مقالات

3 روش برای شستشوی دستی توالت

شستشوی دستی توالت

توالت یک هدف ساده دارد. بسیاری از ما توالت خود را سالم می دانیم … تا زمانی که کار خود را متوقف کند. هیچ چیز ناامید کننده‌تر از فشار دادن دستگیره برای شستشوی توالت نیست، وقتی متوجه می شود سیفون کار نمیکند. می توانید از شستشوی دستی توالت را  انجام دهید. خرابی توالت می تواند باعث ایجاد بوی نامطبوع و اضطراب بی پایان شود.

اگر توالت شما سیفون نمی‌ کشد. معمولاً به دلیل یکی از دلایل زیر است:

1.توالت گرفته است.
2.سطح آب در مخزن بسیار پایین است.
3.زنجیر بالابر کار نخواهد کرد.
4.بالش لاستیکی در توالت یک مهر و موم محکم ایجاد نمی کند.

اگر توالت شما سیفون نمی‌ کشد. و نمی‌توانید فوراً آن را تعمیر کنید. باید بدانید که چگونه آن را به صورت دستی شستشو دهید. خبر خوب این است که شستشوی دستی توالت فرنگی کار ساده ای است و شما همچنان می توانید. حتی اگر منبع آب قطع باشد. سیفون توالت را بشویید.

شستشوی دستی توالت

3 روش برای شستشوی دستی توالت

هنگامی که توالت شما کار نمی کند.  این سه روش شستشوی دستی را امتحان کنید تا توالت تمیز شود:

1. یک سطل آب داخل کاسه توالت بریزید:

یکی از ساده ترین راه ها برای شستشوی دستی توالت، ریختن یک سطل آب در کاسه توالت است.  شما فقط به یک سطل حاوی یک یا دو گالن آب نیاز دارید. توالت های قدیمی ممکن است.  برای شروع چرخه شستشو به 3-5 گالن آب نیاز داشته باشند.

برای شستشوی دستی توالت:

یک سطل را با حداقل یک گالن آب پر کنید.با ریختن آب در کاسه شروع کنید.  در ابتدا به آرامی و به تدریج سرعت را افزایش دهید. و باقی مانده آب را داخل کاسه بریزید.اگر این کار به درستی انجام شود.  آب باید زباله های توالت را از طریق لوله ها عبور دهد و توالت شما تخلیه می شود.

2. آب را داخل مخزن توالت بریزید:

بسیاری از مشکلات توالت فرنگی به دلیل اشتباه در داخل مخزن توالت است. اگر توالت شما سیفون نمی کشد، ممکن است در داخل مخزن آب شما مشکلی وجود داشته باشد. برای رفع این مشکل با ریختن آب در مخزن توالت، آن را به صورت دستی شستشو دهید.

برای این کار به یک سطل آب نیاز دارید. برای شستشوی توالت:

پوشش مخزن توالت را بردارید.
آب را تا خط آب یا یک اینچ زیر لبه داخل مخزن بریزید. مقدار دقیق آبی که برای فلاشینگ نیاز دارید به مدل توالتی که در خانه خود خواهید داشت بستگی دارد.
سعی کنید اهرم فلاش را فشار دهید. اگر توالت سیفون نمی کشد،  به مرحله بعدی بروید.

3. فلاپ لاستیکی را در مخزن توالت بکشید

فلاپ لاستیکی در مخزن توالت شما نقش حیاتی در شستشوی توالت شما دارد. اگر فشار دستگیره توالت شما باعث تخلیه آب نمی شود،. ممکن است لازم باشد فلاپ را تعویض کنید. قبل از اینکه فلاپ را تعویض کنید، می توانید آن را به صورت دستی بالا بکشید تا توالت را بشویید.

برای انجام این:

درب مخزن توالت را بردارید.
اگر زنجیر از بازوی دسته جدا شود.  انتهای شل زنجیر را بگیرید و یک حلقه را روی قلاب انتهای بازوی دسته بلغزانید. دوباره دستگیره فلاش را فشار دهید.
اگر با این کار مشکل حل نشد، بررسی کنید که فلپر روی دهانه پایین مخزن باشد و اگر اینطور نیست، آن را دوباره در جای خود قرار دهید و باید متوجه شوید. که مخزن دوباره پر شود.
اگر آب مخزن را پر نمی کند.  بررسی کنید که آیا زنجیر از فلپر شل شده است یا خیر. اگر زنجیر شل شد، آن را دوباره وصل کنید.

اگر پس از انجام این مراحل، توالت شما به صورت دستی شستشو نمی شود.  ممکن است نیاز به تعویض بالش در مخزن توالت شما داشته باشد.

مستر روتر لوله کشی می تواند به مشکلات فلاشینگ کمک کند

اگر توالت شما سیفون نمی‌ کشد و شستشوی دستی توالت شما کار خوبی نمی‌کند، با خدمات پس از فروش محصول  خود تماس بگیرید. نصاب های حرفه ای فتوحی می توانند به حل هر مشکل نصب که با آن روبرو هستید کمک کنند. همین امروز با تماس یا درخواست تخمین آنلاین شروع کنید.

دیدگاهتان را بنویسید