صنعت ساختمان

7 روش انتخاب تی مناسب سرامیک

تی مناسب سرامیک

ما به طور مستقل همه تی مناسب سرامیک را ارائه می کنیم. پس این محصولات را ارزیابی می کنیم. روی پیوندهایی که ارائه می کنیم.  توضیحات بیشتری دریافت می کنید.

تی مناسب سرامیک

جارو یکی از قابل اعتمادترین ابزاری است.  که می توانید برای تمیز کردن کف سرامیک خانه خود از آن استفاده کنید. آنها به ویژه در جمع آوری گرد و غبار ریز، مو و خاک قبل از تمیز کردن عالی هستند.  اما همچنین برای جارو کردن هر گونه زباله ای که برای جاروبرقی شما بزرگ است نیز ایده آل هستند.

برای یافتن بهترین جاروها، ساعت‌ها به بررسی گزینه‌های مختلف موجود در بازار پرداختیم.  و عواملی مانند سبک جارو، جنس مو، طراحی دسته و ارزش کلی را در نظر گرفتیم.

جاروهای خوب دارای موهای زاویه‌دار هستند تا وارد شکاف‌ها و شکاف‌ها شوند. “[اما] این بستگی به چیزی دارد که می‌خواهید تمیز کنید. جاروهای فشاری برای مناطق بزرگ و زباله‌های بزرگ‌تر [عالی هستند. جاروهای زاویه‌دار کوچک با موهای نرم‌تر برای ذرات کوچک و سطوح نرم‌تر بهتر هستند.

در اینجا تی مناسب سرامیک وجود دارد که باعث می‌شود تمیز کردن کف‌تان احساس بهتری به شما بدهد.

تی مناسب سرامیک

1.تی داخلی مناسب سرامیک

برای چه کسانی مناسب است: افرادی که می خواهند یک تی داخلی خوب گرد داشته باشند.

برای چه کسانی مناسب نیست: افرادی که تی می خواهند می توانند در خارج از خانه نیز استفاده کنند.

این انتخاب از هر چیزی را که می توانید از یک جارو بخواهید دارد. این بسیار موثر و آسان برای استفاده است.  و قیمت مناسبی نیز دارد. جارو با سر زاویه‌دار طراحی شده است.  ویژگی‌ای که کارشناسان ما برای تمیز کردن گوشه‌ها، زیر مبلمان و سایر نقاط دور از دسترس توصیه می‌کنند.  موهای آن از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است.  که از نی محکم‌تر است اما به اندازه کافی ملایم است.  که می‌توان روی کاشی و چوب‌های سخت استفاده کرد.

نکته:

ما به خصوص دوست داریم که آنها به شکل V چیده شوند تا جارو شما تماس بیشتری با زمین داشته باشد.  نیمی از موها به اندازه کافی سفت هستند که بقایای بزرگ را جارو کنند، در حالی که بقیه برای چسبیدن به گرد و غبار ریز و موهای حیوانات خانگی نرم تر هستند. و تمام موها در برابر خم شدن مقاوم هستند.  بنابراین می توانید بدون اینکه تی تان خراب شود گوشه ها را حفر کنید.

در حالی که این جارو برای استفاده در فضای باز ایده آل نیست.  باید پایه های تمیز کردن داخل خانه شما را بپوشاند. و یک تشت گرد و غبار منحصر به فرد است.  که مجهز به شانه است، که به شما امکان می دهد از بدترین قسمت جارو کردن صرفنظر کنید: کشیدن توده های گرد و غبار، مو و پرز از انتهای جارو. این جارو  را از بقیه متمایز می کند.  و این چیزی است که آن را به بهترین انتخاب کلی ما تبدیل می کند. اگرچه این جارو از نظر فنی برای صاحبان حیوانات خانگی طراحی شده است.  ما فکر می کنیم ویژگی های ظرف گرد و غبار برای خانواده هایی که دوستان پشمالو ندارند نیز مهم است.

سبک جارو: جارو داخلی | جنس مو: پلاستیک بازیافتی | طول دسته: 45 اینچ

تی مناسب سرامیک

2.تی مناسب حیوانات خانگی

برای چه کسانی مناسب است: افرادی که حیوانات خانگی دارند که آبریزش زیادی دارند.

برای چه کسانی مناسب نیست: افرادی که به دنبال یک جارو سنتی تر با ظرف گرد و غبار هستند.

صاحبان حیوانات خانگی می دانند که تمیز کردن خز کار ساده ای نیست. به همین دلیل است که بسیاری از محصولات پاک کننده مخصوص حیوانات خانگی در بازار وجود دارد. و در مورد جاروها، ما این یکی را از توصیه می کنیم. دارای موهای لاستیکی است که برای جذب موهای حیوانات خانگی بسیار بهتر از سایر مواد طراحی شده است. سر به سبک چنگک برای از بین بردن خز از فرش‌ها و قالی‌های ضخیم ایده‌آل است.

چیزی که واقعاً با انواع جاروهایی که برای تمیز کردن سطوح سخت طراحی شده‌اند امکان‌پذیر نیست. ما همچنین دوست داریم که این جارو یک دسته تلسکوپی داشته باشد که از 36 تا 60 اینچ تنظیم می شود تا اعضای خانواده با هر ارتفاعی را در خود جای دهد. بعلاوه، جارو لاستیکی برای موهای حیوانات خانگی به عنوان یک اسکاج دو برابر می شود، بنابراین می توانید از همان ابزار برای تمیز کردن پنجره ها و درهای دوش استفاده کنید.

آن دسته از خزهای عظیمی که روی کف خانه انباشته می شوند، با جارو  بسیار راحت تر تمیز می شوند. فقط توجه داشته باشید که این نسخه فقط برای استفاده در داخل خانه طراحی شده است، اما این برند همچنین یک جارو با سر بزرگتر می سازد که می تواند در فضای باز و همچنین در مناطق بزرگ خانه شما استفاده شود.

سبک جارو: جارو داخلی برای موهای حیوانات خانگی | جنس مو: لاستیک | طول دسته: 36-60 اینچ

تی مناسب سرامیک

3. تی قوی‌تر و راحت‌تر از جاروی سنتی

برای چه کسانی مناسب است: افرادی که به چیزی قوی‌تر و راحت‌تر از جاروی سنتی نیاز دارند. اما شدت کمتری نسبت به جاروبرقی دارند.

برای چه کسانی مناسب نیست: افرادی که ترجیح می دهند ابزار جاروبرقی و جاروبرقی خود را جدا نگه دارند.

جارو برقی بی سیم بلک + دکر، انعطاف پذیری جارو را با کارایی جاروبرقی ترکیب می کند و یک ابزار تمیز کننده هیبریدی را به شما ارائه می دهد.  که استفاده از آن واقعاً آسان است. قسمت بالای جارو شبیه سایر موارد است: دارای دسته بلند و لاغری است که سبک وزن است.  و به راحتی قابل استفاده است.

اما قسمت پایین بیشتر شبیه جاروبرقی است. سر جارو به جای استفاده از موهای سنتی ساخته شده از پلاستیک یا لاستیک، با برس های چرخشی پوشانده شده است.  که گرد و غبار، مو و زباله را جمع می کند. همچنین به یک سطل زباله 12.5 اونسی مجهز شده است. که تمام آشفتگی هایی را که شما جارو کرده اید ذخیره می کند. فقط به خاطر داشته باشید که نمی تواند جاروبرقی موجود شما را که احتمالاً سطل زباله بزرگتری دارد جایگزین کند.

نکته:

اما به لطف طراحی هیبریدی خود، این جارو برقی می تواند کارهایی را انجام دهد. که جاروهای معمولی و جاروبرقی های عمودی نمی توانند انجام دهند. این فوق العاده سبک و بی سیم است.  بنابراین می توانید آن را بردارید و در هر جایی بدون سیم یا پریز آن را حمل کنید.  همچنین می‌توانید از جارو با یک دست استفاده کنید. آن را صاف بایستید و آن را صاف زیر مبلمان بکشید – کارهایی که نمی‌توانید با یک جارو استاندارد انجام دهید.

یک نقطه ضعف؟ شما فقط می توانید 50 دقیقه در هر بار از جارو استفاده کنید.  بنابراین ما آن را برای تمیز کردن عمیق توصیه نمی کنیم.  با این حال، این یک گزینه فوق العاده کارآمد برای نگهداری روزمره است.  مانند تمیز کردن آشفتگی های کوچک و جاروکردن معمولی فضای شما که تی مناسب سرامیک می باشد.

سبک جارو: جارو برقی | جنس مو: پلاستیک | طول دسته: 34.5 اینچ

تی مناسب سرامیک

4.تی سنگین

برای چه کسانی مناسب است: افرادی که جاروی سنگین می خواهند تا آشفتگی های فضای باز را تمیز کند.

برای چه کسانی مناسب نیست: افرادی که می خواهند جارویی داشته باشند که داخل آن نیز قابل استفاده باشد.

هنگام تمیز کردن فضاهای بیرونی، معمولاً به هیچ چیز فانتزی نیاز ندارید. کارشناسان ما می گویند که اغلب می توانید از جارو داخلی برای انجام کار استفاده کنید. اما برای بهترین نتایج، آنها استفاده از جارو فشاری را توصیه می‌کنند.  و این یکی از یک گزینه عالی است. جارو با یک دسته آهنی محکم طراحی شده است که می توانید آن را بین 50.8 تا 65.3 اینچ تنظیم کنید. و سر بزرگ آن (یا 17.8 یا 23.6 اینچ) به اندازه کافی پهن است تا بارهای کثیفی و زباله را جارو کند – بدون اینکه جارو حجیم شود یا نگه داشتن آن دشوار باشد. برخلاف یک جارو معمولی، جارو یوکادا از بالا به پایین مستقیم نیست. درعوض، دسته آن با زاویه 45 درجه کج می‌شود و هر بار که نیاز به استفاده از جارو دارید، به راحتی می‌توانید جارو را فشار دهید.

جارو همچنین با موهای سنگین پوشانده شده است که می تواند سایش و پارگی سطوح سخت بیرونی را کنترل کند. پرزها متراکم و محکم هستند، بنابراین برای پاسیو، پیاده روها و گاراژها مناسب هستند. آنها همچنین در انتها پر شده اند، که به جارو کمک می کند تا گرد و غبار ریز را به همان راحتی که می تواند زباله های بزرگ را کنار بزند، جمع کند. اما از آنجایی که این انتخاب بسیار بزرگ و صنعتی است، احتمالاً نمی خواهید از آن در داخل خانه استفاده کنید.

سبک جارو: جارو فشاری در فضای باز | جنس مو: پلاستیک | طول دسته: 50.8-65.3 اینچ

تی و خاک انداز مناسب سرامیک

5. تی گرد

برای چه کسانی مناسب است: افرادی که می خواهند جارویی گرد داشته باشند که کف کاشی و چوب سخت آنها را خراش ندهد.

برای چه کسانی مناسب نیست: افرادی که موهای حیوانات خانگی زیادی برای جارو کردن دارند.

هنگامی که صحبت از تمیز کردن کف های ظریف (به ویژه کاشی و چوب های سخت) می شود، کارشناسان ما توصیه هایی دارند: از یک جارو ملایم استفاده کنید. و به همین دلیل است که جارو زاویه دار یکی دیگر از انتخاب های ما است. این جارو با پرزهای پلی الیاف پرچمدار پوشانده شده است که در نوک آن شکافته می شود – جزئیات پیچیده ای که آن را برای تمیز کردن کف چوبی سخت، کاشی، لمینت و سایر مواد مستعد خراش عالی می کند. این انتهای پر روی زمین شما ملایم است اما در برابر خاک محکم است و به گونه ای که موهای معمولی نمی توانند به گرد و غبار می چسبند.

جارو با دسته بلند فولادی طراحی شده است. که برای نگهداری آسان به سه قسمت تقسیم می شود. و سر زاویه‌دار آن برای تمیز کردن ایده‌آل است زیرا می‌تواند به راحتی به گوشه‌ها برسد، زیر مبلمان بلغزد و تخته‌های قرنیز و تزئینات را ردیابی کند. ظرف گرد و غبار محکم آن را به یک ابزار تمیز کردن حتی بهتر تبدیل می کند. تشت گرد و غبار که با برآمدگی ها پوشانده شده است، همه گرد و غبار و زباله هایی را که جارو شما جارو کرده است جمع می کند – به جای اینکه همه آن را به موها بچسبد که مناسب تی مناسب سرامیک است.

سبک جارو: جارو داخلی | جنس مو: پلی فیبر | طول دسته: 44 اینچ

تی سبز مناسب سرامیک

6.تی فشاری سنگین

برای چه کسانی مناسب است: افرادی که می خواهند یک جارو فشاری سنگین داشته باشند می توانند روی سطوح مختلف استفاده کنند.

برای چه کسانی مناسب نیست: افرادی که جاروی ملایمی می خواهند قطعا می توانند در داخل خانه استفاده کنند.

جارو فشاری چند سطحی بولدوزر جاروب فشاری مورد علاقه ما به یک دلیل ساده است: می توانید از آن بر روی سطوح مختلف استفاده کنید. در حالی که بسیاری از جاروهای فشاری برای سطوح صاف یا سطوح ناهموار طراحی شده اند.  این جارو برای هر دو طراحی شده است.  و این چیزی است که در نهایت آن را مورد علاقه ما قرار داد.  می توانید از جارو در پیاده روهای بتنی، پاسیوهای چوبی و آسفالت راهروها استفاده کنید.  و با توجه به نام تجاری، حتی می توانید از آن در داخل استفاده کنید. اگرچه  قبل از بردن چنین جارو سنگینی، مواد کف خود را دوباره چک کنید.

دسته بلند جارو از فولاد با پوشش پودری ساخته شده است.  در حالی که سر پهن آن با موهای پلی پروپیلن پوشانده شده است.  این برس‌ها کار سنگینی دارند.  می‌توانند بریده‌های چمن، مالچ و حتی زباله‌های دیوار خشک را کنترل کنند.  و با وجود اینکه موها بسیار سفت هستند.  انتهای آن‌ها پر و نرم هستند.  بنابراین در تمیز کردن مواد ریز مانند گرد و غبار و شن نیز عالی هستند. که به اندازه بقیه جارو بادوام است.  بلوک پوسیده نمی شود.  حتی اگر خیس شود.  و از آنجایی که پیچ و تاب نمی‌خورد یا ترک نمی‌خورد.  می‌توانید آن را در یک گاراژ گرم بگذارید بدون اینکه کمی فکر کنید. این تی مناسب سرامیک های ظریف نیست.

سبک جارو: جارو فشاری داخلی/خارجی | جنس مو: پلی پروپیلن | طول دسته: 60 اینچ

تی بلند مناسب سرامیک

7.تی قابل تنظیم

برای چه کسی است: افرادی که جاروی قابل تنظیمی می خواهند که گرد و غبار را تمیز کند جاروهای استاندارد نمی توانند به آن دسترسی پیدا کنند.

برای چه کسانی مناسب نیست: افرادی که نمی خواهند با سر جارو قابل تنظیم سر و صدا کنند.

کارشناسان توصیه می کنند برای تمیز کردن گرد و غبار از یک جاروی نرم و زاویه دار استفاده کنید. چرا؟ موهای نرم به گرد و غبار می‌چسبند و به جای پرتاب کردن در هوا، آن را به داخل توده‌ای هل می‌دهند. از طرف دیگر جاروهای زاویه دار به راحتی به گوشه ها و شکاف ها می لغزند. ما جاروهای زیادی پیدا کرده‌ایم که متناسب با شرایط هستند.

اما چیزی که جارو را متمایز می‌کند این است که این جارو فقط یک جارو با پرزهای نرم و زاویه‌دار نیست، بلکه دارای یک سر قابل تنظیم است که می‌تواند به داخل آن برسد. گوشه و کنار بیشتر از جاروهای زاویه دار موجود در بازار است.

نکته:

در نگاه اول، جارو شبیه جاروهای دیگر است. دارای یک میله محکم، یک دسته محکم و یک سر زاویه دار است.  که با موهای پلی اتیلن بادوام پوشانده شده.  که در انتهای آن پر شده.  تا به گرد و غبار و زباله بچسبد. بنابراین تی مناسب سرامیک است. اما سر جارو کاملا قابل تنظیم است. با ضربه زدن به پای خود، می توانید.  سر جارو را به زوایای مختلف تغییر دهید.  و به راحتی می توانید به هر شکافی که تمیز می کنید بلغزید.

این ویژگی منحصربه‌فرد جارو را برای تمیز کردن گرد و غبار ریز که در زیر مبلمان و سایر گوشه‌های دور از دسترس جمع می‌شود، عالی می‌کند. این یک تسویه حساب تک ترفندی نیز نیست. هنگامی که این جارو در حالت عمودی قفل می شود، مانند هر جارو سنتی دیگری به نظر می رسد و عمل می کند. این بدان معناست که می توانید از آن برای همه جاروهای داخل خانه استفاده کنید.

سبک جارو: جارو داخلی | جنس مو: پلی اتیلن | طول دسته: 52 اینچ

نتیجه

همه کاره، بادوام و مقرون به صرفه، جارو  بهترین انتخاب ما است. جارو با سر زاویه‌دار به مکان‌هایی می‌چرخد که دسترسی به آن‌ها سخت است.  و با یک ظرف گرد و غبار راحت است.  که دارای شانه‌های مناسب برای از بین بردن گرد و غبار و مو از روی تی مناسب سرامیک است.

چگونه مانند یک حرفه ای جارو بخریم

سبک جارو

جاروهای مختلف برای مشاغل مختلف مناسب هستند، بنابراین قبل از انتخاب کارهای تمیز کردن در لیست کارهای خود را در نظر بگیرید. جاروهای فشاری برای نظافت سنگین عالی هستند. در حالی که جاروهای برقی برای توده های کوچک گرد و غبار ایده آل هستند. از طرف دیگر جاروهای نرم برای سطوح مستعد خش مانند کاشی و کف چوبی مناسب هستند.

وقتی صحبت از تی به میان می آید.  دو چیز باید در نظر گرفته شود. : سختی و دوام. برای قضاوت در مورد سختی، به احساس تی توجه کنید. تی سفت برای کارهای نظافتی سنگین مانند جارو کردن گاراژ یا پاسیو خوب هستند. تی نرم برای کارهای ملایم مانند تمیز کردن کاشی یا کف چوبی و سرامیک در داخل خانه بهتر است. برای قضاوت در مورد دوام، بررسی کنید.  که تی از چه موادی ساخته ، یک جارو استاندارد از یک ماده پلاستیکی ساخته.  و در طول زمان بسیار بهتر است.

طراحی دسته تی مناسب سرامیک

قبل از خرید جارو، طول دسته آن را دوباره بررسی کنید. شما جارویی می خواهید که به اندازه کافی بلند باشد تا به گوشه ها و سوراخ ها برسد.  اما نه آنقدر بزرگ که استفاده از آن سخت باشد.  و اگر می توانید، جارویی پیدا کنید که نگهداری آن آسان باشد. شما هرگز نمی خواهید جارو را روی موهایش بایستید.  – ممکن است موها را بشکند [یا] خم کند و به جارو فشار بیاورد.”

سوالاتی متداول

چگونه جارو را تمیز می کنید؟

حتی اگر از آنها برای تمیز کردن سطوح دیگر استفاده می کنید، جاروها نیز باید به طور مرتب تمیز شوند (همانطور که جاروبرقی نیز انجام می شود). ابتدا آن را به یک سطح سخت بکوبید تا گرد و غبار سست و زباله ها از بین برود. سپس یک سطل را با آب گرم، چند قطره صابون ظرفشویی و نصف فنجان سرکه پر کنید. کراوس می‌گوید: «اگر جاروی طبیعی است، بگذارید 10 تا 15 دقیقه خیس بخورد. “اگر جارو شما دارای موهای مصنوعی است، 30 دقیقه این کار را انجام می دهد.” هنگامی که جارو شما خیس شد، آن را بشویید و قبل از استفاده مجدد آن را آویزان کنید تا خشک شود.

چگونه از جارو فشاری به درستی استفاده می کنید؟

بهترین (و ساده ترین) راه برای استفاده از جارو فشاری این است که آن را در مقابل خود بگیرید و به جلو هل دهید. این فشارها را کوتاه نگه دارید – درست مانند زمانی که با جارو معمولی جارو می کشید. هر بار که فشار می دهید، موهای جارو را به آرامی روی زمین فشار دهید تا بتوانند گرد و غبار و زباله را جمع کنند.

آیا تی مناسب سرامیک می تواند جایگزین جاروبرقی شود؟

به این دلیل که جاروها برای تمیز کردن.  سطوح صاف مانند کف کاشی و چوب سخت طراحی شده اند. اما جاروبرقی به طور قابل توجهی در تمیز کردن فرش و موکت بهتر است. و در حالی که جارو شما ممکن است بتواند به مناطقی برسد که با یک جارو برقی حجیم نمی توانید به آنها دسترسی پیدا کنید، نمی تواند کل خانه شما را تقریباً به سرعت و کارآمدی یک جاروبرقی تمیز کند.

برای خرید سرامیک با دوام فقط کلیک کنید.    سرامیک

دیدگاهتان را بنویسید