صنعت ساختمان

انتخاب بهترین کاشی برای هتل

هتل

هتل

انتخاب مواد سطحی برای هتل ها به معنای اولویت دادن به دوام بدون قربانی کردن سبک است.
سطوح هتل باید در برابر ساییدگی و فرسودگی ناشی از ترافیک مداوم پایی و چرخ دستی های چمدان، به علاوه گردش سریع مهمانان غیرقابل پیش بینی، ایستادگی کنند. علاوه بر این، ایجاد یک محیط امن و بهداشتی برای حفظ سلامت مهمانان شما مهم است و سطحی که نگهداری از آن برای کارکنان شما آسان باشد برای عملیات کارآمد مهم است (بنابراین می توانید زمان بیشتری را به مهمانان خود اختصاص دهید).
بهترین هتل‌ها از این هم فراتر می‌روند و به دنبال ایجاد احساس «خانه دور از خانه» هستند که تنها ترکیبی عالی از راحتی، راحتی، اعتماد و سبک می‌تواند به آن دست یابد.
کاشی و سرامیک مجموعه ای به ظاهر بی حد و حصر از گزینه های طراحی و همچنین سطوحی که به اندازه کافی سخت هستند که تحت رفت و آمد مداوم و تمیز کردن مداوم قرار گیرند، ارائه می دهد.
هنگام انتخاب طرح کاشی‌های هتل، جذابیت زیبایی‌شناختی، تمیزی و ایمنی کاشی‌های سرامیکی آشکار است – و مهمانان به آن توجه می‌کنند. از این گذشته، کفپوش آسیب دیده یا کثیف منعکس کننده ضعیفی است و در نهایت بر روی خط تولید شما تأثیر می گذارد.

ملاحظات هنگام انتخاب متریال سطح هتل

از آنجایی که هتل ها برای کسب و کار مسافرتی رقابت می کنند، مزایای خاص استفاده از کاشی و سرامیک آن را به انتخابی ایده آل برای طراحی هتل تبدیل می کند.
در اینجا چهار ویژگی کلیدی وجود دارد که باید هنگام انتخاب سطوح هتل به آنها توجه کنید.

کاشی هتل

ماندگاری

یک هتل شاهد حجم باورنکردنی ترافیک پیاده روی است. و از آنجایی که اکثر هتل ها 24 ساعت شبانه روز کار می کنند، مهم است که سطوح در برابر سایش چندین ساله مقاوم باشند تا نگهداری، تعمیرات و/یا تعویض تا حد امکان به حداقل برسد. هر بار که بخشی از هتل از کار افتاده است، کار هتل را مختل می کند، مهمانان را ناراحت می کند و می تواند آشفتگی ایجاد کند.
کاشی و سرامیک بسیار بادوام است و در برابر خراشیدگی، خراشیدگی، فرورفتگی و لکه‌دار شدن مقاومت می‌کند – حتی پس از سال‌ها که مهمانان چمدان‌های سنگین را به اطراف می‌چرخانند و در داخل و خارج قدم می‌زنند. این ویژگی‌های دوام باعث می‌شود کاشی‌های سرامیکی آمریکای شمالی کمترین هزینه چرخه عمر را نسبت به دیگر گزینه‌های کفپوش داشته باشند.

بهداشت و ایمنی

با وجود تعداد زیادی از مردم – مهمانان و کارکنان – بهداشت و ایمنی از اولویت‌های اصلی هستند.
کاشی و سرامیک عاری از مواد حساسیت زا، مقاوم در برابر آتش است و گزینه های مقاوم در برابر لغزش را ارائه می دهد.

بهداشت و ایمنی

بهداشت

آیا نگران سطوحی هستید که می توانند رطوبت را جذب کنند و کپک و/یا بو ایجاد کنند؟  توانایی کاشی و سرامیک برای تشکیل یک سیستم نصب ضد آب و سطح سخت پخته آن که برای کپک، کپک و سایر باکتری‌ها ناسازگار است، شما را از این نگرانی‌ها محافظت می‌کند.

به علاوه، ویژگی های پایداری کاشی و سرامیک انتخابی را فراهم می کند که برای محیط زیست نیز سالم است.

مقاومت در برابر لغزش

کاشی و سرامیک، از طریق روش تست استاندارد ملی آمریکا برای اندازه‌گیری ضریب اصطکاک دینامیکی مواد کفپوش سطح سخت، یک «سیستم طبقه‌بندی مصرف محصول» پنج دسته‌ای را در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌دهد تا مستقیماً مناطق مورد استفاده را بر اساس مقاومت در برابر لغزش ارتباط برقرار کنند.

مقاومت هتل

ویژگی های محصولات آنها

پنج دسته استفاده از محصول عبارتند از:

 خشک
مرطوب
داخلی
بیرونی، مرطوب
روغن ها/گریس ها
این سیستم به طراحان و معماران اجازه می‌دهد تا کاشی‌های سرامیکی را برای یک منطقه خاص به‌طور مناسب مشخص کنند، مانند انتخاب کاشی‌های سرامیکی با درجه‌بندی برای محیط استخر روباز هتل که به غذاخوری در فضای باز متصل می‌شود.
به دلیل استفاده های متعدد از بسیاری از فضاهای هتل، و طبیعت اغلب غیرقابل پیش بینی رفتار مهمان، درک ویژگی های مقاوم در برابر لغزش یک ماده به ویژه برای استفاده از مناسب ترین محصول در یک منطقه خاص مهم است.

مقاوم در برابر آتش

کاشی‌های سرامیکی غیرقابل اشتعال مانند برخی دیگر از مواد سطحی در صورت وقوع حادثه‌ای ناگوار در اثر گرما، ذوب نمی‌شوند.
و اگر این حادثه به آتش سوزی منتهی شود، کاشی و سرامیک ممکن است به کاهش گسترش شعله کمک کند و دود نمی کند، نمی سوزد، یا دود سمی منتشر نمی کند. این مزیت ایمنی به ویژه برای حفظ یک مسیر خروجی روشن و ایمن در هنگام آتش سوزی مهم است.

تعمیر و نگهداری آسان

نگهداری کم و تمیز کردن ساده کاشی و سرامیک آن را برای هتل هایی که مسئول نگهداری ده ها تا صدها اتاق خصوصی و عمومی، بزرگ و کوچک هستند ایده آل می کند.
از آنجایی که کاشی و سرامیک حاوی مواد آلرژی زا یا به دام انداختن کثیفی نیست و همچنین در برابر رشد میکروبی و باکتریایی مقاوم است، می توان آن را به راحتی با جارو کردن و پاک کردن یا پاک کردن تنها با آب تمیز کرد.

تعمیر و نگهداری آسان

برای مهمانانی که ممکن است کمی کثیف تر باشند، کاشی های سرامیکی را می توان با یک پاک کننده خنثی که مخصوص کاشی و دوغاب ساخته شده است تمیز کرد. مقاومت کاشی و سرامیک در برابر خراش، لکه و محو شدن به معنای زمان کمتری برای تعمیر و تعویض است.
داشتن سطوح زیبا و کم تعمیر و نگهداری، نیاز به نگهداری مداوم را کاهش می دهد تا کسب و کار روزانه بتواند به راحتی به کار خود ادامه دهد.

سبک

و البته، کاشی و سرامیک بسیار متنوع است و می تواند هر زیبایی شناسی را با طیف گسترده ای از گزینه های سبک ایجاد کند.
یک هتل نه تنها باید کیفیت خدمات و برند هتل را منعکس کند، بلکه معمولاً موقعیت هتل را نیز منعکس می کند. کاشی و سرامیک طیف وسیعی از رنگ‌ها، شکل‌ها، اندازه‌ها، الگوها و حتی بافت‌ها را برای ایجاد طرح‌های خیره‌کننده و قابل تنظیم ارائه می‌دهد. زیبایی کاشی و سرامیک به مهمانان یک تجربه به یاد ماندنی مثبت می دهد.

چگونه هتل ها می توانند از کاشی استفاده کنند

همانطور که می توانید از کاشی و سرامیک در هر اتاق خانه استفاده کنید، کاشی و سرامیک را می توان در هر منطقه هتل، از لابی گرفته تا استخر و رستوران ها و اتاق های مهمان – برای کف، دیوارها، دوش ها و موارد دیگر استفاده کرد.

کاشی لابی هتل

اولین برداشت یک میهمان می تواند اقامت او را ایجاد کند یا آن را خراب کند، بنابراین به طور طبیعی، لابی هتل فرصت اولیه ای برای ایجاد یک فاکتور شگفت انگیز در طراحی یک هتل است.

کاشی لابی هتل

لابی محیط، کیفیت و سبک را ایجاد می کند. مهمانان حتی قبل از اینکه با کارکنان میز پذیرش صحبت کنند به لابی خیره می شوند. بنابراین در اینجا، کاشی و سرامیک فرصتی واقعی برای درخشش دارد. از مهمانان با کاشی های زیبای لابی هتل استقبال کنید و بازدید از آنها شروع مثبتی دارد که می تواند در رضایت کلی و تکرار تجارت منعکس شود.

کاشی های سرامیکی لابی هتل تنوع به ظاهر بی پایانی را ارائه می دهند:

حتی فراتر از اولین برداشت بی‌نظیر، لابی احتمالاً بیشترین ترافیک را در بین تمام فضاهای هتل دارد. دوام کاشی و سرامیک همه چیز را کمرنگ می کند و خیره کننده باقی می ماند.

کاشی کف هتل

فضاهای بزرگ و کوچک در سرتاسر ساختمان از کفپوش کاشی و سرامیک بهره می برند.
اتاق‌های کنفرانس، سالن‌های ورزشی، سالن‌های رقص، چشمه‌های معدنی، آشپزخانه‌ها، قسمت‌های برانچ، حیاط‌ها، پاسیوهای روی پشت‌بام. کفپوش کاشی هتلی می تواند با کاشی هماهنگ، سبکی یکنواخت داشته باشد یا طرح های منحصر به فردی را برای مناطق خاص ایجاد کند. استفاده از یک نوع مواد کفپوش، نظافت را برای کارکنان نیز ساده می کند.

فضاهای پرتردد به طور طبیعی از کاشی و سرامیک بهره مند می شوند و نقاط کم تر سفر می توانند فرصت های خارق العاده ای برای طرح های کاشی و سرامیک برای افزایش علاقه به طراحی باشند.

کاشی اتاق هتل

کاشی اتاق هتل

کاشی کف اتاق هتل ممکن است بهترین سرمایه گذاری یک هتل باشد. گزینه های فوق العاده به همراه تعمیر و نگهداری آسان برای گردش سریع، حس خوب تجاری (سنت) را افزایش می دهد.
و البته، کاشی‌های اتاق‌های هتل به شما این امکان را می‌دهند که فضاهایی با هشتگ‌های اینستاگرام و پین‌های Google Maps بسازید که مهمانان بیشتری برای شما به ارمغان بیاورد. کاشی های کف اتاق هتل می تواند سبک منحصر به فرد هتل یا محلی را منعکس کند که خاطرات مسحورکننده ای را برای مهمانان به جا می گذارد.

کاشی حمام هتل

یک حمام معمولی هتل کوچک و کارآمد طراحی شده است تا هر چیزی را که یک مهمان می تواند نیاز داشته باشد فراهم کند. کاشی و سرامیک به طراحی حمام هتل اجازه می دهد تا از کف تا دیوارها، میز، دوش و سقف در طرح هایی غیر معمولی گسترش یابد.
کاشی و سرامیک که در طیف وسیعی از سبک‌ها موجود است، گزینه‌های مناسبی برای مناطقی که در معرض رطوبت هستند نیز دارد و می‌تواند برای مقاومت در برابر لغزش مناسب برای مناطقی که ممکن است خیس شوند انتخاب شود. هیچ ماده سطح دیگری این استاندارد صنعتی را ندارد که مناطق مناسب استفاده را تعریف کند.
ما نمی توانیم به اندازه کافی تاکید کنیم که کاشی و سرامیک در برابر قالب و باکتری مقاوم است – به ویژه برای مناطقی که به طور مداوم استفاده می شود و باید برای سلامتی هر مهمان بهداشتی باشد. کاشی و سرامیک تمیز کردن را برای کارکنان آسان می کند، که کیفیت را به نمایش می گذارد و اعتماد مهمانان را نسبت به تعهد شما به پاکیزگی افزایش می دهد.

کاشی های نمای بیرونی هتل

کاشی های نمای بیرونی

طراحی هتل بدون توجه به فضاهای بیرونی کامل نمی شود. استفاده از کاشی و سرامیک در نمای بیرونی هتل کاملاً با فضاهای بیرونی مانند استخرها و پاسیوها و همچنین نمای هتل مطابقت دارد.

هتل سالن بدنسازی و کاشی

پنج نکته برای انتخاب طرح کاشی هتل

1. طرح

مهمانان هتل از یک شهر دیدن می کنند زیرا شهر چیزی برای ارائه به آنها دارد، از جمله زیبایی و حال و هوای منحصر به فرد خود.
با این حال و هوا کار کنید و بیشتر از آنچه که انتظار داشتند به مهمانان بدهید.
مثلا:

طرح های بیوفیلیک ممکن است مکمل هتل ها در مناطق جنگلی و دیگر مناطق طبیعی باشد.
رنگ‌ها و طرح‌های روشن حس تازه و آفتابی را به هتل‌های کنار ساحل می‌بخشد.
کاشی‌های سفید مترو، کاشی‌های بتونی و ظاهری گچی زیبایی‌شناسی شهری را تداعی می‌کنند.
کاشی‌هایی با ظاهر تراکوتا در مناطق الهام‌گرفته از مدیترانه احساس راحتی می‌کنند.

این ایده ها از نظر گزینه های کاشی و سرامیک تنها نوک کوه یخ هستند. از محیط اطراف سرنخ بگیرید و مهمانان از محیط اطراف خود انرژی می گیرند و از آنها قدردانی می کنند.

2. کاشی هتل را با سایر عناصر فضای خود هماهنگ کنید

به دلیل کارایی و تطبیق پذیری طراحی کاشی و سرامیک، می توان آن را به گونه ای انتخاب کرد.  که با سایر عناصر موجود در فضای شما کار کند.
به عنوان مثال، یک مجسمه بیانی، قطعه ای از آثار هنری یا جزئیات معماری می تواند.  دست در دست انتخاب کاشی های سرامیکی برای برجسته کردن و/یا قاب بندی ویژگی های خاص کار کند.
هماهنگی کاشی و سرامیک با سایر عناصر طراحی هتل نیز می تواند کاربردی باشد.  به عنوان مثال، اگر مسائل سهولت تمیز کردن.  و دوام، ویژگی هایی مانند تخته سر را در طراحی اتاق هتل شما حذف نکرده باشد.  می توان از کاشی و سرامیک برای ایجاد ظاهری یک تخته سر استفاده کرد.   بدون هیچ گونه نگرانی بهداشتی.

3. طرح های کاشی های سرامیکی هتل می تواند به ترسیم فضاها کمک کند

پلان های مفهومی باز هم در خانه ها و هم در مشاغل برای ایجاد حس عظمت و فضا محبوب هستند. با این وجود، مشخص کردن مناطق مختلف فضاهای مفهومی باز می تواند مفید باشد – به ویژه در هتل ها، جایی که یک فضا می تواند عملکردهای متعددی داشته باشد.
به عنوان مثال، یک لابی ممکن است دارای یک منطقه برای چک کردن افراد، یک منطقه غذاخوری، یک منطقه کاری و یک بانک آسانسور باشد. می‌توانید از رنگ‌ها، الگوها و حتی بافت‌های مختلف کاشی برای تقسیم این نواحی از یکدیگر استفاده کنید و مناطق عملکردی متمایز ایجاد کنید و در عین حال طرح کلی منسجمی را حفظ کنید.

4. طرح های کاشی هتل سفارشی ایجاد کنید

شما می خواهید مهمانان شما یک تجربه منحصر به فرد داشته باشند. پس چرا یک طراحی منحصر به فرد برای کاشی هتل ایجاد نکنید؟
به لطف پیشرفت در تولید کاشی، کاشی و سرامیک را می توان با طرح های سفارشی چاپ کرد. طراحی کاشی با آثار هنری سفارشی برای نمایش در لابی یا اتاق‌های مهمان را در نظر بگیرید، یا شاید مارک هتل را مستقیماً روی کاشی‌های هتل چاپ کنید.

5. از بزرگ شدن نترسید

از کاشی و سرامیک برای ایجاد یک تجربه منحصر به فرد استفاده کنید.  زیرا بدانید که این کاشی در آزمون زمان نیز مقاومت خواهد کرد.  و در برابر هر ترافیکی از مهمانان مقاومت خواهد کرد.

کاشی اتاق خواب

الگوهای خلاقانه:

با تمام رنگ‌ها، شکل‌ها، اندازه‌ها و بافت‌های موجود با کاشی و سرامیک، می‌توانید.  یک نصب بی‌نظیر در کاشی هتل به‌عنوان یک مرکز متمایز و به یاد ماندنی ایجاد کنید.
صفحات/صفحه های کاشی چینی سنجیده شده: این تعریف واقعی “بزرگ شدن” است. صفحات/صفحه های کاشی چینی گیج شده کاشی های عظیمی هستند که به 10 در 15 فوت می رسند. فضای اضافی سطح آنها بوم را برای الگوهای چشمگیر و ظاهر طبیعی ایجاد می کند.

ظاهر سنگ و جواهر طبیعی:

کل لابی را تصور کنید که با سنگ مرمر یا یک سنگ قیمتی کمیاب تزئین شده است. با کاشی و سرامیک، ظاهر هر سنگ طبیعی – بدون مسائل پایداری یا هزینه های زیاد مرتبط با تامین آنها – امکان پذیر است.

سطوح سه بعدی:

کاشی های سه بعدی می توانند همه چیز را ایجاد کنند.  از ظاهری معاصر گرفته تا موزاییک های پیچیده تا کاشی که نشان دهنده.  هنر دستی کاشی های دست ساز است.
با کاشی های سرامیکی هتل، خانه ای دور از خانه برای مهمانان خود بسازید
کاشی و سرامیک هتل چه در یک هتل جدید و چه فضاهای موجود را بازسازی کند.  کاشی و سرامیک هتل برای ارزش طولانی مدت، کیفیت درجه یک و گزینه های به ظاهر بی پایان که به مهمانان کمک می کند.   احساس راحتی و آرامش در خانه داشته باشند.  انتخاب مورد علاقه شماست.
برای ایده های بیشتر، می توانید سایت بازار صنعت و ساختمان فتوحی را بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *