صنعت ساختمان

نکاتی درباره خرید جکوزی

Jacuzzi

وقتی شما به دنبال جکوزی با کیفیت هستید، بهتر است نکاتی درباره خرید جکوزی را بدانید. در نظر داشته باشید که مسئولیت ایمنی مهمانان خود را بر عهده دارید. در اینجا نکاتی درباره خرید جکوزی وجود دارد که باید برای جلوگیری از هر گونه مشکل و حفظ جکوزی انجام دهید.حتما نکاتی که درباره خرید جکوزی گفته شده را بخوانید قاطعا مفید خواهد بود.(ایمنی برای همه).

Jacuzzi

1. از نوشیدن الکل خودداری کنید:

آیا می دانستید که آب گرم می تواند احساسات و اثرات الکل را تشدید کند؟ نوشیدن شراب و شامپاین مورد علاقه شما ممکن است بعد از یک هفته سخت کاری ایده خوبی به نظر برسد، اما اگر قصد دارید در وان آب گرم غوطه ور شوید، نوشیدن بیش از حد توصیه نمی شود.

Jacuzzi

علاوه بر این، باید اطمینان حاصل کنید که هر لیوان یا بطری را از وان آب گرم دور نگه دارید. به عنوان مثال، انداختن لیوان در وان آب گرم می تواند به سیستم فیلتراسیون و گردش خون آسیب برساند. ناگفته نماند که خطری برای شما و مهمانانتان ایجاد می کند. درعوض، پیشنهاد می‌کنیم نوشیدنی‌های گازدار، غیرالکلی، آب گازدار یا H2O خوب قدیمی از ظروف شیشه‌ای نشکن و ایمن جکوزی بنوشید.

2. قبل از استفاده از اسپا دوش بگیرید:

بسیاری از افراد قبل از ورود به جکوزی فراموش می کنند که دوش بگیرند. اما این کاری است که همه باید انجام دهند. ابتدا باید مطمئن شوید که تمام عطرها، کرم ها، کثیفی ها و محصولات را از مو و پوست خود پاک کرده اید.

Jacuzzi

برای این که مایل بیشتر بروید، پیشنهاد می کنیم با لباس شنا دوش بگیرید. این به پاک کردن باقی مانده صابون لباسشویی کمک می کند. برای دارندگان جکوزی، دوش گرفتن قبل از خیساندن در جکوزی، معمولاً فقط یک اقدام احتیاطی اضافی است. زیرا سیستم مدیریت آب قوی در فیلتر کردن آلاینده‌ها و حفظ آب شفاف و ایمن برای شما بسیار عالی عمل می‌کند. لذت ببرید.

3. از دمای ایمن اطمینان حاصل کنید:

پریدن در وان آب گرم احساس شگفت انگیزی دارد، درست است؟ برای اطمینان از اینکه جکوزی شما همیشه راحت، ایمن و آماده استفاده است. توصیه می کنیم دمایی مطمئن پیدا کنید که نیازهای خانواده شما را برآورده کند. به عنوان یک قانون کلی، هرگز دما را از 104 درجه فارنهایت بالا نبرید.

علاوه بر این، اگر بچه‌های زیر پنج سال دارید، باید آب را زیر 100 درجه فارنهایت نگه دارید تا ایمنی بیشتر وان آب گرم داشته باشید. سعی کنید مطمئن شوید که شما و همه مهمانانتان حداکثر 15 دقیقه در جکوزی بمانید. برخی از مهمانان شما ممکن است تحمل بیشتری نسبت به گرما برای دیگران داشته باشند. به همین دلیل است که تشویق به خیساندن 15 تا 20 دقیقه ای توصیه می شود.

همچنین ممکن است بخواهید مهمانان خود را تشویق کنید که قبل، در حین و بعد از خیساندن آب بنوشند. و حتی اگر احساس می کنند نیاز به خنک شدن دارند، روی لبه آبگرم بنشینند.

4. پریدن، غواصی یا غوطه ور شدن در آبگرم ممنوع است:
Jacuzzi


اغلب، شناگران علائم هشدار دهنده در استخرها را نادیده می گیرند و مستقیماً به داخل استخر می پرند. با این حال، پریدن در جکوزی همیشه ایده بدی است. برای اطمینان از ایمنی جکوزی، باید با احتیاط وارد جکوزی شوید و از طریق پله‌ها راحت شوید.
جکوزی ها کم عمق هستند و اغلب فضای کافی برای پراکندگی، استراحت و گذراندن اوقاتی با کیفیت با عزیزان دارند.

آنها برای رفتارهای پر سر و صدا، دورهای شنا یا پریدن طراحی نشده اند. اگر به دنبال یک سیستم همه کاره هستید که بتواند فعالیت های تفریحی بیشتری را در خود جای دهد، یک استخر تمام فصل برای شما مناسب است.

5. شیمی آب سالم را حفظ کنید:

بسیاری از دارندگان جکوزی از ترکیب شیمیایی آب وان آب گرم خود مراقبت می کنند. در حالی که سایر مالکان به دلیل محدودیت زمانی یا عدم آگاهی، بررسی آب را فراموش می کنند. برای حفظ تعادل آب باید سه چیز مختلف را بدانید: PH، قلیاییت کل و سختی کلسیم.

Jacuzzi

این عوامل همچنین بر شیمی آب تأثیر می گذارد: استفاده سنگین و مکرر دمای آب شما مواد آلی تنظیم مواد شیمیایی داخل جکوزی عدم ارائه مراقبت مناسب وان آب گرم نه تنها می تواند منجر به محیطی ناامن برای خیساندن شود، بلکه به طور بالقوه باعث آسیب به خود آبگرم نیز می شود.

برای اطمینان از اینکه جکوزی شما همیشه کارآمد است، پیشنهاد می‌کنیم آب را به صورت هفتگی آزمایش کنید. در صورت نیاز آن را تصفیه کنید، تغییرات سه ماهه آب را انجام دهید و در صورت نیاز، قرار ملاقات‌های خدمات جکوزی را برنامه‌ریزی کنید تا یک متخصص آبگرم را بررسی کند.

6. نورپردازی در فضای باز را نصب کنید:
Jacuzzi

آیا وان آب گرم در فضای باز دارید؟ احتمالاً در طول روز فوق‌العاده به نظر می‌رسد، اما آیا نورپردازی در فضای باز برای ساعات شب دارید؟ افزودن نورپردازی در فضای باز به نصب جکوزی می تواند به بهبود زیبایی و جذابیت در شب کمک کند. در حالی که پس از غروب خورشید ایمنی جکوزی را نیز بهبود می بخشد.

نصب صحیح روشنایی در فضای باز می تواند به روشن کردن مسیرها، خطرات احتمالی ایمنی، مناطق لغزنده و افزایش فضای کلی کمک کند. پیشنهاد می کنیم برای شروع، چراغ های خورشیدی داخل زمین، چراغ های رشته ای آویزان و یا چراغ تشخیص حرکت نصب کنید.

7. خرید تجهیزات بدون لغزش:

البته، باید مطمئن شوید که از طریق پله های خود وارد جکوزی می شوید. این گزینه به مراتب بهتر از پریدن یا شیرجه زدن در جکوزی است. با این حال، اگر جکوزی شما اصلاً مراحلی نداشته باشد، چه؟ علاوه بر این، اگر مراحلی را که برای جلوگیری از لغزش طراحی شده اند خریداری نکرده باشید، چه می کنید؟ وقتی دوستان خود را برای یک مهمانی در اطراف خود دارید، ،احتمال زیادی وجود دارد که داخل وان آب گرم باشید.

هیچ چیز بدتر از داشتن پله های خیس نیست. زیرا می توانند خطر لغزش و سقوط را افزایش دهند. آیا می دانستید امکان خرید پله های بدون لغزش وجود دارد؟ این مراحل تضمین می‌کند که مهمانان شما وقتی چند نوشیدنی می‌نوشند، سر نخورد و سرمایه‌گذاری گرانی نیز به حساب نمی‌آیند.

8. کودکان را بدون مراقبت رها نکنید:

آیا جکوزی برای کودکان شما بی خطر است؟ البته، اما به شرطی که بر ایمنی آنها نظارت داشته باشید و اقدامات احتیاطی را انجام دهید. هرگز نباید کودکان را بدون مراقبت در جکوزی رها کرد. این یک نه مطلق در هر زمان معین است. حفظ دمای ایمن برای کودکان به همراه مدت زمان کوتاهی در جکوزی نیز ضروری است.

Jacuzzi

برای ایجاد فضای ایمن برای گذراندن وقت کودکان در داخل جکوزی، توصیه می کنیم دمای بین 90 درجه فارنهایت تا 98 درجه فارنهایت را با خیساندن تا 15 دقیقه در هر بار حفظ کنید. اگر فرزندان شما مایلند استراحت کنند و سپس به داخل جکوزی برگردند. بسته به سن، سلامت کلی و دمای بیرون، خوب است.

قبل از اینکه به کودکان خود اجازه دهید در آبگرم غوطه ور شوند، ممکن است بخواهید ابتدا با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی آنها صحبت کنید تا از بهترین سلامتی و تندرستی آنها اطمینان حاصل کنید. همراه با یک تجربه اسپا ایمن هر بار.


دیدگاهتان را بنویسید