بازار فتوحی

انتخاب کفپوش مناسب در بازسازی سرویس بهداشتی

طرح جدید کاشی

انتخاب کفپوش

تصمیم گیری در مورد اینکه چه کفپوش حمام را انتخاب کنید.  یکی از مهمترین تصمیمات هنگام طراحی یا بازسازی حمام است.
این فضایی است که به دلیل ویژگی های خاص خود، بدون غفلت از زیبایی شناسی نهایی، نیاز به تفکر در مورد متریال مورد استفاده را می کند. انتخاب کفپوش حمام یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها هستند، چرا که تمامی نیازهای استفاده از فضا را برآورده می‌کنند و در عین حال امکانات طراحی را گسترش می‌دهند.

کفپوش کاشی پرسلان

چرا کفپوش کاشی پرسلان را انتخاب کنید؟

پرسلان دارای مقاومتی است که به سختی با مواد دیگر به دست می آید، رطوبت را جذب نمی کند و به راحتی تمیز می شود و بسیار بهداشتی است. همچنین یکی از ایمن ترین پوشش های کف است. از این نظر، توصیه می شود که روکش ضد لغزش را انتخاب کنید، که به طور قابل توجهی خطر لغزش و سقوط را کاهش می دهد.

کف مدرن برای حمام های مدرن

اگر چیزی وجود داشته باشد که باعث برجسته شدن کفپوش های پرسلان می شود، آن تنوع بی نهایت طرح آنهاست. فرمت‌ها، رنگ‌ها و جنبه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانیم انواع فضاها را ایجاد کنیم، آنهایی که جذابیت کلاسیک را انتخاب می‌کنند. بیایید نگاهی به برخی از آخرین روندها در کفپوش حمام بیندازیم.

حمام

کفپوش برای حمام

کاشی پرسلان پتانسیل زیبایی شناختی کاشی های کلاسیک را که طراحی آن بر اساس موزاییک های رنگارنگ یا رنگ های خنثی تر است، باز می گرداند. پویایی و اصالت چیزی است که آنها را تعریف می کند.

الگوهای متعدد موجود در این نوع کاشی ها با بازی با اشکال هندسی و جلوه های نوری، زیبایی شناسی مدرن تری را به وجود می آورد. در عین حال، می‌توانیم کلاس‌های قدیمی با کف‌های با نقوش گل را انتخاب کنیم.

حمام با کفپوش چوبی تقلیدی

کاشی های پرسلان نیز می توانند طبیعت را وارد حمام کنند. کفپوش های چوبی بدلی جایگزین مناسبی برای چوب واقعی هستند و برای شرایط گرم و مرطوب بسیار مناسب تر هستند.

بسته به سایه های حمام خود، می توانیم ترکیب های مختلفی بسازیم. کاشی های دیواری سفید یا خاکستری به زیبایی با کفپوش های چوبی تقلیدی ترکیب می شوند. علاوه بر این، همین کاشی چینی را می توان در کف و دیوارها نیز برای ظاهری کاملا طبیعی استفاده کرد.

کف خاکستری

حمام با کف خاکستری

کفپوش خاکستری حمام به دلیل ظاهر خنثی و تمیز یکی از همه کاره ترین راه حل ها است. علاوه بر این، این سایه تعدادی از طرح‌های معاصر و نوآورانه مانند کاشی‌های پرسلان سیمانی کاسرو را پوشش می‌دهد. این کاشی های کف به دلیل سایه خاکستری یا آنتراسیتی که دارند می توانند با دیوارهای سفید تضاد داشته باشند. از طرف دیگر، سایه های روشن تر مجموعه های جلوه سیمانی برای دادن حس نور بیشتر به فضا ایده آل هستند.

ایده هایی برای کفپوش حمام

طراحی تنها چیزی نیست که باید هنگام انتخاب کفپوش حمام مورد توجه قرار گیرد. مهم است که عواملی مانند اندازه و همچنین اینکه آیا از یک ماده در مناطق مختلف استفاده می شود یا خیر، در نظر گرفته شود.

کف حمام کوچک

کفپوش برای حمام های کوچک

در صورتی که فضا محدود باشد، گرفتن تن و طراحی درست چالش برانگیزتر است. از این نظر، نور کلی فضا تا حد زیادی تعیین می کند که کدام ظاهر را انتخاب کنید.
هنگامی که حمام کوچک است و نور کمیاب است، بهتر است از کاشی های رنگ روشن مانند سفید، بژ یا خاکستری ملایم روی زمین استفاده کنید. به همین ترتیب، بهتر است از فرمت‌های متوسط ​​خودداری کنید و کاشی‌های بزرگ یا کوچک را انتخاب کنید، البته تا زمانی که محل اتصال به همان رنگ باشد. همچنین می‌توانیم در کاشی‌های کف و دیوار از یک مجموعه استفاده کنیم تا جلوه فضای بازتری ایجاد کنیم.

یکی دیگر از عوامل مهم هنگام تصمیم گیری در مورد کفپوش حمام، روکش های موجود است.
یکی از بهترین حسگرها به دلیل سطح ابریشمی و درخشندگی نرمشان پولیش می شوند. آنها در اتاق های کوچک و کم نور، نور بیشتری و احساس وسعت می بخشند.

طرح جدید کاشی

پیوستگی بین دوش و کف حمام

ویژگی های فنی ظروف سنگ پرسلان اجازه می دهد تا آن را بر روی سطوح تقریبا غیر قابل تصور قرار دهید. این مورد در مورد کف دوش است. در اینجا گزینه‌ها بی‌پایان هستند، زیرا می‌توانیم کنتراست بین سطوح یا تداوم کامل را با طراحی یکسان در پوشش دوش، کف و دیوار انتخاب کنیم. همچنین باید به خاطر داشته باشیم که آب مشکلی ایجاد نخواهد کرد، زیرا کاشی پرسلان رطوبت را جذب نمی کند و روکشی غیر لغزنده دارد.

حمام بزرگ

متریال مناسب برای کف حمام

به طور خلاصه، کفپوش های پرسلان حمام یکی از اولین گزینه هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد. طیف وسیعی از امکانات طراحی آنها با انطباق با بسیاری از سبک های مختلف، انتظارات معماران و طراحان داخلی را برآورده می کند. طیف گسترده ای از موادی که می توانند تقلید کنند، ظاهر نهایی حمام ها را غنی می کند و آنها را به فضایی تبدیل می کند که قادر به انتقال احساسات متعدد، صرف نظر از اندازه آنها باشد.

حمام کلاسیک

علاوه بر این، پوشش های ضد لغزش آنها نیز برجسته است. این ایمنی اضافی برای جلوگیری از حوادث استفاده از آن را به عنوان کفپوش حمام با قرار گرفتن خود به عنوان یک ماده کاربردی، قابل اعتماد و بادوام تقویت می کند.

خرید سرامیک از بازار صنعت و ساختمان فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *