صنعت ساختمان

طراحی دیوار

طراحی دیوار

طراحی دیوار که برای تقسیم یک منطقه به دو قطعه مجزا می باشد . امروزه طراحی های منحصر به فرد دیوار ترکیبی با لوازم جانبی منحصر به فرد به جدیدترین مد است.  طراحی دیوارهای لایه ای از امنیت و حریم خصوصی را برای خانه فراهم می کنند. این طرح های دیواری سلیقه صاحب خانه را نیز منعکس می کند. در این مقاله، انواع طرح‌های دیوار مانند دیوارهای بنایی ساده، دیوارهای روکش مدرن و غیره را مورد بحث قرار می‌دهیم. همچنین مواد مختلفی را که برای ساخت طراحی دیوارهای استفاده می‌شود و نکات منحصر به فردی برای متمایز کردن خانه شما فهرست کرده‌ایم. در ادامه،تصاویر خیره کننده طراحی دیوار  الهام بگیرید.

طراحی دیوار

انواع مختلف طرح های دیوار بر اساس ظاهر و کارایی خود محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. به عنوان مثال، دیوارهای زینتی فانتزی به نظر می رسند و طراحی خانه را بهبود می بخشند در حالی که دیوارهای فلزی کبابی امنیت را تامین می کنند.

برای افزایش سبک خانه خود، می توانید یک دیوار باغچه ای عمودی یا یک دیوار زیرچشمی طراحی کنید و چراغ های برجسته و طاقچه های تزئینی را اضافه کنید تا خانه خود را به یک نقطه صحبت تبدیل کنید.

چه در حال نقل مکان به خانه جدیدی باشید یا به دنبال بازسازی دیوارهای موجود خود باشید، ما شما را راهنمایی میکنیم،بنابراین، با هم بخوانیم!

انواع طراحی دیوار

برای مدت طولانی، طراحی دیوار بنایی ساده با پایه محکم خود یک انتخاب قابل اعتماد بوده است. با این حال، در سال های اخیر دیوارهای پیش ساخته محبوبیت پیدا کرده اند. انواع طراحی دیوارها بر اساس شکل ظاهری آنها عبارتند از:

طراحی دیوار بنایی ساده

طراحی دیوار

طرح‌های ساده دیوار بنایی به خانه‌ها کمک می‌کند تا خود را از متجاوزان، گرد و غبار و آلودگی صوتی پنهان کنند. این طرح های دیواری که عمدتاً با استفاده از سنگ، آجر سفالی قرمز یا آجر خاکستر بادی، فولاد و ملات سیمان ساخته شده اند. به طور قابل توجهی تکامل یافته اند. به طور کلی، ساخت چنین دیوارهایی از 2 فوت زیر سطح زمین شروع می شود تا اطمینان حاصل شود که پایه محکمی دارند.

دیوار زینتی

طراحی دیوار

در دوران مدرن، طرح‌های جدید دیوار با طرح‌های مرسوم، مد روز و برش استفاده می‌شوند. دیوار زینتی ترکیبی از دیوار بنایی و کوره های فولادی ملایم / فولاد ضد زنگ است. در این نوع دیوار، دیوار بنایی 3-5 فوتی ساخته می شود. از آنجایی که اینها بر اساس نیاز سفارشی می شوند، گریل ها یا کوره های فولادی ضد زنگ نیز برای اهداف طراحی و امنیتی اضافه می شوند. این طرح های دیوار زینتی همچنین دارای مناظر مشبک و چاپ حیوانی ساخته شده از قالب فلزی است.

طراحی دیوار روکش مدرن

طراحی دیوار

در طرح های دیوار روکش مدرن از مواد روکشی مانند کاشی های شیشه ای و پانل های مرمر استفاده می شود. اینها بر روی دیوارهای بنایی ساده ثابت می شوند تا جذابیت زیبایی به آنها بدهند. این دیوارها برای املاک گران قیمت مناسب هستند و بیشتر در شهرهای مترو در هند مورد استفاده قرار می گیرند.

دیوار پیش ساخته

طراحی دیوار

دیوارهای پیش ساخته معمولاً ترکیبی از فولاد و بتن هستند. اینها انواع دیوارهای مرکب ایده آل برای سکونت هستند. اینها که در کارخانه های سراسر کشور ساخت و به راحتی نصب می شوند. همچنین، از آنجایی که اینها در کارخانه ها ساخته می شوند.  به دلیل صرفه جویی در مقیاس، هزینه نسبتاً کمتر است.

دیوار امنیتی

طراحی دیوار

امنیت همیشه در اولویت است، بنابراین ساخت دیوارهای امنیتی محبوبیت پیدا کرده است. این طرح های دیوار با گریل بیشتر در آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این، این نوع طراحی دیوار در جوامع دردار معمولی است.

دیدگاهتان را بنویسید