صنعت ساختمان

آشپزخانه رویایی خود را طراحی کنید

آشپزخانه رویایی

ایده های بزرگ خود، آرزوهای و آشپزخانه رویایی خود را برای با ما خواهید داشت – هیچ کاری برای ما خیلی بزرگ نیست. با سرامیک و لوازم  بازسازی آشپزخانه فتوحی در چهار مرحله طراحی با شما همکاری می کنیم.

آشپزخانه رویایی

اندازه گیری آشپزخانه شما

همه چیز را در آشپزخانه شما به طور دقیق و مکرر اندازه گیری کنید.

طراحی چیدمان

همه چیز، از جمله محل قرارگیری هر وسیله و کابینت را مفهومی و طراحی ، با بازنگری های نامحدود، ما همه جنبه ها را تا زمانی که کاملا از طراحی آشپزخانه خود راضی باشید، انجام دهید.

انتخاب روکش آشپزخانه

ما به شما کمک می‌کنیم همه چیز را مطابقت دهید، بنابراین همه میزها، کابینت‌ها، لوازم خانگی، کف‌پوش، پشتی و لوازم جانبی شما به طور منسجم کار می‌کنند.

کار بر اساس بودجه شما

ما با شما کار می کنیم تا بودجه ای را تعیین کنیم و سپس یک طراحی آشپزخانه منحصر به فرد را متناسب با آن بودجه ایجاد کنیم. از آنجایی که ما هم تامین کننده و هم طراح آشپزخانه هستیم، قیمت دقیق هر جزء را می دانیم. این گزینه های شما را به حداکثر می رساند و هزینه های غیر ضروری را حذف می کند. اندازه بودجه شما هر چه باشد، آشپزخانه جدید شما باید به نظر برسد که بیشتر هزینه کرده اید.

تامین کنندگان برتر

آشپزخانه رویایی

فتوحی یک طراح آشپزخانه نیست، ما تامین کننده آن نیز هستیم. از یک فرآیند یکپارچه و بدون غافلگیری ناخوشایند لذت ببرید. آنچه ما قول می دهیم همان چیزی است که به دست خواهید آورد.

هر آنچه برای بازسازی و ساخت آشپزخانه خود نیاز دارید در نمایشگاه ما موجود است. از سنتی تا مدرن، ما یک انتخاب کامل داریم که هر محدوده قیمتی را از استاندارد تا سطح بالا پوشش می دهد. ما می‌توانیم هر طرحی را ایجاد کنیم، یا حتی هر آشپزخانه رویایی را که در مجلات یا وب دیده‌اید تکرار کنیم.

آنچه ما ارائه می دهیم:

کانتر: از بین طیف کاملی از سنگ های طبیعی، از جمله گرانیت، و همچنین سطوح تخصصی مانند کوارتز، فولاد ضد زنگ، چوب، شیشه، بتن و غیره را انتخاب کنید. ما میزهای آشپزخانه را از برندهای معتبر با ضمانت از فتوحی تهیه کنید.

لوازم خانگی:

کاشی کاری: انواع کاشی کاری آشپزخانه اعم از سرامیک یا پرسلان ، سنگ، شیشه، چرم، فلز و چوب را داریم.

سینک و شیرآلات: همه برندها و مدل ها

همه برای هر پروژه بازسازی کامل در دسترس شما هستند.

نصب آشپزخانه

نصب سرامیک آشپزخانه

شما طراحی آشپزخانه عالی خود را دارید و بهترین مواد و لوازم خانگی را انتخاب کرده اید. اکنون زمان تبدیل آن رویاها به واقعیت است.

اینجاست که تیم حرفه ای نصب آشپزخانه ما وارد عمل می شود. هیچ پیمانکار آشپزخانه دیگری به درجه کیفیت، خدمات، مدیریت پروژه، حل مشکل و ضمانت های ما نزدیک نیست.

با خرید از فتوحی، به دست می آورید:

ضمانت و گارانتی آشپزخانه جدید شما

خرید جدیدترین کاشی و سرامیک

خرید انواع لوازم آشپزخانه (سینک ، شیرآلات ، گاز رو میزی و…)

یک نصاب متخصص که قادر به انجام هر پروژه بازسازی است.

تیمی کارشناسی حرفه ای که آموزش های سخت و گسترده ای را پشت سر گذاشته تا شما را در خرید مناسب راهنمایی کنند.

دیزاینر و طراح برای دیدن نمونه انتخاب شده در قالب گرافیستی آشپزخانه رویایی شما قبل از خرید از بازار صنعت و ساختمان فتوحی ، که آشپزخانه رویاهای شما به واقعیت تبدیل میکند.

طراحی داخلی آشپزخانه

آشپزخانه رویایی

در فتوحی می دانیم که آشپزخانه نقطه کانونی هر خانه است. به عنوان طراحان با تجربه آشپزخانه، تمام نیازهای روزانه شما در هنگام نقشه برداری از بازسازی آشپزخانه شما در نظر گرفته می شود. ما عناصر طراحی داخلی آشپزخانه را برای ایجاد فضایی شیک و بسیار کاربردی ترکیب خواهیم کرد.

سوالات متداول

هزینه بازسازی آشپزخانه چقدر است؟

هزینه بازسازی آشپزخانه به اندازه فضای شما، کیفیت مواد استفاده شده و میزان بازسازی بستگی دارد. چه به دنبال بازسازی کامل روده باشید یا یک بازسازی جزئی، فتوحی با بودجه شما کار خواهد کرد تا آشپزخانه ای را برای شما به ارمغان بیاورد که جرقه های شادی را برانگیزد.

بازسازی آشپزخانه چقدر طول می کشد؟

بازسازی آشپزخانه می تواند از 6 هفته تا 6 ماه و بیشتر دوام بیاورد. با توجه به عوامل بسیار زیادی که باید در نظر گرفته شود، به سختی می توان یک تخمین صادقانه در مورد مدت زمان نیاز به بازسازی آشپزخانه داشت. مطمئن باشید، با این حال، فتوحی بسیار کارآمد کار می کند و ما یک روز بیشتر از حد لازم وقت نخواهیم برد.

خرید لوازم آشپزخانه از فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *