بازار فتوحی

کاشی سرامیک زیبایی را در همه جا ایجاد می کند

ورزشگاه خانگی

کاشی سرامیک

آیا شما هم مثل ما طرفدار کاشی سرامیک هستید؟  ما حدس می زنیم همه هستند. کاشی ها موادی خلاقانه و قابل تنظیم هستند.  که می توانند هم برای صنایع دستی آرام و در مقیاس کوچکتر و هم برای کارهای بزرگتر و جاه طلبانه استفاده شوند.  با این حال، چند قسمت در خانه وجود دارد.  که به طور معمول استفاده از کاشی ها را محدود می کند.  با این حال، می‌توانیم از تطبیق‌پذیری کاشی‌ها استفاده کنیم.  و آن‌ها را در همه جا بچینیم.  که فضاهای غیرمنتظره نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

تاریخی

اگر شما هم مثل ما هستید.  اما در مورد نحوه انتخاب کاشی سرامیک برای فضاهای غیرمنتظره خانه خود سردرگم هستید؟ این بلاگ شما را در فرآیند انتخاب کاشی های ایده آل راهنمایی می کند.  تا فضاهای خود را به یک نقطه کانونی نفس گیر تبدیل کنید.

نحوه انتخاب رنگ، طرح، اندازه و متریال مناسب برای کاشی ها را به همراه ایده های الهام بخش و توصیه های مفید از متخصصان بیاموزید.

کاشی برای فضاهای غیرمنتظره

کاشی برای فضاهای غیرمنتظره

راه پله

معمولاً هنگام انتخاب کاشی برای خانه خود، راه پله ها را فراموش می کنید.  بنابراین، راه پله ها در صدر فهرست فضاهای غیرمنتظره ای قرار دارند.  که اغلب هنگام نهایی کردن.  چیدمان کف خانه شما از دست می روند.  علاوه بر این، انتخاب کاشی های راه پله ایده آل کار بیشتری نسبت به آنچه در ابتدا به نظر می رسد.  نیاز دارد. هنگام انتخاب کاشی‌ها برای نصب روی پله‌ها، باید از اندازه، بافت و طراحی آن‌ها مطمئن باشید.

نگران نباشید.  نکات زیر را دنبال کنید.  و می توانید.  بهترین کاشی ها را برای پله های خود انتخاب کنید :

اندازه:

انتخاب و برش کاشی های تصادفی متناسب با راه پله شما می تواند.  زمان زیادی را ببرد. بنابراین پیشنهاد می‌شود کاشی‌های راه پله را که در اندازه‌های معمولی راه پله موجود هستند، جستجو کنید. با این کاشی ها، نیازی به برش یا تکمیل اضافی نیست. به سادگی آنها را بخرید و آنها را نصب کنید.

خاصیت ضد لغزش:

اگر راه پله های شما لغزنده باشد.  ممکن است مرگ یا زندگی باشد. برای حفظ ایمنی در خانه خود، فقط می توانید کاشی های ضد لغزش راه پله را انتخاب کنید. ما به شما توصیه می کنیم کاشی های بافت دار یا ناهموار را به جای کاشی هایی با سطوح براق و صاف خریداری کنید.

دوام:

راه پله خانه شما معمولاً وزن زیادی را مشاهده می کند. بنابراین، شما باید به فکر استفاده از کفپوش‌های بادوام مانند پرسلان، سنگ طبیعی یا کاشی‌های سرامیکی باشید.  که بتواند وزن سنگین پا را تحمل کند.

نگهداری:

نگهداری از پله ها سخت است. راه آسان در اینجا باید نصب کاشی هایی باشد.  که در برابر لک و سایش مقاوم باشند. کاشی های راه پله پرسلان برای این منظور بهینه هستند.  زیرا نگهداری کمی دارند.

طراحی:

از یک الگوی موضوعی یا یک طرح رنگ ثابت در سرتاسر پله ها استفاده کنید.  تا یک طرح زیبا و متعادل از نظر زیبایی شناختی ایجاد کنید.  که مکمل دکور اطراف باشد.

ورزشگاه خانگی

ورزشگاه خانگی

بسیاری از شما ممکن است.  این سوال را داشته باشید.  که ورزشگاه خانگی چیزی نیست.  که همه دارند.  و همچنین یک منطقه غیرمنتظره از خانه نیز نیست. در مقابل این سوال، همه شما ممکن است موافق باشید که در هر خانه، یک نقطه روشن و تهویه شده وجود دارد.  که می‌توان از آن برای انجام جلسات منظم تناسب اندام در خانه استفاده کرد.

آره! ما در مورد فضای باشگاه صحبت می کنیم.  و نه فقط صحبت می کنیم.  ما به شما می گوییم.  که چگونه کاشی مناسب برای منطقه را انتخاب کنید.  در اینجا نکاتی وجود دارد.  که نباید هنگام انتخاب کاشی های ورزشگاه خانگی از دست بدهید:

کاشی های پرسلان :

هرگز کاشی های شکننده را برای سالن بدنسازی منزل خود انتخاب نکنید.  به خصوص سرامیک. اگر در مورد نوع کاشی می‌پرسید.  پرسلان بهترین کار را می‌کند.  ضد لک، بادوام هستند.  و فراموش نکنیم.  ضد رطوبت هستند.

تم یکنواخت:

از آنجایی که شما در باشگاه هستید.  بسیاری از عناصر دراماتیک اطراف می توانند.  حواس شما را پرت کنند.  بنابراین، به سراغ رنگ‌های یکدست و یک طرح رنگی یکنواخت بروید.  تا زمانی که کالری‌هایتان را از دست می‌دهید.  تمرکزتان را حفظ کند.

کاشی های بافت دار:

در نهایت، حتما کاشی هایی را نصب کنید.  که بافت خشن و مقاوم در برابر سایش دارند.  زیرا ممکن است دوست نداشته باشید.  که کفپوش شما با دمبل های سنگین و وسایل بدنسازی آسیب ببیند.

کاشی سرامیک

اتاق رختشویی

بعد از آن اتاق رختشویی ما می آید. ما تقریباً مطمئن هستیم.  که ممکن است این منطقه را از نصب کاشی دور کرده باشید. با این حال، در کمال تعجب، کاشی‌ها می‌توانند عشق دیرینه رخت‌شویی شما باشند.   که از آن دوری می‌کنید. بنابراین اکنون، اگر آماده هستید.  که کوپید اتاق رختشویی و کاشی های کف خود باشید.  در اینجا نکاتی برای موفقیت این عشق وجود دارد!

مقاوم در برابر رطوبت:

ریختن آب و گرفتگی آب می تواند.  از مسائل رایج اتاق لباسشویی باشد. بنابراین کفپوش باید در برابر رطوبت مقاوم باشد تا از لغزش و تصادف جلوگیری شود. توصیه می‌کنیم.  کاشی‌های ضدآب را انتخاب کنید.  که اصلاً آب را جذب نمی‌کنند.  اما اگر آن‌ها در دسترس نیستند.  کاشی‌های پرسلان  یا شیشه‌ای مقاوم در برابر آب برای این منظور به خوبی کار می‌کنند.

ضد باکتری:

وقتی کاشی‌هایی را برای اتاق رختشویی خود انتخاب می‌کنید.  روی انتخاب کاشی‌هایی که خاصیت ضد باکتریایی دارند.  تأکید بیشتری کنید. چنین کاشی‌هایی برای اتاق‌های لباس‌شویی مورد نیاز هستند.  زیرا به جلوگیری از رشد باکتری‌ها و کپک‌ها کمک می‌کنند.  که می‌توانند در محیط‌های مرطوب رشد کنند. با استفاده از کاشی های ضد باکتری، اتاق لباسشویی بهداشتی باقی می ماند.  و خطر بوهای ناخوشایند، لکه ها و خطرات بالقوه سلامت مرتبط با رشد باکتری ها را کاهش می دهد.

اتاق رختشویی

مقاوم در برابر ضربه:

با گذشت زمان، وسایل بزرگ و رفت و آمد زیاد به فضا وارد و خارج می شوند.  بنابراین شما به نوعی کفپوش نیاز دارید.  که بتواند ضربه را بدون شکستگی یا فرورفتگی تحمل کند. کاشی‌های پرسلان و سرامیک بافت‌دار می‌توانند.

زیبایی شناسی:

اکنون زمان آن است که زیبایی شناسی را برای اتاق رختشویی خود انتخاب کنید. کاشی های طرح دار می توانند برای نقطه کانونی اتاق لباسشویی مناسب کلاسیک باشند. نصب کاشی‌ها روی پیشخوان به زیبایی ظاهر اتاق کمک می‌کند.  بدون اینکه استفاده از آن به خطر بیفتد.

اتاق حیوانات خانگی

اتاق حیوانات خانگی

از دست دادن فضای دنج حیوان خانگی خود گناه است. ممکن است.  بخواهید فضایی سرگرم‌کننده و در عین حال بادوام برای حیوان خانگی خود که دوست دارد.  خراشیده، زباله‌ریزی کند.  و در خانه‌تان خرابی ایجاد کند.  نصب کنید. بنابراین، در اینجا نکاتی وجود دارد.  که باید هنگام انتخاب کاشی برای اتاق حیوان خانگی خود در نظر بگیرید:

مقاوم در برابر خراش و لکه:

به عنوان والدین حیوان خانگی، شما به خوبی می دانید.  که حیوانات خانگی از استفاده از پنجه های خود برای خراشیدن اجسام، به ویژه سگ ها لذت می برند. این کار علاوه بر ایجاد صدای زیاد، می تواند به فرش و کفپوش آسیب برساند. علاوه بر این، حیوانات خانگی گاهی اوقات تصادف می کنند.  و مدفوع و ادرار آنها می تواند.  فرش و کف را تغییر رنگ دهد. بنابراین، بهتر است به سراغ کفپوش هایی بروید.  که در برابر خراش، لکه و ساییدگی تدریجی مقاوم هستند.

کاشی های دوستدار حیوانات خانگی:

از آنجایی که شما برای اتاق حیوان خانگی خود کاشی می گیرید.  آنها باید با استانداردهای دوستدار حیوانات خانگی مطابقت داشته باشند.  به عنوان مثال، مقاوم در برابر باکتری، نگهداری آسان، بادوام و ضد لغزش. کاشی‌های سرامیکی، کاشی‌های پرسلان یا کاشی‌های سنگ طبیعی، چند کاشی دوست‌دار حیوانات هستند.  که می‌توانید از هر فروشگاه کاشی تهیه کنید.

فضای سرگرم کننده:

برای ایجاد فضایی فعال برای حیوان خانگی خود می توانید.  از کاشی های زینتی یا کاشی های طرح دار در برخی مناطق استفاده کنید.  علاوه بر اینها، می توانید مکانی را برای کاسه های حیوانات خانگی یا ایستگاه های تغذیه اختصاص دهید.  تا فضای تغذیه را متمایز کنید.

برای راه پله ها، برای اطمینان از ایمنی، اندازه پله های معمولی و خواص ضد لغزش را انتخاب کنید.  مواد بادوام و کم نگهداری مانند پرسلان ، سنگ طبیعی یا کاشی های سرامیکی ایده آل هستند.  برای باشگاه‌های خانگی، کاشی‌های پرسلان مقاوم در برابر رطوبت و رنگ‌بندی یکنواخت را برای افزایش تمرکز انتخاب کنید. کاشی های بافت دار و مقاوم در برابر سایش برای مقاومت در برابر تجهیزات باشگاه ضروری هستند.

کاشی سرامیک زیبایی را در همه جا ایجاد می کند

برای اتاق های لباسشویی، کاشی های مقاوم در برابر رطوبت و ضد باکتری را در اولویت قرار دهید.  تا از لغزش و رشد باکتری جلوگیری شود. کاشی های پرسلان یا سرامیکی مقاوم در برابر ضربه توصیه می شود. اتاق های حیوانات خانگی به کاشی های مقاوم در برابر خراش و لکه نیاز دارند که حیوانات خانگی پسند بوده.  و نگهداری آنها آسان است. استفاده از کاشی های زینتی یا طرح دار را در نظر بگیرید.  تا فضایی سرگرم کننده برای دوست پشمالوی خود ایجاد کنید.

خرید کاشی پرسلان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *