صنعت ساختمان

انواع سینک خاص

سینک خاص

8 نوع سینک خاص برای آشپزخانه شما

همه چیز در مورد سینک خاص آشپزخانه – زیرا انتخاب های زیادی در مورد سینک آشپزخانه وجود دارد.

سینک خاص

مانند کانترها و شیرآلات، سینک‌ها ویژگی‌های سخت‌کوشی هستند.  که به عنوان یک عنصر طراحی در هر آشپزخانه‌ای کار مضاعف را انجام می‌دهند. اکثر برنامه‌های بازسازی تلویزیون به وضوح نشان می‌دهند.  که سینک‌های خانه‌های مزرعه‌ای بسیار محبوب هستند، و این درست است. سینک مزرعه به یک گزینه سبک جاودانه با قدرت ماندگاری واقعی در قلمرو طراحی آشپزخانه تبدیل و با این حال، این تنها گزینه سینک آشپزخانه نیست. با کمی تحقیق، ممکن است متوجه شوید که زیبایی شناسی شخصی خانه شما می تواند با نوع دیگری از سینک برای آشپزخانه شما هماهنگی بیشتری داشته باشد.

صاحبان خانه باید کل تنوع را در نظر بگیرند، قبل از خرید سینک ظرفشویی، به این فکر کنند که چه چیزی به بهترین وجه با ترجیحات آنها مطابقت دارد.  و چگونه از سینک خود هر روز استفاده می کنند. وقتی نوبت به برنامه ریزی آشپزخانه یا بازسازی خود می رسد، می توانید به روندها پایبند باشید.  یا می توانید به سبک شخصی خود ظاهری منصفانه بدهید و به سایر گزینه های سینک آشپزخانه که به همان اندازه کاربردی و شیک هستند نگاهی بیندازید.

سینک های قطره ای

سینک خاص

این مدل‌ها که به عنوان سینک‌های خود حاشیه‌شونده نیز شناخته می‌شوند، از طریق یک سوراخ پیش‌بریده در میز نصب می‌شوند و دارای لبه‌ای گرد هستند که در آنجا به هم می‌رسند و در بالای لبه میز قرار می‌گیرند. این کاملاً سنتی ترین سبک سینک برای آشپزخانه است، اگرچه به سرعت با گزینه های سینک مدرن تر جایگزین می شوند. نکته اصلی فروش سینک های کشویی این است که می توان آنها را بر روی میزهای هر ماده ای نصب کرد، نسبتاً ارزان هستند و نصب آنها بسیار آسان است.

سینک های فلاش مانت

سینک خاص

سینک‌های فلاش مانت سینک‌های قطره‌ای هستند که لبه لبه‌ای برآمده یا گرد در جایی که به میز وصل می‌شوند ندارند. در عوض، آنها به گونه ای نصب می شوند که لبه آن در همان سطح میز قرار دارد. این یک درز هم سطحی ایجاد می کند که در آن مواد سینک و مواد رومیزی به هم می رسند. این سبک از سینک آشپزخانه، زمانی که از مواد تکمیلی ساخته شود، می تواند یک ویژگی طراحی متمایز باشد.

سینک های زیر کابینت

سینک خاص

پس از پروژه های بازسازی، سینک های زیر سوار شده محبوب هستند، گزینه سینک آشپزخانه هستند که بسیاری از صاحبان خانه ها پس از در ابتدا داشتن یک سبک خود حاشیه یا سینک ظرفشویی انتخاب می کنند. این حوضچه ها در زیر کانتر نصب می شوند و لبه بالایی ندارند. زباله های روی میز را می توان به راحتی و بدون هیچ مانعی در سینک فرو کرد.

هنگامی که کانترهای زیبا به نمایش گذاشته می شوند، سینک های زیر کوه بسیار زیبا هستند، زیرا خط کانتر را با یک درز ناخوشایند قطع نمی کنند. سینک های زیر میز به قسمت زیرین پیشخوان متصل می شوند و مانند سینک های معمولی ضد نشتی هستند.

سینک های مزرعه

سینک گرانیتی

سینک‌های قدیمی که گاهی سینک‌های «پیش‌بند» نامیده می‌شوند، شامل یک سینک بزرگ و سنگین است که آشپزخانه‌ای روستایی یا خانه قدیمی را به ذهن متبادر می‌کند. ویژگی اصلی جلوی سینک است که در فضایی که معمولاً کابینت ها اشغال می کنند وجود دارد. تغییر از یک سینک ظرفشویی به یک سینک مزرعه شامل بریدن بخشی از کابینت زیر سینک است. این نوع سینک‌ها معمولاً به دلیل ظاهر مشخص انتخاب می‌شوند، اگرچه بادوام و کاربردی هستند و می‌توان آن‌ها را در پیکربندی‌های مختلف خریداری کرد.

سینک های یکپارچه

سینک های یکپارچه آشپزخانه از همان موادی ساخته شده اند که میز آشپزخانه ساخته شده است. خود سینک اساساً یک “دوش” کم عمق در پیشخوان است، بنابراین هیچ گونه درزی وجود ندارد – و هیچ فرصتی برای نشتی وجود ندارد. آشپزخانه‌هایی با سطوح جامد، مکان‌هایی هستند که به احتمال زیاد دارای سینک یکپارچه هستند.

سینک ظرفشویی تک لگنه

سینک تک لگن

برخی از طراحان لذیذ آشپزخانه به سینک های ساده تر، سنتی و تک لگنی ترجیح داده اند که بر محبوبیت طراحی خانه های کشاورزی افزوده است. همانطور که به نظر می رسد، یک حوضچه بزرگ وجود دارد که در آن تمام کارهای تمیز کردن و آماده سازی غذا انجام می شود.

این نوع سینک برای صاحبان خانه هایی که از تابه های بزرگ یا تجهیزات تخصصی زیادی استفاده می کنند ایده آل است. مزیت آن داشتن فضای زیاد برای کار است. این سینک های آشپزخانه اغلب برای کارهای سنگین تر در اتاق لباسشویی یا گاراژ قرار می گیرند.

نکته منفی زمان پر کردن سینک برای خیساندن و شستن ظروف با دست است. به علاوه، بدون حوض دوم، مکان مشخصی برای شستشوی ظروف وجود ندارد.

سینک ظرفشویی دو لگنه

سینک ظرفشویی دو لگنه

بر خلاف انواع مختلف سینک آشپزخانه که تاکنون توضیح داده شده است.  سینک دو لگنه بیشتر به آنچه در داخل سینک است.  تا نحوه طراحی یا نصب سینک های دو لگنه یک سبک سنتی هستند.   که از دو حوض با عمق و اندازه یکسان ساخته می شوند. البته، با ترجیح امروزی برای سفارشی‌سازی و شخصیت، برخی از تولیدکنندگان سینک‌های دو لگنه‌ای را با یک حوض بزرگ و دیگری کوچک‌تر و کم‌عمق‌تر ارائه می‌کنند.   یا اینکه توسط یک دیوار تقسیم پایین‌تر تقسیم می‌شوند.

سینک میله ای یا آماده سازی

"</p

سینک های بار اغلب در یک جزیره آشپزخانه، یک دفتر یا بار خانگی، یا نزدیکتر به منطقه ای از آشپزخانه که برای معاشرت طراحی و یافت می شود.  تا در منطقه ای که معمولاً به کارهای آماده سازی غذا یا تمیز کردن. آنها نسخه‌های کوچک‌تری از سینک آشپزخانه استاندارد هستند.  و همچنین می‌توانند ظاهر مفیدی را در اتاق‌های لباس‌شویی یا اتاق‌های حمام ایجاد کنند.  دو ویژگی وجود دارد.  که سینک میله ای را از انواع دیگر سینک ها متمایز می کند.

اولاً اندازه است: سینک های بار بسیار کوچک هستند.  زیرا قرار نیست به اندازه یک سینک آشپزخانه معمولی از عهده کارهای خانگی برآیند. سینک میله ای معمولاً برای مایعات، پر کردن لیوان ها و سایر کارهای کوچک استفاده و  آنها معمولاً با گزینه های کوچکتر و جمع و جورتر شیرآلات در ذهن طراحی می شوند.

ویژگی دوم موقعیت مکانی است. سینک های بار در مناطقی قرار ندارند.  که انتظار دیدن یک سینک در اندازه کامل را داشته باشید.  آنها اغلب در جزایر آشپزخانه، بارهای مرطوب و مناطق آماده سازی ، در واقع به آنها سینک های آماده ، اگرچه برخی از سینک های آماده سازی کمی بزرگتر از سینک های میله ای هستند.

مواد سینک آشپزخانه

سینک چینی آلات

بعد از کارایی و طراحی، یکی دیگر از نکات کلیدی در انتخاب سینک، مصالح ساختمانی است. با سینک های یکپارچه، سینک بدیهی است.  که از همان متریال میز و احتمالاً از نوعی سنگ یا فولاد ضد زنگ و با این حال، گزینه های زیادی برای انتخاب با انواع دیگر سینک آشپزخانه وجود دارد.

اگر نوع سینک را پیدا کردید.  که دوست دارید، احتمالاً می توانید آن سبک را نیز از مواد دلخواه خود بیابید.

چدن

سینک‌های چدنی که با پوششی از مینا و محبوب و بادوام هستند. و اما همچنین سنگین هستند، که ممکن است انواع پایه‌های مورد استفاده را محدود کند.

سرامیک

سینک های سرامیکی قوی که در دمای بالا پخته می شوند.  برای چندین دهه دوام خواهند داشت. اگر چیزی سنگین یا تیز و خرد شوند. بنابراین توصیه می شود کمی مراقب باشید.

کامپوزیت

سینک های کامپوزیتی که گاهی همراه با میزهای سنگی مورد استفاده قرار می گیرند.  مواد سنگ خرد را با یک اپوکسی مخلوط می کنند.  تا موادی قوی داشته باشند که در برابر حرارت، لکه ها و خراش مقاومت می کند.

فولاد ضد زنگ

یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها، فولاد ضد زنگ ارزان، سبک وزن است و می‌تواند در آشپزخانه تاثیرگذار باشد. صاحبان خانه باید مراقب میزان فولادی که انتخاب می کنند باشند. هرچه گیج فولادی بالاتر باشد، فلز نازک تر است. یک فلز با اندازه پایین تر گران تر است، اما در برابر سوء استفاده های معمول یک آشپزخانه شلوغ بسیار بادوام تر است. در حالی که از نظر هزینه ارزان تر است، سینک گیج نازک تر در برابر آسیب مقاوم نیست و ممکن است زمانی که آب به داخل آن می ریزد صدای بلندتری داشته باشد.

نوع سینک را با سبک آشپزخانه خود مطابقت دهید

انتخاب های زیادی برای جایگزینی سینک قدیمی، قابل اعتماد و قابل اعتماد وجود دارد. اگر کمی به اطراف خود نگاه کنید و نحوه استفاده از سینک، بودجه و نوع متریالی که می خواهید را در نظر داشته باشید، مطمئناً طرح مناسبی را برای استایل خود پیدا خواهید کرد. از آنجایی که سینک ها چنین اسب های کاری هستند، سزاوار تحقیق مناسب برای خرید عمده هستند. به هر حال، طرح‌های آشپزخانه می‌آیند و می‌روند، اما یک سینک ظرفشویی خوب می‌تواند کار سختی را هر روز انجام دهد و همچنان برای عمر خانه شما دوام بیاورد.

 خرید سینک خاص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *