال های آینده مورد تحسین قرار گیرد. پس بیایید الهام بگیریم و جفت مناسبی برای سرویس خود پیدا کنیم!

ست کردن روشویی و کاشی

اهمیت انتخاب یک جفت کاشی و روشویی منحصر به فرد را می توان در سرویس بهداشتی فوق مشاهده کرد. یک کاشی و سرامیک براق با ظاهر دست ساز به طور بی عیب و نقصی با روشویی پایه قرمز و سینک مرمری فوق العاده جفت می شود. فضا به طور همزمان فردی و نفس گیر با حداقل تلاش است. این زیبایی است که در این پست در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

ابتدا، اهمیت بهترین روشویی سرامیکی را بیاموزید.

کاشی و روشویی دو مورد از مهمترین عناصر هر سرویس هستند. چرا؟

ترکیب مناسب کاشی و روشویی می تواند در کنار هم بودن ظاهر اتاق شما و ایجاد فضایی دلپذیر برای مهمانان شما کمک کند!

این جفت شدن هرگز نباید دست کم گرفته شود، و ما دقیقاً دلیل آن را به شما خواهیم گفت.

ست روشویی و آیینه

انتخاب کاشی‌ها

انتخاب دقیق رنگ‌های مکمل برای روشویی و محل استحمام راهی ساده برای ایجاد زیبایی چشم نواز است. همیشه این شما هستید که راه هایی برای خلاقیت با قرار دادن کاشی پیدا می کنید که واقعاً می تواند ظاهر سرویس شما را ارتقا دهد. ناگفته نماند، انتخاب لهجه‌های لوکس مانند سخت‌افزار، آینه‌ها یا تزئینات تزئینی باعث می‌شود که پالت رنگی که با دقت انتخاب شده‌اید را به هم متصل کنید. این دو فقط با هم کار می کنند، با آن دعوا نکنید.

این نمونه ای از این است که چگونه می توانید از روشویی و کاشی در کنار هم برای ایجاد یک دگرگونی واقعاً قابل توجه سرویس استفاده کنید. با کاشی های عالی، می توانید هر دیدگاه طراحی را زنده کنید. ما عاشق روشی هستیم که این سرویس از عناصر شیک و مقاوم در برابر زمان مانند نورپردازی برنجی و آینه با عناصر مدرن تر مانند کاشی سرامیک سفید پولیش خودمان برای پوشش پشتی استفاده می کند.

ست روشویی و آیینه

چه به دنبال یک سبک مد روز هستید و چه چیزی قدیمی تر، ترکیب مواد را در ذهن داشته باشید. به عنوان مثال – چرا یک روشویی سنگ مرمر صاف را با یک کاشی سرامیکی براق برای یک سبک کلاسیک در حمام خود ترکیب نکنید؟  این جفت مواد فقط ترکیب مناسبی از بافت و طراحی را ارائه می دهد که می توانید از آن لذت ببرید و برای سال های آینده زیبا به نظر برسید. به علاوه، این دو تضمین می‌کنند که سرویس شما جذابیت همیشگی خود را بدون نیاز به نگهداری کمی حفظ می‌کند.

از طرف دیگر، می‌توانید با یک روشویی چوبی مینیمالیستی که با یک کاشی مد روز همراه شده است، چیزها را زیبا کنید. ادغام این دو با هم می تواند مهمانان شما را مجذوب خود کند.  و همچنان زیبایی زیبایی را برای آینده به ارمغان بیاورد.

سرویس لوکس

این سرویس لوکس یک شاهکار طراحی است که به طور کامل از قدرت کاشی بزرگ ما و سبک مدرن معاصر استفاده می کند. در تضاد با چیدمان روشویی شهری که باعث صرفه جویی در فضا می شود.  ترکیبی شگفت انگیز از مواد دارید.  که طراحی جاودانه و در عین حال شیک ایجاد می کند. برای تکمیل آن، مقداری سخت‌افزار مدرن براق و نورپردازی روی سقف اضافه کنید.  تا به سرویس شما حسی از پیچیدگی بیشتری بدهد.  و به شما امکان می‌دهد تمام عناصر ظریف سنگ مرمر را بدون نگهداری از چیز واقعی تجربه کنید.

در نهایت، فراموش نکنید که هنگام انتخاب بهترین ترکیب برای خود، اندازه سرویس و چیدمان را در نظر بگیرید. اگر با یک سرویس کوچکتر سر و کار دارید، یک کاشی با فرمت بزرگ را روی دیوارها و کف ها امتحان کنید. این یک لمس بی پایان تر و جادارتر می دهد. سپس، برای صرفه جویی در فضا و ترغیب بیشتر توهم متراژ مربع، یک روشویی در مقیاس کوچکتر اضافه کنید.  تا چیزها را به زیبایی به هم گره بزنید.

اکنون، بیایید وارد جزئیات شویم و راه هایی برای جفت کردن کاشی های منحصر به فرد و روشویی به درستی ببینیم.

بالاخره دانستن در اجراست، اینطور نیست؟ بنابراین چند ترکیب الهام‌بخش را مرور می‌کنیم که ممکن است چیزی را در شما جرقه بزند. لذت ببرید!

روشویی کابینتی سبز

از کاشی به عنوان روشویی استفاده کنید.

وقتی شک دارید، همه چیز را ساده نگه دارید. از کاشی دیوارهای خود به عنوان روشویی سرویس خود استفاده کنید. این یک گزینه عالی برای طراحان بیش از حد متفکر ما یا طراحان بی تصمیم است.

نتیجه تک رنگ و در عین حال بدون درز است، و همچنین به شما در صرفه جویی در هزینه کمک می کند.

برای تهیه روشویی سرامیکی در هر رنگ و طرح دلخواه که در تصاویر بالا نمایش داده شده است کافی ست با شماره 02634115 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان بازار صنعت و ساختمان فتوحی با مشاوره و طراحی فضای مورد نظر شما بهترین گزینه را برای سرویستان به راحتی انتخاب کنید.

سایت بازار صنعت و ساختمان فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *