بازار فتوحی

عمر جکوزی چقدر است؟ 4 راه برای افزایش عمر آن

عمر جکوزی

جکوزی ها راه بسیار خوبی برای اضافه کردن سرگرمی و آرامش به زندگی روزمره شما هستند.  و ماساژهای شخصی را برای بازتوانی بدن و سرگرمی برای همه اعضای خانواده ارائه می دهند!

به طور طبیعی، وقتی روی یک جکوزی سرمایه گذاری می کنید، می خواهید مطمئن شوید که می توانید از مزایای آن بهره مند شوید و آن را به عنوان جاذبه اصلی در حیاط خلوت شما برای سال های آینده تبدیل کنید.

مدت زمان ماندگاری جکوزی شما تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد و شما نقش مهمی در آن ایفا خواهید کرد.

در این مقاله، ما به این سوال قدیمی پاسخ می دهیم؛ جکوزی چقدر دوام می آورد؟

برای بهتر کردن آن، ما به شما می گوییم که چگونه می توانید طول عمر خود را به حداکثر برسانید!

عمر جکوزی

عمر جکوزی چقدر است؟

اگر فکر کرده اید که یک جکوزی چقدر عمر می کند، پاسخ تحت تأثیر عوامل زیادی است که یکی از بزرگترین آنها کیفیت آن است.

اگر یک جکوزی بادی خریداری کرده اید، فقط می توانید انتظار داشته باشید که تا 5 سال دوام بیاورد. این نوع برای تحمل سال ها استفاده طراحی نشده اند و یک راه حل کوتاه مدت هستند.

اگر روی یک جکوزی با کیفیت بالاتر از برندهای پیشرو سرمایه گذاری کنید، مانند جکوزی ، می توانید طول عمر مورد انتظار را به شدت افزایش دهید.

این نوع جکوزی ها معمولا بین 10 تا 15 سال عمر می کنند و اگر به خوبی از آنها مراقبت کنید، به راحتی می توان آنها را تا 20 سال افزایش داد.

نکته مهم این است که مراقبت مناسب از آبگرم آنقدرها هم که بسیاری از مردم اغلب فکر می کنند سخت نیست. اگر از یک روال نگهداری استراتژیک و کامل جکوزی پیروی کنید، می توانید به راحتی عمر آبگرم خود را افزایش دهید و آن را در درازمدت در بهترین حالت کار کنید!

4 گام آسان برای ماندگاری بیشتر جکوزی

نگه داشتن وان آب گرم خود در اوج عملکرد برای چندین سال در نهایت به شما بستگی دارد.

اگر مطمئن شوید که از جکوزی خود به درستی مراقبت می کنید، آن را به طور منظم بررسی می کنید و به محض کشف هر گونه مشکلی را تعمیر می کنید، می توانید مدت زمان بیشتری از آن لذت ببرید.

طول عمر جکوزی شما به معنای واقعی کلمه در دستان شماست.

ما می‌خواهیم جکوزی شما تا زمانی که ممکن است برای شما دوام بیاورد، بنابراین بهترین راه‌هایی را که می‌توانید طول عمر جکوزی خود را افزایش دهید، گردآوری کرده‌ایم.

1. یک روال تعمیر و نگهداری را دنبال کنید

همانطور که قبلا ذکر شد، ایجاد و پیروی از یک برنامه نگهداری دقیق برای به حداکثر رساندن طول عمر جکوزی شما ضروری است.

این باید یکی از اولین گام‌هایی باشد که برای اولین بار یک جکوزی را خریداری می‌کنید، و در صورت نیاز، می‌توانید یک قرار خدمات تعیین کنید تا تکنسین متخصص ما به شما کمک کند تا شما را در این فرآیند راهنمایی کند.

هنگام ایجاد روال تعمیر و نگهداری جکوزی، چند مرحله ضروری وجود دارد که باید شامل شود. در اینجا برخی از مهمترین آنها و اینکه هر چند وقت یکبار باید تکمیل شوند آورده شده است.

هفتگی:

دمای آب خود را بررسی کنید
PH و قلیایی بودن آب خود را تست کنید
سطوح و بالش های در معرض دید را پاک کنید
فیلتر خود را بشویید
آب خود را شوک دهید

ماهانه:

فیلترها را در فیلتر پاک کن خیس کنید
جت ها را بازرسی کنید
پوشش تمیز

 

سه ماه یکبار:

زه کشی
بسیار تمیز
پوسته را بازرسی کنید
آب را دوباره پر و متعادل کنید

افزایش عمر جکوزی

2. آب خود را حفظ کنید

حفظ آب برای کاهش خطر آسیب به پوسته و سیستم شما ضروری است.

اگر آب شما اغلب کثیف، بدبو یا نامتعادل است، ممکن است بخواهید با یک تکنسین تماس بگیرید تا سیستم شما را بررسی کند و مشکل را تشخیص دهد. این مسائل می تواند آسیب قابل توجهی به آبگرم شما وارد کند و باید در اسرع وقت مدیریت شود.

بسته به جایی که زندگی می کنید، آب شما ممکن است دارای محتوای مواد معدنی بیشتری باشد که آب را «سخت» می کند.

آب سخت می تواند به مرور زمان باعث ایجاد پوسته پوسته شدن یا تجمع کلسیم در پوسته، لوله ها و اطراف جت شما شود. به همین دلیل است که متعادل کردن pH و قلیایی بودن آب بسیار مهم است.

علاوه بر این، می‌خواهید با استفاده از مواد شیمیایی مناسب برای تصفیه آب، آب خود را تمیز نگه دارید. اگر آب شما دارای سطوح بیش از حد باکتری، کثیفی یا روغن باشد، می تواند در سیستم شما جمع شود و به جت ها و فیلترهای شما آسیب برساند و همه چیز را سخت تر از حد لازم انجام دهد.

همچنین باید اطمینان حاصل کنید که آب خود را بیش از حد ضدعفونی نمی‌کنید و اجازه دهید پس از تصفیه آب، با گذاشتن پوشش به مدت نیم ساعت از گاز خارج شود.

3. وان آب گرم خود را تخلیه و تمیز کنید

در حالی که جکوزی شما با سیستم های پیشرفته برای تمیز کردن آب و فیلتر کردن آلاینده ها ساخته شده است، اما همچنان هر چند ماه یکبار نیاز به تمیز کردن عمیق دارد.

شما می خواهید وان آب گرم خود را تخلیه کنید، مطمئن شوید که تمام آب از سیستم آن خارج است و از یک پاک کننده با کیفیت برای تمیز کردن آرام سطح پوسته و اطراف جت های خود استفاده کنید.

این به تمیز نگه داشتن پوسته شما کمک می کند و به شما زمان می دهد تا هر چیزی را که در صورت تنها ماندن ممکن است به آن آسیب برساند، حذف کنید.

پس از اینکه پوسته خود را تمیز کردید و آن را آبکشی کردید، باید آن و کل سیستم خود را به طور کامل بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ ترک یا مهر و موم شکسته ای وجود ندارد.

هنگامی که مطمئن شدید وان آب گرم شما خوب است، با استفاده از شلنگ باغچه خود دوباره پر کنید و با استفاده از افزایش دهنده و کاهش دهنده PH و قلیایی آب خود را متعادل کنید.

اگر فکر تمیز کردن عمیق جکوزی و انجام یک بازرسی معمولی باعث استرس یا اضطراب شما می شود، برای تعیین وقت با شماره 02634115 تماس بگیرید. تیم تکنسین های حرفه ای ما خوشحال هستند که بیرون آمده و این کار را برای شما انجام می دهند. ما می خواهیم مراقبت از جکوزی شما تا حد امکان آسان و بدون استرس باشد!

وان آب گرم

4. یک سرویس  را برنامه ریزی کنید

گنجاندن یک قرار ملاقات منظم برنامه ریزی شده.  برای خدمات آبگرم در روال تعمیر و نگهداری شما فقط برای زمانی نیست.  که مشکلاتی پیش بیاید یا نیاز به تعمیر داشته باشد.

تکنسین‌های ما می‌توانند به انجام تعمیرات منظم وان آب گرم شما کمک کنند.  مانند تمیز کردن معمولی و نگهداری فیلتر، یا می‌توانند.  به تشخیص و عیب‌یابی مشکلات، سفارش قطعات و انجام تعمیرات در صورت نیاز کمک کنند.

داشتن یک متخصص به طور منظم درگیر مراقبت از جکوزی شما به شما کمک می کند.  تا مشکلات زودهنگام تشخیص داده شوند.  و اجازه می دهد قبل از اینکه آسیب پایداری به سیستم شما وارد کنند.  آنها را مدیریت کنید.

اکنون که می دانید یک جکوزی چقدر طول می کشد.  و چگونه می توانید آن را طولانی تر کنید.  زمان خرید جکوزی است.

اگر به دنبال جکوزی عالی برای اضافه کردن به حیاط خلوت یا حمام خود هستید.  یا می‌خواهید عمر جکوزی خود را زیاد کنید.  فتوحی اینجاست تا به شما کمک کند.

از نزدیکترین مکان خود دیدن کنید یا همین امروز برای شروع با شماره 02634115 تماس بگیرید.

سایت خرید جکوزی بازار صنعت و ساختمان فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *