صنعت ساختمان

کاشی پرسلان و سرامیک

کاشی پرسلان و سرامیک

کاشی پرسلان و سرامیک : انتخاب مناسب برای هر پروژه

هر محیطی منحصر به فرد است، زیرا منعکس کننده شخصیت کسانی است که آن را به عنوان محیطی برای زندگی روزمره خود تصور کرده اند. در اینجا برای انتخاب بهترین سطوح و روکش ها آمده.

تصور یک فضا یا یک خانه به معنای جهت دهی به احساسات کسانی است که در آنجا زندگی خواهند کرد. اقامتگاه ها به شدت با ساخت هویت کسانی که در آنجا زندگی می کنند مرتبط است. به همین دلیل مهم است که هر عنصر و جزئیات را با دقت انتخاب کنید و مزایا و دیدگاه های راه حل های طراحی را ارزیابی کنید. در مورد سطوح و روکش‌ها، انتخاب بین کاشی‌های پرسلان و کاشی‌های سرامیکی با بدنه سفید (که از نظر فنی به آن‌ها تک پخت می‌گویند) اغلب فوری نیست.  مخصوصاً برای افراد غیرمتخصص.فتوحی به ما کمک می کند تا ویژگی های مختلف فنی و زیبایی شناختی را درک کنیم.

 

کاشی پرسلان و سرامیک

کاشی پرسلان و تک پخت

تفاوت این دو در فرآیند تولید است. کاشی های پرسلان از طریق خاکستری کردن مواد تشکیل دهنده آن، یعنی خاک رس، فلدسپات و ماسه های سیلیسی تولید می شوند. این مواد از طریق پخت در کوره‌هایی که تا دمای 1200 درجه سانتیگراد گرم شده‌اند، فشرده می‌شوند.  و تقریباً تمام منافذ را می‌بندند، بنابراین هر کاشی پرسلان را در برابر دما، ضربه و خراش مقاوم می‌کند و در برابر هرگونه مایع و مواد شیمیایی غیرقابل نفوذ می‌کند. کاشی‌های سرامیکی با بدنه سفید یا تک پخت از مواد اولیه مشابه مانند خاک رس، ماسه و برخی مواد بازیافتی شروع می‌شوند، اما فلدسپات وجود ندارد و دمای پخت پایین‌تر، حدود 1100 درجه سانتی‌گراد است، که به این معنی است که رنگ‌پذیری وجود ندارد، بنابراین محصول نهایی متخلخل تر و سبک تر

تفاوت در مشخصات فنی و عملکرد

استحکام استثنایی کاشی‌های پرسلان را ایجاد می‌کند.  و برای سطوحی که دائماً تحت فشار شدید هستند: وزن، فشار، قرار گرفتن.  در معرض عوامل شیمیایی یا تغییرات دما بسیار مهم است.  کاشی‌های پرسلان برای کف‌های داخلی و خارجی، به لطف ویژگی‌هایشان متحد ارزشمندی هستند. اما چه اتفاقی می‌افتد.  زمانی که کاشی‌ها باید شکل داده شوند.  بریده شوند یا سوراخ شوند تا فضاهای عجیب و غریب خانه یا اتاق‌های سرشار از لوازم جانبی مانند حمام و آشپزخانه را در خود جای دهند؟ در این مورد، کاشی‌های سرامیکی بدنه سفید برای این کار مناسب هستند، زیرا برش و سوراخ کردن آن‌ها آسان‌تر است و استحکام و وزن سبک را ترکیب می‌کنند.

مزایای کاشی و سرامیک بدنه سفید

کاشی‌های سرامیکی بدنه سفید به دلیل عدم رنگ‌آمیزی متخلخل‌تر از کاشی‌های چینی هستند. برای محافظت از سطح کاشی، در حین تولید یک لایه لعاب اعمال می شود.  که سطح را ضد آب می کند و امکان افزودن رنگ به کاشی را فراهم می کند. دترکیب شیشه ای و شفاف لعاب رنگ را روشن تر و زنده تر می کند.  و کاشی های سرامیکی بدنه سفید را بهترین انتخاب برای زمانی که می خواهید.  جلوه های تزئینی بسیار دیدنی و رنگارنگی داشته باشید تبدیل می کند.

جلوه سه بعدی سطوح

کاشی های تک پخت می توانند.  سه بعدی مشخصی را به دیوارهای تزئینی اضافه کنند و به آنها لهجه معاصری بدهند.  که می تواند هر نوع داخلی را با سادگی و پیچیدگی تزئین کند. نقش برجسته های سه بعدی کاشی های دیواری با بدنه سفید، مناظر جالبی را ایجاد می کند. آنها دارای اشکال هندسی یا انتزاعی و نقوش سینوسی هستند که به نظر می رسد.  توسط نور حجاری شده.  و دیوارهای جذابی برای پروژه های طراحی داخلی در فضاهای رفاهی، مهمان نوازی و خرید ایجاد می کنند.

سایت بازار صنعت و ساختمان فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *