معرفی محصول

4 مزیت وجود شیر دیگ پر کن در آشپزخانه

شیر دیگ پر کن

هنگام شروع یک بازسازی آشپزخانه یا تکمیل آشپزخانه، با انواع تجملات آشپزخانه که ممکن است بخواهید روبرو خواهید شد. چیزهایی که کاملا ضروری نیستند، اما داشتن آنها در آشپزخانه خوب است. پرکننده قابلمه یکی از آن لوازم لوکس آشپزخانه است. به چهار دلیل که باید یک پرکننده قابلمه در آشپزخانه خود داشته باشید به خواندن ادامه دهید و نکته هایی  را که قبل از تصمیم گیری نهایی باید در نظر بگیرید.

همه چیز درباره دیگ پر کن

شیر آب دیگ پر کن، که به عنوان شیر بازویی انواع غذا یا کتری نیز شناخته می‌شود، یک شیر آب آشپزخانه جداگانه است که در بالای اجاق گاز نصب می‌شود. شیر کتری که روی یک اجاق گاز نصب شده است به سمت بیرون حرکت می کند و روی یک بازوی بلند و مفصلی کشیده می شود. می توان از شیر آب برای پر کردن قابلمه ها با آب مستقیماً روی اجاق استفاده کرد. سپس، گردن بلند فلزی را می توان در زمانی که از آن استفاده نمی شود، از مسیر خارج کرد.

این شیرهای تاب دار، شیرهای آب سرد هستند و شما را از دردسر حمل قابلمه های سنگین پر از آب از سینک به اجاق نجات می دهند.

شیر دیگ پر کن

مزایای شیر دیگ پر کن

خرید شیر دیگ پر کن به شما این امکان را می دهد که از آشپزخانه خود به بهترین شکل استفاده کنید و باعث صرفه جویی در فضا می شود. در اینجا چهار مزیت داشتن شیر دیگ پر کن وجود دارد:

1. استفاده از آن راحت است 

داشتن یک شیر آب بالای یک محدوده یا اجاق گاز باعث سهولت در انجام آشپزی می شود. با کارایی و راحتی که بازوی غذا اضافه می کند، ممکن است از شما الهام گرفته شود تا مهارت های آشپزی خود را بیشتر و به روش های خلاقانه تر انجام دهید!

شیر دیگ پر کن

2. آب می تواند سنگین شود.

طبق نکات علمی  وزن یک گالن آب ایالات متحده 3.78 کیلوگرم و یک گالن امپراتوری 4.546 کیلوگرم است. این وزن زمانی که مجبور باشید گلدان های پر از آب را در سراسر آشپزخانه و از سینک ظرفشویی تا اجاق گاز حمل کنید، می تواند به سرعت افزایش یابد. بعضی اوقات ممکن است وزنی به اندازه 30 یا 40 پوند حمل کنید! یک شیر آب در محدوده شما به شما کمک می کند تا از این فشار آب در گلدان های سنگین دوری کنید. این می تواند تفاوت بزرگی در یک آشپزخانه شلوغ ایجاد کند، به خصوص با چرخش منظم گلدان های پر از آب سنگین.

3. آنها به شما کمک می کنند تا به راحتی چند کار را انجام دهید

نصب شیر دیگ پر کن یک راه عالی برای فعال کردن چند کار در آشپزخانه است. با استفاده از این شیر آب، می توانید گلدان ها را درست در کنار اجاق گاز پر کنید و سینک آشپزخانه خود را آزاد کنید. این بدان معناست که در حین پختن شام پاستا دیگر برای یافتن فضایی در سینک خود تلاش نکنید. این افزایش توانایی شما در انجام چند کار در آشپزخانه نه تنها در زمان صرفه جویی می کند، بلکه به شما کمک می کند تا کارهای دشوار را برای غذاهای خوشمزه سریعتر و با سهولت بیشتری انجام دهید.

شیر دیگ پر کن

4. آشفتگی ها را به حداقل برسانید

شیرهای قابلمه به شما کمک می کنند تا آشفتگی را در آشپزخانه به حداقل برسانید. آنها همچنین به شما کمک می کنند تا فضا را با از بین بردن بهم ریختگی سینک باز کنید. از آنجایی که این شیرها به شما امکان می‌دهند تا قابلمه‌ها و ماهیتابه‌ها را درست در کنار اجاق گاز پر کنید، این امکان را به شما می‌دهد تا سینک شما برای آماده‌سازی و تمیز کردن غذا باز بماند. بعلاوه، یک بازوی پاستا به کاهش احتمال ریزش در حین حمل قابلمه از سینک به اجاق گاز کمک می کند.

معایب شیر دیگ پر کن

اگر یک شیر آب دیگ پر کن به خوبی نصب نشده باشد، ممکن است بیشتر یک مانع باشد تا کمک. چند دلیل وجود دارد که این شیر آب ممکن است یک نقطه ضعف در آشپزخانه شما باشد.

1. تمیز کردن ممکن است دشوار باشد

یک شیر آب مستقیم روی اجاق گاز یا یک محدوده می تواند مشکلاتی در تمیز کردن ایجاد کند. البته، مانند بسیاری از لوازم و وسایل آشپزخانه، شیر دیگ پر کن برای تمیز ماندن نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارد. با قرارگیری آن، به نگهداری و تمیز کردن بیشتر نیاز دارد تا گریس، گرما و دود از کدر شدن سطح شیر آب و همچنین جلوگیری از جمع شدن کثیفی در اطراف آن روی دیوار جلوگیری کند. از آنجایی که قرار دادن شیر ممکن است دسترسی به آن را دشوار کند، تمیز کردن و نگهداری منظم با پرکننده قابلمه حتی سخت‌تر می‌شود. این می تواند منجر به مشکلات زیبایی در آشپزخانه شما شود اگر به یک چشم چشم معمولی و نامرتب تبدیل شود.

2.خظر نشت وجود دارد

مانند هر شیر آب، خطر نشت احتمالی در شیر دیگ پر کن وجود دارد. در حالی که با شیرهای آب روی سینک، نشتی ممکن است فقط آزاردهنده باشد،  با این حال، شیرهای دیگ پرکن متفاوت هستند.

هنگامی که شیر دیگ پر کن خراب می شود یا نشتی دارد، آب نشتی می تواند آسیب بزرگی به اجاق گاز یا محدوده، دیوار و کف وارد کند. و اگر شیر شما فقط یک سوپاپ قطع داشته باشد، ممکن است در زمانی که شما دور از خانه هستید شروع به نشتی کند. این می تواند منجر به بازگشت شما به خانه با یک آشفتگی بزرگ و گران شود. برای جلوگیری از این فاجعه، مطمئن شوید که شیر شما به جای یک جفت سوپاپ، یک جفت سوپاپ دارد. به این ترتیب، اگر یکی از آنها فرسوده شود، می توانید با بستن دیگری، نشت را متوقف کنید.

شیر دیگ پر کن

3. هزینه در مقابل استفاده

قبل از خرید یک شیر دیگ پر کن و پرداخت هزینه برای نصب آن، در نظر بگیرید که چند بار از آن استفاده می کنید. در مورد آن فکر کنید، آیا هزینه آن برای چیزی که ممکن است زیاد استفاده نشود واقعا ارزش آن را دارد؟

به دنبال شیرهای جدید برای سینک آشپزخانه خود هستید؟ به نمایشگاه شیرآلات و … بروید و مشاوران متخصص ما به شما کمک می‌کنند بفهمید که شیر سینک برای شما مناسب است یا خیر؟

شیرآلات

 

دیدگاهتان را بنویسید