دکوراسیون

آشنایی با نحوه انتخاب رنگ برای آشپزخانه مدرن

جدیدترین اشپزخانه

عناصری برای رنگ دادن به آشپزخانه شما

وقتی از رنگ در طراحی آشپزخانه صحبت می کنیم.  از مجموع عناصر زیادی صحبت می کنیم. از کف پوش گرفته تا مبلمان، از روکش فلزی گرفته تا میز کار یا اسپلش بک، عوامل زیادی در دستیابی به یک طراحی مدرن با رنگ به عنوان قهرمان نقش دارند.

آشپزخانه مدرن

کفپوش آشپزخانه

بدون شک، کفپوش یکی از عناصر اساسی در رنگ آمیزی آشپزخانه است. از این نظر، کفپوش پرسلان نسبت به هر ماده دیگری امکانات بیشتری را ارائه می دهد.  زیرا محدوده رنگی آن تقریباً بی پایان است.  علاوه بر این، ظاهر کاشی (مرمر، چوب، سنگ، سیمان…) باعث می شود.  رنگ انتخابی کمرنگ شود.

روکش و کاشی دیوار

از کف تا دیوار. کاشی‌های دیواری سرامیکی همچنان در روند آشپزخانه‌های مدرن حضور دارند.  و در انتخاب رنگ در فضا، متحد خوبی هستند. علاوه بر این، مقاومت آن ها در برابر رطوبت و عوامل شیمیایی و سهولت در تمیز کردن.  امکان استفاده بر روی سطوح سخت مانند اسپلش بک را فراهم می کند.

آشپزخانه مدرن

میز کار

روزهایی که میزهای کار فقط نقشی کاربردی داشتند، گذشته است. امروزه آنها به لطف مواد جدیدی که طیف گسترده ای از سایه ها را ارائه می دهند، فقط یک سطح تزئینی دیگر هستند. یک مثال، کاشی‌های با فرمت بزرگ در مجموعه اسلب است. این اسلب ها با تثبیت شده شکسته می شوند و به کانترهایی شکل می دهند که برای طراحی خود برجسته هستند.

خرید اسلب از بازار صنعت و ساختمان فتوحی

مبلمان و لوازم

یکی دیگر از قسمت های بسیار بصری آشپزخانه مبلمان است. کابینت ها، درها، میزها، صندلی ها و حتی لوازم خانگی به طراحی نهایی فضا کمک می کنند. می توانید ترکیبی از رنگ ها یا یک رنگ را انتخاب کنید، هر دو گزینه جلوه خاصی به آشپزخانه مدرن شما می دهند.

رنگ های مد روز برای یک آشپزخانه مدرن

اکنون که می دانیم چه ابزاری در اختیار داریم، نوبت به انتخاب رنگ برای آشپزخانه می رسد. بدون شک، یکی از رایج ترین ترندها، انتخاب سایه های غالب است، چه با رنگ های خنثی تر و ملایم تر و چه با گزینه های پویاتر و چشم نوازتر.

آشپزخانه های مدرن سفید

رنگ های مد روز برای یک آشپزخانه

آشپزخانه های سفید یک کلاسیک هستند که هرگز از مد نمی افتند. رنگ سفید با طراحی جاودانه همراه است، چیزی که در آشپزخانه بسیار مهم است، جایی که طرح‌هایی که در طول زمان ماندگار هستند جستجو می‌شوند. یکی از گزینه ها انتخاب کاشی های سفید و افزودن رنگ به مبلمان و لوازم جانبی برای دستیابی به نتیجه ای مدرن و به روز است.

علاوه بر این، درخشندگی و وسعت بصری آشپزخانه های سفید به لطف توانایی رنگ در بازتاب نور غیرقابل مقایسه است. این ویژگی در آشپزخانه های کوچکتر اهمیت بیشتری دارد.

ظرافت مشکی

رنگ مشکی که مترادف با ظرافت است و در دنیای مد بسیار مورد توجه قرار می گیرد، نیز گزینه ای است که باید مورد توجه قرار گیرد. این یک رنگ بسیار متنوع است که می تواند در سایه های مختلف استفاده شود. مجموعه‌های کاشی پرسلان مشکی  نمونه‌ای از این هستند که طیف وسیع و غنی از طرح‌ها را از سنگ طبیعی گرفته تا سیمانی یا کاشی‌های تک رنگ ارائه می‌دهند.

رنگ های پویا آشپزخانه

رنگ های پویا برای فضاهای مدرن

گرایش دیگر شامل انتخاب رنگ‌های روشن است که پویایی بیشتری را ایجاد می‌کنند. در اینجا شما انتخاب های زیادی دارید: کاشی های سبز آرامش و طراوت را به ارمغان می آورند. کاشی‌های پرسلان آبی رنگی را بدون اینکه تحت تأثیر قرار بگیرند، می‌دهند. در هر دو رنگ، می‌توانید از قدرت تزئینی ظروف استفاده کنید. تنوع طرح‌های کاشی‌های سوزاننده، اصالت، شخصیت و تضاد منحصربه‌فردی را از طریق موزاییک‌ها و نقش‌های آن ایجاد می‌کند.

کاشی های صورتی مترادف با پیچیدگی هستند. برای مثال، این رنگ کلاسیک‌ترین ترازو را دوباره اختراع کرده است و آن را به نشانه‌ای از شخصیت در هر اتاقی که استفاده می‌شود تبدیل می‌کند.

ترکیب رنگ برای آشپزخانه مدرن

اگر یک رنگ مورد علاقه شما نیست، می توانید یک آشپزخانه مدرن را در دو رنگ انتخاب کنید. در اینجا برخی از ترکیبات ممکن برای ظاهری مدرن آورده شده است.

سیاه و سفید: رنگ کلاسیکی که همیشه ترند است.

آشپزخانه های سیاه و سفید شخصی، ظریف و جاودانه هستند. این دوتایی رنگی یکی از کلاسیک ترین ترکیبات است، زیرا می توانید از روشنایی رنگ سفید و ظرافت رنگ مشکی بهره مند شوید. می توانید با هر دو تن روی دیوارها و کف یا سطوح مختلف مانند میز کار بازی کنید.

طرح جدید آشپزخانه

آشپزخانه های مدرن سفید و چوبی

اگر به دنبال ظاهری مدرن و در عین حال گرم هستید، ترکیب رنگ سفید و چوب یک شرط مطمئن است. و کاشی های جلوه چوب ابزاری همه کاره برای رسیدن به این هدف هستند. اگر آنها را به عنوان کفپوش در آشپزخانه ای با مبلمان و دیوارهای سفید نصب کنیم، به سبکی روستیک و طبیعی دست خواهیم یافت.

این ظاهر را نه تنها با سفید می توان به دست آورد، آشپزخانه های مدرن با رنگ مشکی و چوب نیز می توانند به آن دست پیدا کنند. ظرافت، سادگی و پیچیدگی نتیجه آن خواهد بود.

جدیدترین اشپزخانه

آشپزخانه مدرن در رنگ های سفید و خاکستری

جای تعجب نیست که آشپزخانه های سفید و خاکستری هنوز در روند هستند. این دو رنگ خنثی مکمل یکدیگر هستند تا فضاهایی ظریف و متعادل ایجاد کنند. شما می توانید به یک سبک بسیار مینیمالیستی و معاصر دست پیدا کنید. همچنین می توانید رنگ سفید را با رنگ های خنثی دیگر مانند کرم ترکیب کنید و به فضایی دنج و درخشان دست یابید.

خرید لوازم آشپزخانه مدرن از جمله شیرآلات ، اجاق گاز ، کاشی و سرامیک ، سینک و… می توانید به سایت بازار صنعت و ساختمان فتوحی مراجعه کنید.

www.fotoohi-bazaar.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *