صنعت ساختمان

انواع مدل های سرامیک نمای ساختمان

سرامیک نمای ساختمان

راهنمای سرامیک نمای ساختمان ، سیستم های روکش و پانل ها

سرامیک نمای ساختمان

سرامیک نمای ساختمان که معمولاً با نام سفالین، کلمه لاتین برای “زمین پخته” شناخته می شود، در سراسر جهان بسیار محبوب بوده است. این به عنوان ماده روکش فلزی شاهکارهای معماری اوایل قرن بیستم مانند ساختمان در شیکاگو و ساختمان شهر نیویورک ظاهر شد. نماهای سرامیکی به دلیل کیفیت بادوام و همه کاره خود بار دیگر به بهترین متریال برای نمای ساختمان تبدیل می شوند.

روکش نما سرامیکی چیست؟

روکش نما سرامیکی یک راه حل نما بسیار انعطاف پذیر و مدرن است.  که ویژگی های زیبایی و مکانیکی استثنایی را ارائه می دهد. روکش سرامیکی که در طیف گسترده ای از بافت ها و رنگ های زرق و برق دار موجود است، به طراحان و سازندگان این امکان را می دهد تا به انواع پوشش های نما که می خواهند دست یابند.

نماهای سرامیکی که کاملاً از مواد طبیعی ساخته شده‌اند، می‌توانند به گونه‌ای طراحی شوند که روکشی سنتی یا ظاهری مدرن‌تر داشته باشند و با استفاده از رنگ‌هایی مانند چوب و رنگ‌های قارچی، زیبایی تمیز و مینیمالیستی را بازسازی کنند.

روکش سرامیکی نیز ظاهری زیبا با ماندگاری طولانی ایجاد می کند. هر پانل سرامیکی خلوص کامل رنگ و بافت طراحی را با فناوری رنگ ثابت ارائه می دهد تا اطمینان حاصل شود که جذابیت زیبایی آن برای مدت طولانی ثابت می ماند.

نماهای پایدار

سرامیک نمای ساختمان

پایداری نماهای سرامیکی یکی از دلایل اصلی محبوبیت آنها در بین معماران و سازندگان امروزه است.

نماهای پایدار به محوطه های بیرونی ساختمان ها اطلاق می شود که از مواد بازیافتی ساخته شده اند و در عین حال مزایای سازگار با محیط زیست مانند استفاده از مقدار کمتر انرژی برای حفظ دمای داخلی را ارائه می دهند که به نوبه خود کارایی مواد خاص را افزایش می دهد.

پانل های نما

پانل‌های نما با بیش از 100 رنگ و پرداخت مختلف، تطبیق‌پذیری فنی و زیبایی‌شناختی نامحدود و آزادی طراحی عظیم را به مهندسان، توسعه‌ها، طراحان و معماران ارائه می‌دهد. این پانل های سرامیکی سنگی با کیفیت بالا در رنگ ها، فرمت ها و پروفیل های سطحی مختلف موجود است.

رنگ ها و پانل‌ها

پانل‌های در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و پرداخت‌ها در دسترس هستند و بیش از 100 گزینه رنگی مختلف از جمله طیف رنگ‌های براق و رنگ‌های لعاب‌دار مات، بتونی، فلزی، سنگی، چوبی و رنگ‌های بدون لعاب را ارائه می‌دهند.

سری که توسط طراح رنگ معروف اروپایی ساخته شده است از 9 خانواده رنگی مات ساتن لعاب یکنواخت با ظرافت تشکیل شده است که شامل کرم، زردآلو، صورتی، سبز، زرد، آبی، خاکستری، خاکستری خنثی و قرمز سالمونی نیز می شود. به عنوان 10 رنگ متضاد مات و براق.

سری مجموعه‌ای از 15 رنگ طبیعی خاکی است که شبیه رنگ‌های کلاسیک یک پانل سفالی است، اما در مواد سنگی سرامیکی بادوام‌تر و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری است.

از طرف دیگر، سری مجموعه‌ای از مجموعه‌های رنگ‌های 4 صفحه‌ای است که به‌طور خاص تولید می‌شوند و بافت سطحی کمی سنگین‌تر دارند. پنل های کرم طلایی، آنتراسیت طلایی، قرمز طلایی و خاکستری طلایی با یک لکه طلایی ظریف در هم آمیخته شده اند و متریال منحصر به فردی را به طراحان ارائه می دهند. این گزینه های بدون لعاب را در سراسر محدوده تکمیل می کند.

گزینه‌های رنگ با طیف طراحی لعاب تکمیل می‌شوند، از جمله روکش‌های پانل در پوشش‌های فلزی، بتونی، چوبی، فلزی و سنگی.

نمایه های سطحی

این شامل پانل صاف سنتی و نقش برجسته های سه بعدی ارائه شده توسط 10 پروفیل مختلف دیگر است که شامل پروفیل های شیاردار مثبت، شیاردار منفی، شیار نامنظم، راه راه، موج جدید، موج سینوسی، و پروفیل های برس خورده است. نمایه های تازه منتشر شده.

قالب های پنل

پانل های سنگی اکسترود شده در محدوده ارتفاع استاندارد از 150 تا 600 میلی متر و طول پانل های سفارشی برای هر پروژه با افزایش 1 میلی متر تا حداکثر 1800 میلی متر در دسترس هستند. بزرگترین اندازه پانل به دلایل فنی 1800×600 میلی متر است.

باگت سرامیکی

باگت‌های سرامیکی مجموعه‌ای از باگت‌های لوله‌ای سرامیکی سنگی لعابدار و بدون لعاب هستند که طیف وسیعی از گزینه‌ها را برای ترکیب عناصر غربالگری سه بعدی در طراحی نما به معماران ارائه می‌دهند. در پروفیل های چهارگوش، بیضی و مستطیل شکل در 70 رنگ مختلف از سری رنگ های موجود است.

می تواند به عنوان یک نمای مستقل و یا به عنوان عناصر نما در ترکیب با پانل های لعاب و سایر عملیات های سطح استفاده شود.

مزایای معماری نما سرامیکی چیست؟

جدا از طیف گسترده ای از گزینه های طراحی که معماری نمای سرامیکی ارائه می دهد، تمام مزایایی را که با استفاده از یک متریال پایدار به همراه دارد را نیز ارائه می دهد:

عاری از فلزات سنگین و سایر مواد افزودنی خطرناک
عایق صوتی و حرارتی بهینه را ارائه می دهد
غیر قابل احتراق
محیط دوستانه. ساخته شده از مواد خام طبیعی، قابل بازیافت و تولید پایدار
با دوام بالا. می تواند شرایط آب و هوایی شدید را تحمل کند.
تعمیر و نگهداری کم
تکنولوژی رنگ سریع می تواند یک عمر دوام بیاورد

برای طراحی زیبا، نمای کاشی و سرامیک را در نظر بگیرید

چه بخواهید یک ساختمان قدیمی را بازسازی کنید و ظاهری جدید به آن ببخشید یا بخواهید آن را با طراحی مدرن برجسته کنید، نمای کاشی و سرامیک یک راه حل عالی است. اگر ترجیح می دهید خانه ای با ظاهر سنتی داشته باشید، کاشی و سرامیک نما می تواند به زیبایی طبیعی آن کمک کند.

نمای کاشی و سرامیک در رنگ‌ها، فرم‌ها و پوشش‌های متنوعی وجود دارد که به طراحان و سازندگان این امکان را می‌دهد تا هر طرح نما را که می‌خواهند ایجاد کنند. سرامیک ها نمای جذاب و متمایزی را ارائه می دهند که می تواند در آزمون زمان مقاومت کند. از نمای مینیمالیستی و صنعتی مدرن گرفته تا طرح های ظالمانه تر و هنرمندانه تر، نمای کاشی و سرامیک می تواند.  به شما در دستیابی به ظاهری زیبا و زیبا کمک کند.

نماهای غیر قابل احتراق

تمامی ساختمان های متوسط ​​و بلند باید دارای نمای غیر قابل احتراق باشند. نمای ساختمان در معرض خطر آتش سوزی در داخل ساختمان یا شیء یا ساختمان مجاور قرار می گیرد.  و نماهای قابل اشتعال را غیر قابل اشتعال می کند. نماهای قابل اشتعال می توانند به گسترش آتش با سرعت بسیار بیشتری کمک کنند.  که می تواند جان افراد بیشتری را به خطر بیندازد و آسیب بیشتری به ساختمان وارد کند.

در مقابل، اگر ساختمان دارای نمای غیر قابل احتراق باشد.  حتی اگر آتش به پنجره طبقه بالا برسد.  گسترش آتش نسبتاً کندتر خواهد بود زیرا نما به گسترش آتش کمک نمی کند.

برای نماهای کم مصرف

اگر به دنبال نماهای کم مصرف هستید، می خواهید سیستم های نمای سرامیکی را بررسی کنید. آنها دارای عایق حرارتی هستند.  که به حفظ دمای داخل ساختمان کمک می کند.  و همچنین در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم است.  و از ساختمان در برابر گرمای مستقیم خورشید محافظت می کند.

هر دو با فناوری سطحی انقلابی ساخته و این فناوری ماده منحصر به فردی را ارائه می دهد.  که ضد باکتری، ضد گرافیتی و خود تمیز شونده است. مواد مورد استفاده برای هر دو سیستم 100٪ غیر قابل احتراق و بدون تعمیر و نگهداری هستند.

سیستم های نمای سرامیکی نه تنها از نظر انرژی کارآمد هستند.  بلکه مقرون به صرفه نیز هستند.  و آنها را گزینه های مناسبی برای تمام نیازهای نمای شما می کند.

برای مراجعه به سایت فتوحی کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *