صنعت ساختمان

بهترین ایده های استفاده از رنگ آبی در حمام ، ظاهری جدید و تازه

لوازم جانبی آبی

رنگ آبی در حمام

اگر در حال طراحی یک سرویس بهداشتی رویایی هستید و می خواهید با آخرین ترندها همراه شوید.  آبی می تواند انتخاب ایده آلی برای شما باشد. این در رنگ‌های متنوعی وجود دارد که پیدا کردن طرح حمام آبی که مطابق با ترجیحات شخصی شما است را آسان‌تر می‌کند.

در حالی که راه های متعددی برای ترکیب رنگ آبی در حمام شما وجود دارد، ما 7 ایده حمام آبی را جمع آوری کرده ایم تا به شما کمک کند انتخاب های خود را محدود کنید.

8 دلیل برای داشتن حمام آبی

حمام آبی

چه در حال بازسازی حمام خود از ابتدا باشید و چه فقط نیاز به ایجاد تغییراتی در فضای موجود خود داشته باشید، آبی می تواند بسیاری از چالش ها را برای شما حل کند.

مطمئن نیستید که داشتن حمام آبی ایده خوبی برای شماست؟

بیایید در مورد اینکه چرا داشتن حمام آبی می تواند به اهداف داخلی شما و همچنین افزایش ارزش خانه شما کمک کند، در متن زیر بحث کنیم:

دلیل شماره 1: یک اثر آرام بخش ارائه می دهد

یکی از دلایل اصلی داشتن حمام آبی این است که یک اثر آرام بخش ارائه می دهد!

آرام بخش

آبی رنگی از آسمان و اقیانوس است که بسیاری از مردم آن را با آرامش و آرامش مرتبط می دانند. اثرات آرام بخش آن قرن هاست که به خوبی شناخته شده است. ایجاد یک رنگ آبی در حمام می تواند فضای مناسبی برای استراحت پس از یک روز طولانی باشد.

دلیل شماره 2: ارائه تطبیق پذیری در طراحی

آبی در طیف متنوع تری از تن ها و سایه ها موجود است!

هنگام بازسازی حمام خود در بریتانیا، می توانید از میان تم های آبی ساحلی، آبی ساتن، کم رنگ، کبالتی سرمه ای، یا آبی کودک انتخاب کنید. این بدان معناست که امکانات طراحی بی پایانی وجود دارد که شما را قادر می سازد فضایی مطابق با خواسته های خود ایجاد کنید.

دلیل شماره 3: درک پاکیزگی را افزایش می دهد

آبی رنگ تمیزی و طراوت است!

سایه‌های روشن‌تر آبی حس بهداشت را در حمام به ارمغان می‌آورد. کارشناسان معتقدند درک خلوص مرتبط با رنگ آبی به دلیل تأثیرات بصری و روانی آن است. و این دلیل خوب دیگری برای داشتن حمام آبی در بریتانیا است.

دلیل شماره 4: ارزش خانه را افزایش می دهد

دکوراسیون داخلی حمام از نظر زیبایی می تواند ارزش فروش مجدد خانه شما را افزایش دهد. یک نظرسنجی اخیر نشان می دهد که رنگ آبی روشن در حمام و آبی تیره در اتاق خواب اصلی برای خریداران بسیار جذاب است. در انگلستان، خانه‌هایی با این رنگ‌ها بیشتر و با قیمت بالاتری نسبت به خانه‌هایی که رنگ آبی روی دیوار ندارند، به فروش می‌رسند.

دلیل شماره 5: تقویت حس فضا

اگر قصد دارید توهم یک حمام بزرگ را ایجاد کنید، رنگ آبی را انتخاب می کنید!

سایه‌های آبی روشن نور را جذب نمی‌کنند، بنابراین فضای کوچک را روشن‌تر و بزرگ‌تر نشان می‌دهند. استفاده از کاشی‌های آبی روشن، رنگ دیوار یا دکوراسیون می‌تواند برای حمام‌های کوچک، سرویس‌ها و رخت‌کن‌ها مفید باشد.

دلیل شماره 6: آبی انتخابی بی انتها است

وجود رنگ آبی در حمام شما نیز می تواند جلوه ای جاودانه داشته باشد!

استفاده از سایه های آبی خاص مانند آبی پودری، آبی سرمه ای و آبی ساتن، حمام شما را برای سال های آینده جذاب می کند. اینها به عنوان سایه های بی انتها شناخته می شوند که به دلیل تغییر روند، احتمالاً از مد خارج نمی شوند.

دلیل شماره 7: به خوبی با رنگ های دیگر جفت می شود

به خوبی با رنگ های دیگر جفت می شود

می‌توان آن را به زیبایی با طیف وسیعی از رنگ‌های دیگر از جمله سفید، طلایی، خاکستری و رنگ‌های چوب طبیعی جفت کرد که به شما در اجرای طرح‌های مختلف طراحی کمک می‌کند. شما از آن در تنظیمات معاصر و همچنین کلاسیک و سنتی استفاده می کنید.

تقویت کننده خلق و خوی عالی
دلیل شماره 8: تقویت کننده خلق و خوی عالی

روانشناسان رنگ آبی را در بیشتر رنگ های تقویت کننده خلق و خو قرار می دهند!

حمام آبی می تواند احساس آرامش و امنیت را ایجاد کند. استفاده از رنگ آبی در حمام به شما این امکان را می دهد که روز خود را با یک نکته مثبت شروع و به پایان برسانید در حالی که به محض قدم گذاشتن در حمام روحیه مثبت را افزایش می دهد.

بهترین ایده های حمام آبی

اکنون که می دانید چرا داشتن حمام آبی ضروری است یا بگویید چگونه می تواند زندگی شما را بهبود بخشد، بیایید به قسمت بعدی برویم. اجازه دهید ایده های مد روز حمام آبی را برای شما به اشتراک بگذاریم تا فضای خود را بازسازی کنید و از یک روال حمام آرام، آرامش بخش و جذاب لذت ببرید.

ایده شماره 1: حمام آبی ساحلی با الهام از اقیانوس

زیبایی آرام و آرام اقیانوس را با تم آبی ساحلی الهام گرفته از اقیانوس به حمام بیاورید. موجود در سایه‌های مختلف مانند شیب طبیعی اقیانوس، آبی آسمانی روشن‌تر، یا آبی عمیق دریا، این به یک محیط ساحلی کمک می‌کند.

هر سایه آبی را در کاشی‌های شیشه‌ای انتخاب کنید که نور را بازتاب می‌کند تا جلوه‌ای شبیه آب را در ناحیه دوش تقلید کند.
از مواد طبیعی مانند لهجه های چوبی و تشک های سنگ ریزه استفاده کنید تا تم ساحل را بیشتر کنید.
استفاده از یک حمام مربعی دو سر 1800 میلی متری سفید با منحنی های ملایم را در نظر بگیرید تا جلوه ای موج دار شبیه دریا ایجاد کنید.

ایده شماره 2: ظرافت مدرن را با لهجه های آبی دریایی اضافه کنید

یکی دیگر از ایده های جالب حمام آبی این است که از لهجه های آبی استفاده کنید تا جلوه ای معاصر به آن ببخشید!

شما می توانید با استفاده از هر سایه آبی در پس زمینه خطوط تمیز مینیمالیستی، ظرافتی مدرن ایجاد کنید. اگر سایه تیره آبی را انتخاب کنید، می تواند تضادی با رنگ های طبیعی مانند سفید براق، خاکستری یا بژ ایجاد کند.

مبلمان حمام آبی ساتن، کاشی های طرح دار هندسی، با وسایل براق و فلزی را برای یک فضای مدرن انتخاب کنید.
روشویی خاکستری نیلی نیز می تواند یک انتخاب عالی برای ایجاد یک حمام و لوکس باشد.
تم کلی حمام را مینیمالیستی نگه دارید و وسایل حمام آبی را به یک نقطه کانونی تبدیل کنید.
می توانید از یک آینه ال ای دی حمام طلایی روی یک روشویی با رنگ آبی تیره استفاده کنید تا درخشش مدرن به فضا ببخشید.

ایده شماره 3: پناهگاه های آبی و سفید ملایم

استفاده از ترکیب آبی و سفید یکی دیگر از ایده های درخشان حمام آبی برای بریتانیایی ها است!

شما می توانید آرامش و آرامش را در حمام با تم آبی و سفید ملایم ترویج دهید. رنگ آبی پاستلی روی دیوارها و مبلمان سفید حمام، توالت یا وان حمام می‌تواند فضایی روشن و دلپذیر ایجاد کند.

با رنگ آبی و کمی خاکستری به حمام احساس تازگی و آرامش دهید.
برای تقویت حس تمیزی و فضا باید آن را با یک وان حمام سفید بزرگ، لگن، و کانتر تکمیل کنید.
با اقلامی مانند فرش‌های کرکی سفید و سبدهای حصیری، به حمام خود رنگی کامل از بافت بدهید.

ایده شماره 4: طرح های کاشی آبی پویا برای هر سبکی

برای تم های مدرن و سنتی حمام در بریتانیا، طرح های کاشی آبی پویا می تواند گزینه ای همه کاره باشد. این ها در الگوهای موزاییکی تا کاشی های مترو و هر چیزی که بین آن ها قرار دارد موجود است.  تا با سلیقه طراحی داخلی شما مطابقت داشته باشد.

برای اجرای این ایده حمام آبی، ابتدا باید کاشی آبی را انتخاب کنید.  که مکمل حمام شما باشد. این باید بر اساس زیبایی شناسی کلی حمام باشد.
پس از انتخاب کاشی آبی، باید محل قرارگیری آن را در نظر بگیرید. رایج ترین مکان می تواند دیوارهای دوش، آب پاشیده شدن پشت یا کفپوش باشد. همچنین می توانید یک دیوار برجسته با کاشی های آبی ایجاد کنید.
آبی رنگی است که به راحتی می توان آن را در سایه های مختلف در یک مکان استفاده کرد. بنابراین، از آزمایش با ترکیب های مختلف سایه های آبی نترسید.
کاشی های آبی را با وسایل و لوازم جانبی تکمیل کنید. رنگ های خنثی مانند سفید و خاکستری گزینه ای عالی برای ظاهری منسجم و متعادل هستند.

ایده شماره 5: با وسایل حمام آبی کلاسیک، جذابیت های قدیمی را اضافه کنید

یکی دیگر از ایده‌های شگفت‌انگیز حمام آبی این است که در حین بازسازی فضای حمام خود به سبک قدیمی بروید!

وسایل حمام آبی کلاسیک مانند وان حمام مستقل، سینک های پایه و شیرهای برنجی می توانند حس نوستالژی را به ارمغان بیاورند. شما می توانید جذابیت قدیمی و ظرافت بی انتها را با این وسایل القا کنید. این می تواند راهی عالی برای افزودن شخصیت و شخصیت به فضا با جذابیت دوران گذشته باشد.

این ایده را با انتخاب یک نقطه کانونی در حمام خود اجرا کنید. این می تواند هر یک از وسایل بزرگتر به رنگ آبی باشد که از طراحی قدیمی الهام گرفته شده است.
همچنین باید از سایر عناصر جاودانه مانند تخته مهره، کت و شلوار یا مدل‌سازی تزئین استفاده کنید.  تا حس نوستالژیک فضا را تقویت کنید.تقویت کننده خلق و خوی عالی

ایده شماره 6: اضافه کردن بیانیه آبی کبالت را در نظر بگیرید

یکی از دلایلی که ایده‌های حمام آبی در بین صاحبان خانه‌های ساکن بریتانیا معروف شده است این است که می‌توانید آزمایش‌های مختلفی را با رنگ آبی امتحان کنید. در میان تمام سایه های آبی، کبالت و ساتن می توانند طرح های حمام خیره کننده و پویا ایجاد کنند. برای تزریق انرژی و شخصیت به فضا می توانید یک دیوار برجسته یا یک واحد روشویی انتخاب کنید.

برای اجرای این ایده، ابتدا باید عنصری را انتخاب کنید که نقطه کانونی شما در حمام باشد.
در حالی که هر دو سایه آبی کبالت و ساتن انتخاب های جسورانه ای هستند، باید با ترکیب رنگ های خنثی متعادل شوند.
می‌تواند ایده خوبی باشد که کاشی‌ها یا دیوارهای بافت را با روکش‌های مات یا براق آزمایش کنید. افزودن این پوشش‌ها، عنصر اصلی کبالت جسور و آبی ساتن را برای ایجاد فضایی مجلل بیشتر می‌کند.

ایده شماره 7: ترکیب و تطبیق با لوازم جانبی حمام آبی

در نهایت، بیایید وقتی فهرست ایده‌های حمام آبی را به پایان می‌رسانیم، چیزی غیرمتعارف را امتحان کنیم!

استفاده از لوازم حمام آبی ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای شخصیت دادن به فضای شماست.  شما می توانید سایه های مختلف آبی را برای تطبیق و تضاد با یکدیگر انتخاب کنید.

با انتخاب یک سایه آبی که ترجیح می دهید شروع کنید. پالت رنگی که انتخاب می کنید باید دکوراسیون و سبک موجود حمام را تکمیل کند.
اگر یک روشویی روباز یا یک قفسه برای نگهداری وسایل ضروری حمام دارید، یک حوله در هر سایه آبی می تواند یک انتخاب عملی باشد.
یکی دیگر از لوازم جانبی می تواند فرش و تشک حمام باشد.  تا رنگ آبی را در طرح کلی بگنجاند. آنها می توانند در لهجه آبی ظریف تا سایه تیره برای ایجاد یک قطعه بیانیه باشند.

چگونه یک حمام آبی طراحی کنیم؟

قبل از اینکه برای امتحان کردن این ایده‌های شگفت‌انگیز حمام آبی برای شما آرزوی موفقیت کنیم ، اجازه دهید بخش مهمی از این وبلاگ را دوباره مطالعه کنید – چگونه یک حمام آبی را طراحی کردید.

روش های مختلفی برای طراحی حمام آبی وجود دارد!

از افزودن یک اکسسوری آبی به رنگ آمیزی دیوار و انتخاب یک روشویی آبی، امکانات بی پایانی برای گنجاندن تم آبی در حمام وجود دارد.

بیایید کل این فرآیند را تا جایی که می‌توانیم ساده کنیم (هرچند هنوز باید کار کنید)!

مرحله 1: با نقاشی آبی روی دیوارها شروع کنید

انتخاب رنگ آبی مناسب برای دیوارها اولین قدم در طراحی حمام آبی است!

رنگ عالی باید بر اساس اندازه و نور مصنوعی/طبیعی باشد که دریافت می کند. سایه‌های روشن‌تر مانند آسمانی، ساحلی و آبی پودری برای ایجاد فضایی بزرگ در یک حمام کوچک با نور مصنوعی مناسب هستند. اگر نور طبیعی زیادی در دسترس است، می توانید با سایه های تیره تر آزمایش کنید.

نقاشی آبی

از طرف دیگر، استفاده از یک دیوار برجسته با رنگ پررنگ یا تیره به عنوان نقطه کانونی می تواند ایده خوبی باشد.

مرحله 2: اضافه کردن کاشی های آبی را در نظر بگیرید

کاشی های آبی می توانند راه دیگری برای افزودن رنگ آبی به حمام شما باشند!

اینها در انواع سایه ها، طرح ها و الگوهای موجود هستند که هر کدام زیبایی منحصر به فرد خود را ارائه می دهند. به عنوان مثال، کاشی های مراکشی با الگوهای پیچیده، سادگی کلاسیک را اضافه می کنند. برای کفپوش کاشی های سایز بزرگ را با رنگ ثابت انتخاب کنید.

شما باید به این فکر کنید که چگونه طراحی و اندازه کاشی ها برای زیبایی شناسی مورد نیاز شما کار می کند.

مرحله 3: مبلمان حمام آبی را به روز کنید

نصب هر نوع مبلمان ساده ترین راه برای گنجاندن رنگ آبی در حمام است. یک کابینت یا روشویی حمام آبی را در نظر بگیرید و آن را با یک واحد توالت فرنگی پشت به دیوار به همان رنگ هماهنگ کنید تا ظاهری منسجم در سرتاسر داشته باشید.

برای تثبیت طراحی اتاق، مبلمان حمام آبی بزرگتر (بسته به در دسترس بودن فضا) را انتخاب کنید. سعی کنید آن را با رنگ های طبیعی سفید یا خاکستری روی زمین، میز یا حمام متعادل کنید تا اطمینان حاصل کنید که آبی فضا را تحت الشعاع قرار نمی دهد.

مرحله 4: لوازم جانبی آبی را اضافه کنید

و در آخر، شما باید با لوازم جانبی آبی رنگ به فضای حمام خود اضافه کنید!

برای ایجاد یک محیط با طراوت، می توانید رادیاتور حوله ای، پرده دوش یا تشک حمام را نصب کنید. این لوازم جانبی نه تنها مقرون به صرفه هستند، بلکه حال و هوای مدرن حمام را نیز به شما ارائه می دهند.

در نهایت، از آزمایش لوازم جانبی مختلف در سایه های آبی برای تکمیل بازسازی حمام خودداری نکنید. ایده این است که یک ظاهر حمام آبی منسجم ایجاد کنید که تنها زمانی امکان پذیر است که لوازم جانبی را اضافه کنید که در نگاه اول از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر باشند.

از طرف دیگر، استفاده از یک دیوار برجسته با رنگ پررنگ یا تیره به عنوان نقطه کانونی می تواند ایده خوبی باشد.

رنگ آبی که یادآور آسمان‌ها و اقیانوس‌های صاف است، به دلیل اثر آرام‌بخش، تسکین‌دهنده و با طراوت آن بر ذهن و بدن، انتخاب محبوبی برای حمام در بریتانیا است.

این چیزی است که همه باید در شروع و پایان روز احساس کنند!

لوازم جانبی آبی

تطبیق پذیری و در دسترس بودن آن در سایه های مختلف، گنجاندن آن در حمام را بسیار آسان می کند. ایده های مورد بحث در این وبلاگ برای استفاده از رنگ های آبی مختلف مانند آبی ساتن، خاکستری نیلی، آبی برقی، آبی پودری، آبی روشن و غیره می تواند به شما کمک کند حمام خود را به فضایی عالی تبدیل کنید.

و اگر به دنبال گزینه‌های جذاب مبلمان حمام به رنگ آبی هستید، طیف گسترده ما را که منحصراً برای علاقه‌مندان به دکوراسیون داخلی و صاحبان خانه‌هایی مانند شما طراحی شده است، بررسی کنید.

خرید کاشی پرسلان از بازار صنعت و ساختمان فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *