صنعت ساختمان

سرامیک نانو پولیش

سرامیک نانو پولیش

سرامیک نانو پولیش یا کاشی های نمک محلول چیست؟

سرامیک نانو پولیش

در این مقاله جزئیات مربوط به سرامیک های شیشه ای صیقلی نانو، مزایای سرامیک نانو پولیش بر سرامیک است. جزئیات اولیه ساخت نمک محلول، بسته بندی، تولید سرامیک های نمک محلول و جزئیات قیمت را توضیح خواهم داد.

کاشی‌های نانو پولیش یکی از انواع کاشی‌های شیشه‌ای هستند که بادوام، مقاوم در برابر خراش و کشیدگی، استحکام بیشتر و براق‌تر هستند. کاشی ها با استفاده از فرآیند انجماد برای دستیابی به سختی و استحکام شکل می گیرند.

این نوع کاشی ها در مقایسه با کاشی های سرامیکی جذب آب کمتری دارند. کاشی های شیشه ای دارای سطح صاف تری هستند و جذب آب کمتر از 0.05٪ است. این کاشی‌های تک شارژ هستند که رنگی بر پایه عاج دارند.

سرامیک نانو پولیش

سرامیک نانو پولیش

کاشی هایی هستند که با کمک یک ماده شیمیایی نانو که منافذ کوچک کاشی ها را پر می کند، پوشش شیمیایی دارند. نانو ماده شیمیایی به ایجاد یک لایه نامرئی بر روی سطح کاشی های شیشه ای کمک می کند.

مزایای کاشی نانو

دوام – تمیز کردن آسان.
مقرون به صرفه – کم هزینه ترین در کاشی های شیشه ای.
مقاومت در برابر لغزش، لغزش، لکه و خراش.
مقاومت عالی در برابر آب و گرد و غبار.
بیش از 90٪ براقیت و درخشندگی خوب.
نگهداری کم – شستشو و تمیز کردن آسان است.

استفاده از کاشی های نانو

خانه ها، مرکز خرید، مدرسه، انبار فرودگاه، بخش مسکونی و مناطق تجاری.

چرا به این کاشی های نانو پولیش می گویند

اکثر کاشی های شیشه ای براق دارای یک لایه سیلیس به شکل مایع بر روی سطح بالایی کاشی ها هستند. به این کاشی ها نانو پولیشی که زیرا با مواد شیمیایی نانو روکش و فرآیند پرداخت روی این کاشی ها به پایان رسیده .

نانو ماده شیمیایی منافذ میکروسکوپی روی سطح کاشی ها را پر می کند که باعث ایجاد سطحی صاف و براق می شود. مزایای مواد شیمیایی نانو این است که کاشی ها ضد آب و گرد و غبار بوده و خاصیت ضد باکتریایی دارند.

نگهداری از این کاشی ها آسان تر است زیرا تمیز کردن و نگهداری آن ها آسان است. انواع مختلفی از مواد شیمیایی نانو مانند مواد شیمیایی A، B و C وجود دارد. آنها نانو حلال های شیمیایی مبتنی بر روغن یا آب هستند.

به طوری که این نوع کاشی ها را به عنوان کاشی نانو پولیش یا شیشه ای بدون لکه می نامند

مزایای پوشش نانو در کاشی های شیشه ای

از آنجایی که سطح کف ممکن است توسط مواد غذایی، چای، سایر اقلام مایع خراب شود، برای تمیز کردن آسان کاشی ها، پوشش نانو می تواند مفید باشد. از سطح کاشی در برابر لکه محافظت می کند. پوشش کاشی به ماندگاری بیشتر آن کمک می کند.

پرداخت براق و صاف
آسان تمیز میشود.
مقاومت در برابر گرد و غبار و کثیفی چون سطح با مواد شیمیایی نانو پوشیده شده.

فرآیند تولید پایه کاشی های شیشه ای نانو پولیش

با تعجب اینکه کاشی های نانو چگونه ساخته و این فرآیند با مخلوط کردن مواد اولیه مختلف مانند خاک رس توپی، کوارتز، سودا، فلدسپات پتاس، خاک رس چینی، پودر تالک، سیلیکات سدیم، آغاز می شود.

این دستگاه به کمک پرس هیدرولیک ساخته.   که در آن پودر کاشی از طریق پرس عبور و با کمک پرس سنگین کاشی ها با استفاده از قالب های اندازه های مختلف شکل می گیرند.

این کاشی ها استحکام و دوام بیشتری دارند.  زیرا با استفاده از فرآیند انجماد سازی شکل می گیرند.  که در آن کاشی ها با دمای بالا در حدود 1200 درجه سانتیگراد از کوره عبور و باعث ایجاد سطح شیشه ای سخت و براق می شود. این فرآیند تولید به عنوان فرآیند شیشه ای شدن شناخته می شود.

کاشی های نمک محلول با استفاده از فناوری چاپ صفحه رنگ مایع  و کاشی ها با فشار زیاد در محل شکل گیری کاشی ها پرس می شوند.  و پس از آن کاشی ها چه رنگ و چه نقش و نگار از دستگاه چاپ نیمه اتوماتیک عبور دهند.

آنها کاشی هایی بر پایه عاج مانند عاج ساده و عاج طرح هستند. سطح کاشی پس از پخت در کوره به رنگ محلول با استفاده از دستگاه چاپ نفوذ می کند. همچنین برای فضاهای تجاری و کم تردد مناسب هستند.

کاشی ها از طریق بررسی کیفیت عبور می کنند که در آن رنگ، استحکام و کیفیت کاشی ها به طور مداوم بررسی و نظارت می شود. تجهیزات و ماشین آلات با کیفیت و تست ویژه وجود دارد. استانداردهای ISO 9001 مختلفی برای کیفیت وجود دارد.

جزئیات بسته بندی

یک جعبه از کاشی های شیشه ای صیقلی نانو حاوی 4 کاشی است. مساحت کل تحت پوشش 15.5 متر مربع است. کاشی ها در یک جعبه راه راه بسته بندی.  و جعبه خالی ممکن است.  دارای تخته 3 لایه یا 5 لایه باشد.

جعبه ها با بند پلاستیکی در اطراف جعبه بسته بندی.  که 3 تا 4 نوار دور جعبه کاشی پیچیده و کاشی ها در پالت های پلاستیکی یا چوبی در کارخانه نگهداری می شوند.

جزئیات بسته بندی مانند تاریخ ساخت، شماره دسته، شماره سایه، درجه، جزئیات شرکت و نام طرح در کنار جعبه چاپ شده است.

طبق مشخصات کیفی 3 درجه وجود دارد مانند

1 – درجه حق بیمه
2 – درجه استاندارد
3 – درجه بازرگانی

آخرین درجه رد یا Eco که در آن کاشی ها نیمه آسیب یا گوشه شکسته بسته بندی و درجه رد کاشی ها گاهی اوقات در جعبه بسته بندی یا قطعات کاشی شل فروخته می شوند.

تولید کننده کاشی نمک محلول

مناطق مختلفی وجود دارد که کاشی ها در آن تولید می شوند مانند موربی (حدود 80٪)، هیمتناگر، بیکانر و ایالت های دیگر.

تولید کنندگان مختلفی از این کاشی ها وجود دارد. بسته به ظرفیت ماشین آلات و تولید با نرخ های متفاوتی در مکان های مختلف دریافت کنید.

در زیر پیوندهای خارجی برای جزئیات مربوط به طراحی برای تولیدکنندگان کاشی نمک محلول وجود دارد.

فکر نهایی

تقاضا برای کاشی های شیشه ای نانو پولیش روز به روز در حال افزایش است.  زیرا ارزان ترین کاشی ها است.  و می توان از آنها برای خانه، ادارات و مراکز خرید استفاده کرد. زیرا دارای ویژگی های ضد لک و ضد آب است. از آن در مکان های تجاری و مسکونی استفاده می شود.

کاشی های نانو با ترکیبی از کاشی های نانو سفالی که به رنگ قهوه ای خالص هستند. با توجه به فضای داخلی و فضاها می توانید چیدمان های مختلفی بسازید.

به عنوان کاشی های شیشه ای نمک محلول ، زیرا از رنگ های محلول برای چاپ کاشی ها استفاده می شود.  با طرح و الگوها و ظاهری غنی را ارائه می دهد.

خرید پرسلان

خرید سرامیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *