معرفی محصول

ویژگی های کاشی و سرامیک بین کابینتی

ویژگی های کاشی و سرامیک بین کابینتی

تفاوت کاشی های بین کابینتی با سایر کاشی ها چیست؟

کاشی های آشپزخانه

آشپزخانه ها برای مدت طولانی کاشی یا سرامیک بوده اند، تصور موادی غیر از کاشی در آشپزخانه سخت است زیرا مواد کمی مانند کاشی و سرامیک مقاومت بالایی در برابر آب و گرما دارند و به راحتی تمیز می شوند.  جدای از همه اینها، کاشی و سرامیک به دلیل شیشه ای بودن، قابلیت ایجاد طرح ها و نقش های جذاب و زیبایی را در آشپزخانه دارد. استفاده از کاغذ دیواری مناسب با طراحی خوب یکی از مهم ترین راه های تغییر شکل آشپزخانه است. مهمترین عامل در دکوراسیون آشپزخانه دیوارها و کابینت های آشپزخانه است که دکور را تعیین می کند، این مکان ها محل نگهداری لوازم آشپزخانه هستند. انتخاب بهترین با طرح و رنگ دلخواه گزینه مهمی است.
در این مقاله قصد داریم در مورد کاشی های داخل ساختمان اطلاعاتی به شما بدهیم تا بتوانید بازتر و کارشناسی شده از این کاشی ها استفاده کنید. در آینده با فتوحی ( 02634115 ) همراه باشید.

ویژگی های کاشی و سرامیک بین کابینتی

کاشی بین کابینتی چیست؟

آستر کابینت داخلی یکی از انواع آستر است که تزئینی ترین است. از زیبایی و زیبایی خاصی برخوردار است.  و معمولا در قسمت هایی از آشپزخانه که بیشتر در معرض دید و استفاده قرار می گیرد مانند فضای بین کابینت و ماشین ظرفشویی یا فضای بین اجاق گاز و هود استفاده می شود. کاشی های کابینت بین المللی مدل ها و کیفیت های زیادی دارند که در ادامه به طور مفصل به آن ها می پردازیم.

تفاوت کاشی کابینت با کاشی کلاسیک

برخلاف کاشی‌های قدیمی که برای کل آشپزخانه استفاده می‌شد، کاشی‌های بین کابینتی همانطور که از نامشان پیداست معمولاً در فضای بین کف و کابینت‌های دیواری نصب می‌شوند. این کاشی ها به دلیل حساسیت محل نصب (فضای بین اجاق گاز و هود) در برابر تغییرات دما، رطوبت و خط و خش مقاومت نسبی بیشتری دارند.
کاشی های بین کابینتی به دلیل تنوع در تزیین و رنگ، مقاومت در برابر دمای بالا و ضد خش قیمت بیشتری نسبت به کاشی های قدیمی دارند. اما با توجه به اینکه از این سرامیک ها در سایزهای کوچک استفاده می شود هزینه زیادی ندارد بنابراین جای نگرانی نیست.

 

مزایای استفاده از کاشی بین کابینت چیست؟

1- ظاهر آشپزخانه را بهتر کنید
2- پایداری و دوام بالا
3- دگرگونی زیبا و آزاد
4- نصب آسان و ساده

ویژگی های کاشی و سرامیک بین کابینتی

1. نوسازی نمای آشپزخانه

استفاده از کاشی های بین کابینتی در دکوراسیون آشپزخانه ظاهری مدرن به آشپزخانه می بخشد که به دلیل تنوع طرح، مدل و رنگ در مقایسه با کاشی های قدیمی بسیار خاص و جذاب است.

2-مقاومت و دوام بالا

کاشی های بین کابینت ها مقاومت بالایی در برابر حرارت و رطوبت دارند که موضوع مهمی است که باید به آن توجه کنید. علاوه بر این، این کاشی ها دارای طول عمر و دوام هستند.

3- تعویض خوب و ارزان

زیبایی و تطابق کاشی های بین کابینت آشپزخانه را نمی توان با روش های دیگر تزیین مقایسه کرد. همچنین از این کاشی ها معمولاً به مقدار کم استفاده می شود که قیمت چندانی هم ندارند.

ویژگی های کاشی و سرامیک بین کابینتی

4- نصب ساده و بدون عارضه

این روش تغییر دکوراسیون نسبت به بسیاری از روش های دیگر راحت تر است و هیچ کثیفی در آن وجود ندارد. به این ترتیب، شما مجبور نیستید کار کنید و صف آشپزخانه را به هم بزنید. همچنین نصب باکس بین کابینت ها نیاز به ابزار و مواد خاصی ندارد و در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

به طور کلی اگر نمی دانید برای بین دو کابینت در آشپزخانه کاشی بخرید یا سرامیک، به شما پیشنهاد می کنیم کاشی بین دو کابینت بخرید زیرا مقاومت بسیار بالایی دارد.

برای دیدن کاشی و سرامیک به سایت فتوحی مراجعه کنید.         بازار صنعت و ساختمان فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *