صنعت ساختمان

اشتباهات بازسازی آشپزخانه که باید از آن ها خودداری کرد

بازسازی آشپزخانه

طراحی آشپزخانه خود یک بازسازی هیجان انگیز است که ممکن است شامل همه چیز باشد. از لوازم خانگی گرفته تا آبپاش و کفپوش. معمولاً یک فرآیند هیجان انگیز اما پیچیده است. که عوامل و عناصر زیادی را در بر می گیرد. در نتیجه، نادیده گرفتن نکات ظریفی که ممکن است بعداً به مشکلات بزرگی منجر شود و ممکن است باعث شود شما از بودجه خود فراتر بروید، آسان است. ویدیوی ما حاوی لیستی از اشتباهات رایج در بازسازی آشپزخانه و ایده هایی است که هزینه ها را در دراز مدت به حداقل می رساند.

بازسازی آشپزخانه

چگونه از اشتباهات رایج در بازسازی آشپزخانه جلوگیری کنیم؟

1.لوازم خانگی خود را از قبل انتخاب کنید. عواملی مانند اندازه، سبک و طراحی دستگاه را در نظر بگیرید. این امر مخصوصاً برای لوازم داخلی آشپزخانه مهم است. بنابراین، اگر از وسایل قدیمی استفاده مجدد می کنید. یا وسایل جدیدی تهیه می کنید. مطمئن شوید که طراحی آشپزخانه شما فضای کافی برای آنها دارد.
2.در صورت امکان، یک پنجره بزرگتر در آشپزخانه خود تهیه کنید.
3.چراغ های بیشتری را به آشپزخانه خود اضافه کنید. دریافت منابع روشنایی کافی و لایه بندی آنها بسیار مهم است.
4.همیشه سخت افزار و جعبه های کابینت با کیفیت خوب نصب کنید. بازسازی آشپزخانه مقرون به صرفه را انتخاب کنید یا به تدریج به روز رسانی های کوچک انجام دهید و برای بازسازی های بزرگ صرفه جویی کنید.
5.از قبل و بعد عکس بگیرید.
6.با نصابان خود به خوبی رفتار کنید. هر طرحی توسط نصاب ها به واقعیت تبدیل می شود و اگر از کار در فضای شما لذت ببرند، انگیزه انجام کار خوب خواهند داشت.
7.دستگیره ها را جدا کنید و دستگیره ها را نصب کنید. رایج ترین دسته های موجود 96 میلی متر عرض از مرکز به مرکز دارند. 8.انتخاب این نوع تضمین می کند که در آینده زمانی که می خواهید آنها را تغییر دهید، دامنه انتخاب گسترده تری خواهید داشت.
داشتن طراحی قدیمی آشپزخانه پس از بازسازی، احساس نارضایتی در شما ایجاد می کند. بنابراین، در مورد اینکه چه چیزی مد روز و شیک است، تحقیق کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

بسیار مهم است که قبل از شروع هر پروژه بازسازی یا بازسازی، تحقیقات خود را انجام دهید. به سادگی دانستن رایج ترین اشتباهات در بازسازی آشپزخانه به شما ایده خوبی در مورد اینکه برای کاهش هزینه ها در پروژه خود چه کاری باید انجام دهید، می دهد.

بازسازی آشپزخانه

برای خرید هود ،فر،گاز، مایکروویو و شیرآلات و… روی کلمه ((خرید)) کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید