معرفی محصول

سینک شرکتی و سینک دست ساز چقدر متفاوت هستند؟

سینک دست ساز

به همان اندازه که غذا برای شما مهم است.  سینک ظرفشویی به همان اندازه در آشپزخانه اهمیت دارد!  اهمیت آن به بسیاری از تولیدکنندگان و برندها این آزادی را داده.  که شکل، اندازه، طرح ها و سایر جنبه های آن را آزمایش کنند.  در مورد سینک های آشپزخانه از جنس استیل دو نوع سینک دست ساز و سینک شرکتی وجود دارد.

سینک شرکتی

سینک شرکتی چیست؟

به عبارت ساده، سینک کشیده شده.  از جنس استنلس استیل با فشار هیدرولیکی ورق های فولادی ضد زنگ با استفاده از فناوری شکل دهی فلز ساخته می شود.  این فرآیند یک کاسه سینک بدون درز صاف با گوشه های گرد تولید می کند.  این رایج ترین نوع سینک است.  که در اکثر خانواده های ایرانی پیدا می کنید.

امکانات

جنس و شکل:

سینک های شرکتی با استفاده از ورق های فولادی ضد زنگ به ضخامت 1 میلی متر یا 0.8 میلی متر ساخته می شوند.  فولاد ضد زنگ، همه کاره ترین مواد برای تجهیزات آشپزخانه در خانواده های ایرانی ، بادوام ترین سینک های آشپزخانه را تولید می کند.  معمولاً سینک کشیده شده.  به شکل بیضی می آید.  اما با تکنیک های پیشرفته ساخت می توان سینک های کشیده شده.  را به شکل مربع و با گوشه های گرد فشرده کرد.

عمق:

عمق معمولی سینک های شرکتی بین 8 تا 9 اینچ است. این عمق استاندارد سینک های آشپزخانه در سراسر جهان است. کاملا به شرکت های مختلف بستگی دارد.

نگهداری:

یک سینک شرکتی نیازی به تلاش اضافی برای نگهداری ندارد. سینک شیب دار است و بدنه قرار است.  آب را به سمت فاضلاب هدایت کند.  با این حال، باید با تمیز کردن.  مرتب آن با پاک کردن.  سطح و گوشه ها از آن مراقبت کنید.  به این ترتیب دوام بیشتری خواهد داشت.  و درخشش خود را برای مدت طولانی تری حفظ می کند!

سینک دست ساز

سینک دست ساز چیست؟

سینک آشپزخانه دست ساز همانطور که از نام آن پیداست. که به جای استفاده از ماشین آلات و تکنولوژی، با دست ساخته می شوند.  سینک های آشپزخانه دست ساز از ورق های فولادی ضد زنگ ضخیم ساخته شده اند.  که به صورت دستی به یکدیگر متصل می شوند.  تا شکلی مستطیلی یا مربعی ایجاد کنند. سینک ها به صورت دستی با استفاده از دست شکل می گیرند.  و سپس گوشه ها به هم جوش می شوند.  به همین دلیل به آنها سینک دست ساز نیز می گویند.

امکانات

جنس و شکل:

سینک ها از ورق های فولادی ضد زنگ ساخته شده اند. با این حال، کیفیت فولاد ضد زنگ توسط شرکتی که آن را از آن تهیه می کنید تعیین می شود. سینک های دست ساز به طور معمول طراحی مستطیلی یا مربعی دارند.  و چهار گوشه آن جوش و عمق عمیق 1h وسعت خارق العاده ای از فضا می دهد.

تعمیر و نگهداری:

در اوایل زمانی که آشپزخانه های دست ساز ساخته. پایه یا سطح سینک صاف بود.  که به این معنی بود.  که اگر اندازه کاسه بزرگی دارید.  احتمال راکد ماندن آب در سینک و ایجاد لکه وجود داشت. ما در فتوحی سینک‌های دست‌ساز با شیارهای متقاطع روی پایه طراحی کرده‌ایم.  که آب داخل سینک را قادر می‌سازد.  به راحتی از لوله آب تخلیه شود.  و مشکل رکود را حل کند.  بنابراین، نگهداری از سینک دست ساز آشپزخانه به سادگی نگهداری.  از سینک شرکتی شده.

تفاوت عمده

تفاوت بین سینک شرکتی و دست ساز فقط در فرآیند ساخت.  در حالی که سینک های شرکتی کاملاً خودکار هستند.  سینک های دست ساز به صورت دستی جوش داده.

عمق:

عمق معمولی سینک دست ساز بین 9 تا 10 اینچ و سینک های دست سازاست.   به دلیل حجم بسیار زیاد در مقایسه با سینک های شرکتی حتی با اندازه‌گیری‌های مشابه، سینک‌های دست‌ساز به دلیل گوشه‌های کمی جوش‌خورده. فضای بیشتری نسبت به سینک‌های شرکتی ارائه می‌کنند.

بهترین سینک – شرکتی یا دست ساز؟

هیچ راهی برای مقایسه این دو سینک وجود ندارد. در سطح مصرف کننده، همه چیز به سلیقه یک مشتری بستگی دارد. مردم گاهی سینک شرکتی را دوست دارند.  و گاهی سینک دست ساز را ترجیح می دهند.

از طرف دیگر، سینک های شرکتی معمولاً در فضاها و فضاهای داخلی مدرن استفاده می شوند.  و کاملاً منعطف و سازگار با انواع تنظیمات آشپزخانه هستند.  از طرف دیگر سینک دست ساز جایگزین گران تری است.  که به آشپزخانه شما شخصیت و زیبایی می بخشد.  استفاده از این سینک ها آسان است.  و المان زیبایی شناسی زیبایی به آشپزخانه شما می دهد.

پرس و جوهای مبتنی بر کاربر

آیا سینک های شرکتی برای تعداد زیادی ظروف خوب هستند؟

بله ، شما باید به دنبال یک کاسه بزرگتر یا شاید یک آشپزخانه با سینک دو کاسه ای بروید.  تا تعداد زیادی ظروف را در خود جای دهد.

آیا دوام سینک دست ساز بهتر از سینک شرکتی است؟

دوام سینک کاملاً به موادی که از آن ساخته.   بستگی و جدا از مواد، به نگهداری نیز بستگی دارد.  حتی با فولاد ضد زنگ که به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارد.  همچنان باید تلاش کنید تا در آشپزخانه خود ماندگاری بیشتری داشته باشد.

کدام سینک برای استفاده خانگی یا شخصی بهتر است؟

معمولاً وقتی صحبت از خانه های جدید معاصر می شود.  مردم به سراغ سینک های شرکتی می روند.  اما اگر یک خانواده بزرگ با افراد زیاد و غذاهای فراوان بعد از هر وعده غذایی دارید.  باید به سراغ یک سینک دست ساز بروید. زیرا فضای بیشتری را ارائه می دهد.

آیا سفارش آنلاین سینک آشپزخانه در ایران بی خطر است؟

این روزها همه چیز آنلاین اتفاق می افتد! پس چرا ملزومات آشپزخانه خود را آنلاین تهیه نکنید. شگفت‌انگیزترین مجموعه سینک‌های آشپزخانه را به صورت آنلاین در فتوحی جستجو کنید.  و آنها را بدون دردسر، بدون آسیب و در اولین فرصت درب منزل تحویل بگیرید!

سینک استیل شرکتی و دست ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *