مقالات

5 نکته برای کمک به انتخاب توالت

انتخاب توالت

وقتی نوبت به سبک، راحتی و بهره وری می رسد. فتوحی شما را پوشش می دهد. اما قبل از انتخاب، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. ما چند نکته را برای کمک به انتخاب توالت مناسب برای سرویس بهداشتی خود گردآوری کرده ایم.

1. لوله کشی را بررسی کنید

سرویس بهداشتی فعلی شما دارای لوله کشی است. که برای چیدمان خاص شما تنظیم شده است. این و اندازه فضای شما باعث می شود که از کدام توالت ها استفاده کنید. با این حال، اگر می خواهید لوله کشی را متناسب با توالتی که واقعاً می خواهید تغییر دهید.  با یک لوله کش صحبت کنید تا بتوانید ارزیابی کنید که آیا هزینه اضافی ارزش آن را دارد یا خیر.

اگر سرویس بهداشتی را از ابتدا می سازید.  تقریباً می توانید هر سبکی از توالت را که می خواهید انتخاب کنید. و لوله کشی خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

انتخاب توالت

2. نوع تابه خود را تعیین کنید

فرنگی دارای سه نوع ماهیتابه متداول است: S-trap، P-trap و Skew trap. تله، خم شدن لوله توالت است. که زباله ها را دفع می کند.

S-trap دارای یک لوله زباله است که به کف متصل است، در حالی که یک لوله P-trap به دیوار متصل می شود. یک تابه کج گاهی در خانه‌های قدیمی‌تر یافت می‌شود – لوله‌ای دارد که دو طرف کاسه توالت را امتداد می‌دهد.

3.اندازه گیری را تنظیم کنید

قبل از انتخاب یک توالت، مهم است که ابتدا «مجموعه» مورد نیاز خود را تعیین کنید. این فاصله از دیوار تا مرکز خروجی زباله برای تله S و کف تا خروجی برای تله P است.

بسته به سن خانه شما، چیدمان می تواند متفاوت باشد. اکثر خانه های جدید دارای یک مجموعه استاندارد حدود 140-165 میلی متر هستند که برای اکثر سوئیت های توالت مناسب است. با این حال، اگر تنظیم بیش از 200 میلی متر یا کمتر از 100 میلی متر باشد، انتخاب های شما محدود است. بنابراین مطمئن شوید که هنگام خرید توالت، اندازه گیری های تعیین شده خود را با خود ببرید.

4. بهره وری آب

یک طرح WELS را برای کمک به کاهش مصرف آب در خانه ها معرفی کرده است. بر اساس یک سیستم رتبه بندی ستاره، میزان آب در هر شستشو را اندازه گیری می کند. درجه بندی 3 STAR از 6 لیتر برای شستشوی کامل و 3 لیتر برای شستشوی نیمه استفاده می کند. در حالی که رتبه بندی 4 STAR از 4.5 لیتر برای شستشوی کامل و 3 لیتر برای شستشوی نیمه استفاده می کند.

اگر در حال ساختن یک خانه جدید هستید، باید یک توالت 4 ستاره ، اگر در حال بازسازی جزئی یا فقط توالت را تعویض می کنید، می توانید از یک سوئیت 3 یا 4 ستاره، اگر در حال بازسازی اساسی هستید با بازار صنعت و ساختمان فتوحی خود مشورت کنید تا ببینید آیا به یک توالت 4 ستاره نیاز دارید یا خیر.

انتخاب توالت

5. سبک های توالت

هنگامی که روی سینی توالت خود نشستید، گام نهایی شما این است که سبک توالت را انتخاب کنید. از مخفی تا دیواری، ما شما را با انواع اصلی آشنا خواهیم کرد. به یاد داشته باشید، همیشه بهتر است با لوله کش خود در مورد انواع توالت هایی که مناسب سرویس بهداشتی شما هستند مشورت کنید. برگه‌های مشخصات فتوحی را می‌توانید با لوله‌کشتان دانلود و بررسی کنید تا ارزیابی کنید که کدام یک با سیستم لوله‌کشی شما مطابقت دارد.

ست کردن

یک انتخاب محبوب، توالت همراه نزدیک برای بازسازی سرویس بهداشتی متوسط ​​​​ایده آل است. مخزن به طور مستقیم در بالای سینی توالت قرار می گیرد و باعث می شود که کاملاً یکپارچه شده و تمیز کردن آن آسان تر شود. آنها در سبک های مختلفی می آیند، اما واقعاً انعطاف پذیری را با مجموعه ارائه نمی دهند.

رابط

مجموعه کانکتور یا “مجموعه پیوند” جایی است که مخزن و تشت فقط توسط لوله فلاش به هم وصل می شوند که توسط یک صفحه پلاستیکی پنهان شده است. انعطاف پذیری بیشتری خواهید داشت زیرا تابه را می توان به سمت جلو یا عقب حرکت داد تا متناسب با هر تنظیمی باشد.

پنهان شدن

تابه دیواری یک طراحی محتاطانه و شیک است. روی یک براکت در دیوار نصب می شود و فضای کمتری را نسبت به واحدهای سنتی اشغال می کند. مخزن داخل دیوار ظاهری تمیز و بدون درهم ریختگی ارائه می دهد که باعث صرفه جویی در فضا می شود و تمیز کردن آن آسان تر است.

انتخاب توالت

رو به دیوار

توالت‌های دیواری که به عنوان «مجموعه توالت پشتی به دیوار» نیز شناخته می‌شوند، روی دیوار حمام شما قرار می‌گیرند تا تمام لوله‌کشی‌ها را پنهان کنند. برای حمام های امروزی ایده آل هستند، آنها مدرن، خوش سلیقه و تمیز می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید