دکوراسیون

هود آشپزخانه یونیک

هود آشپزخانه یونیک

اخیراً شاهد جهش هودهای جعبه ای و توکار و هود آشپزخانه یونیک  بوده ایم. این نوع هودها در پس‌زمینه محو می‌شوند و اگر می‌خواهید سایر ویژگی‌های اتاق را برجسته کنید، آنها را به یک انتخاب عالی تبدیل می‌کند. با این حال، اخیراً متوجه تعداد زیادی از هودهای برد منحصر به فرد شده ام.  که آنها را دوست دارم.  زیرا این محدوده یک نقطه کانونی طبیعی در آشپزخانه است.  چرا آن را نگین تاج نمی کنیم؟

از روکش گرفته تا هودهای مستقل و هود آشپزخانه یونیک ، من 6 ایده منحصر به فرد را برای بازسازی آشپزخانه و هود آشپزخانه یونیک برای شما به اشتراک می گذارم.

هود آشپزخانه یونیک

6 ایده منحصر به فرد هود مخصوص محدوده

همکاری با یک طراح و پیمانکار برای ایجاد یک پوشش سفارشی، ساخته شده.  از چوب، فلز یا حتی گچ، می تواند به شما این فرصت را بدهد.  که چیزی واقعا خاص داشته باشید.

هود آشپزخانه یونیک

این جزئیات کوچک اضافی باعث می‌شود.  این هود جعبه‌ای جعبه‌ای احساس کند.  که از یک خانه چند صد ساله بیرون آمده است.

هود آشپزخانه یونیک قهوه ای

هود فلزی

روشی عالی برای افزودن متالیک متضاد به آشپزخانه شما است.  اینها می توانند بسیار گران باشند.  اما قطعات با کیفیتی هستند.  که برای ماندگاری ساخته شده اند.

هود فلزی

1.خوب، این یکی واقعا مرا پرتاب کرد. آن خاک رس است؟ نه، این گچ قالبی است. ظاهرا شما هم می توانید.  این کار را انجام دهید! احتمالات را تصور کنید؟ این تقریبا من را به یاد یک اجاق پیتزای قدیمی می اندازد.  من آن را حفر می کنم.

هود رنگی

2. یک محدوده می‌تواند فرصتی عالی برای افزودن رنگ‌های مختلف به آشپزخانه‌ای خنثی باشد. و این شکل طاق چقدر خوب است؟

دیزاین هود در آشپزخانه

3. قرار دادن محدوده در گوشه ای هم منحصر به فرد است.  و هم می تواند این معضل را حل کند.  که در آشپزخانه ای با پنجره های زیاد کجا قرار دهیم.  بعلاوه، یک کار خمیده ایجاد می کند!

هود آشپزخانه یونیک

4. هود پوشیده.  از تنبور به آشپزخانه سفید گرما و حسی میان قرنی می بخشد.

یونیک

5. یک هود با مجرای اکسپوز، نه تنها یک نمایشگر است.  بلکه کاربردی و اگر قبلاً کانالی را روی دیوار نصب نکرده باشید.  در هزینه شما صرفه جویی می کند. دیگر خبری از فن هایی نیست که دود را در اطراف اتاق به گردش درآورند. درعوض، دود به شیک‌ترین شکل ممکن به بیرون کشیده و مهم نیست محدوده شما در کجای اتاق قرار دارد. این چیزی است.  که معمولا در آشپزخانه های صنعتی مشاهده می کنید.  اما همانطور که در اینجا می بینید.  با ویژگی های ویکتوری این آشپزخانه به زیبایی کار می کند. همچنین، توجه داشته باشید.  که چگونه هود کمی نامتقارن، مجرای سمت چپ را متعادل می کند. خیلی باحاله!

هود خاص

6. یک هود استوانه ای یک انتخاب عالی است.  اگر می خواهید.  یک بک اسپلش کاشی  را به رخ بکشید.  شیک است و فوق العاده مدرن به نظر می رسد – مناسب برای مینیمالیست ها. این همچنین یک انتخاب عالی برای محدوده جزیره آشپزخانه است، زیرا مانع یا منحرف کردن منظره از هر جهت نمی شود.

هود استوانه

خرید هود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *