صنعت ساختمان

6 نکته ای که باید قبل از پاکسازی زمین برای ساخت و ساز بدانید

پاکسازی زمین برای ساخت و ساز

خانه خود را بسازید؟

6 نکته ای که باید قبل از پاکسازی زمین برای ساخت و ساز بدانید.

اگر می خواهید خانه بسازید. قطعا هیجان زده هستید. کار زیادی برای ایجاد بودجه شما و ترسیم نقشه های زمین برای بهشت ​​شخصی شما انجام شده است. شما ایده های زیادی در مورد اینکه قرار است چه کاری انجام دهید و اوضاع چگونه به نظر می رسد دارید، اما ممکن است زیاد به زمینی که خانه شما قرار است روی آن بنشیند فکر نکرده باشید. شما باید آن زمین را پاکسازی کنید تا روی آن بسازید، و این مجموعه ای منحصر به فرد از وظایف و جنبه ها را برای مدیریت قبل از شروع ساخت شما ارائه می دهد.

1.به قوانین منطقه بندی خود نگاه کنید

زمین را نخرید و فرض کنید همه چیز خوب است. ممکن است به دلیل محدودیت ها یا قوانینی که هنگام خرید از آنها اطلاعی نداشتید، نتوانید در آنجا بسازید. در زمینی که نمی توانید از آن استفاده کنید گیر نکنید. قبل از خرید زمین، مطمئن شوید که می‌توانید آن را پاکسازی کنید و با مجوزهای مناسب در آن محل اقامت بسازید و پاکسازی زمین برای ساخت و ساز را انجام دهید. اگر زمین شما از نظر تجاری منطقه بندی شده یا به نوعی حفاظت از طبیعت متصل است، ممکن است به شما اجازه داده شود که درختان را پاکسازی کنید یا لوله هایی را در زمین حفر کنید. مطمئن شوید که مجوز رایگان برای انجام هر کاری که دوست دارید با زمین پس از دریافت آن دارید.

2.استفاده از ماشین آلات مناسب

اگر نمی خواهید کار را به متخصصانی که در پاکسازی زمین تجربه دارند و تجهیزات خود را دارند بسپارید، باید یاد بگیرید که چه کاری انجام می دهید. هرگز به این سادگی نیست که یک بولدوزر بگیرید و همه چیز را شخم بزنید. درختان بزرگ در مرکز ملک ممکن است به ماشین آلات خاصی نیاز داشته باشند. همچنین باید بتوانید برای لوله ها و شاید حتی خطوط فیبر نوری زیرزمینی برای اینترنت خود برنامه ریزی کنید. همه چیز باید با تجهیزات مناسب به طور کامل پاک شود..

پاکسازی زمین برای ساخت و ساز

3.یافتن آب

سیستم های سپتیک، اتصالات فاضلاب و چاه ها باید مشخص شوند. قبل از خرید زمین، به نقشه های برنامه ریزی نگاه کنید تا مشخص کنید برای اتصالات آب چه کاری باید انجام دهید. این می تواند به شدت بر بودجه شما تأثیر بگذارد. اگر نیاز به لوله گذاری زیاد و پرداخت هزینه برای اتصال دارید، ممکن است هزاران بیشتر از آنچه در ابتدا پیش بینی می کردید هزینه کنید. اگر مجبور به حذف سیستم های ریشه پیچیده هستید، هزینه های پاکسازی نیز ممکن است به طور تصاعدی افزایش یابد.

4.نجات بخشی از طبیعت

احتمالاً می خواهید چند درخت را در ملک خود نگه دارید. ممکن است بخواهید یک باغ راه اندازی کنید یا درختان خود را پرورش دهید. برخی از درختان برای اموال شما خطر ایجاد می کنند. درختان مرده می توانند به راحتی در طوفان پایین بیایند و روی خانه یا خطوط برق شما بیفتند. این درختان باید حذف شوند، حتی اگر مانع سازه نشوند. دریابید که چه طبیعتی برای نجات یافتن ایمن است تا دچار حیاط طاس نشوید.

پاکسازی زمین برای ساخت و ساز

5.پاک نگه داشتن مرزها

مرزهای زمین همیشه مشخص نیست. شما به یک نقشه نیاز دارید تا به شما بگوید ملک شما به کجا ختم می شود و کجا شروع می شود. شما باید مراقب باشید تا از پاکسازی اموالی که از نظر فنی به شما تعلق ندارند، خودداری کنید. اگر بنا به دلایلی نیاز به پاکسازی بیشتر دارید، ممکن است لازم باشد قبل از شروع پاکسازی زمین اضافی خریداری کنید یا مجوزهای بیشتری دریافت کنید. اطمینان حاصل کنید که مرزهای شما به وضوح حذف شده است تا از دستکاری ناخواسته کارگران در زمینی که شما مالک آن نیستید جلوگیری کنید. می توانید از این خطوط برای نصب حصار خود استفاده کنید.

6.با آوار چه خواهید کرد؟

شما باید از شر سنگ ها، ریشه ها و درختانی که پاک کرده اید خلاص شوید. زباله های سبز در محل های دفن زباله خوب عمل نمی کنند. تجزیه مواد آلی گاز متان زیادی ایجاد می کند که برای محیط زیست مضر است. شرکتی را پیدا کنید که متخصص در دفع زباله های سبز باشد. وقتی کارها را تمام کردید، متوجه شوید که کارها به کجا خواهند رفت.

هنگامی که یک بوم کاملا آماده دارید، وقت آن است که شروع به ساخت خانه رویاهای خود کنید. اطمینان حاصل کنید که موارد را به روش صحیح پاکسازی کرده اید، و در طول فرآیند ساخت با هیچ قطع ارتباطی مواجه نخواهید شد.

برای خرید محصولات ساختمانی کلیک کنید .(( فتوحی ))

دیدگاهتان را بنویسید