معرفی محصول

مزایایی دست خشک کن

دست خشک کن

ویژگی ها و مزایای خشک کن دست

دست خشک کن ها دستگاه های الکتریکی بسیار خوبی هستند که در اکثر حمام های عمومی مدرن یافت می شوند که در صورت روشن شدن، گرما تولید می کنند. استفاده روزانه از آن مزایا و فواید زیادی دارد. می توان گفت که آن دارای انرژی کارآمد، نگهداری آسان و مقرون به صرفه است. همچنین نیازی به صرف هزینه برای استفاده از دستمال کاغذی نیست که در دراز مدت می تواند گران تر باشد، اما باید با سبک، فضا و نیازهای کاربران همخوانی داشته باشد.

عوامل دخیل در انتخاب این دستگاه جدید شما می تواند برای هر خریدار متفاوت باشد. برای مثال، هتل‌ها یا دفاتر معتبر باید تجربه بازدیدکنندگان خود را افزایش دهند، اما مدارس و بیمارستان‌ها به خشک‌کن‌های ایمن و بادوام نیاز دارند.

مزایای بی نظیر دست خشک کن عبارتند از:

دست خشک کن

سرعت

اکثر این دستگاه ها زمان خشک شدن فوق العاده سریعی دارند. معمولاً می توانید در کمتر از 10 ثانیه خوب بروید که برای مناطق پرترافیک عالی است. آنها همچنین در صورت مواجهه با هر گونه مشکلی سریعاً برطرف می شوند. نگهداری از خشک کن دستی سریع و آسان است و ممکن است چند دقیقه طول بکشد تا کار تمام شود.

بهداشت و مزایا برای محیط زیست

خشک کن های دستی برای مناطق پر ترافیک بسیار مناسب هستند زیرا آشفتگی و ضایعات ناشی از دستمال کاغذی کثیف را از بین می برند. خشک‌کن‌ها جایگزینی بهداشتی برای حوله‌های کاغذی می‌سازند، زیرا خطر عفونت متقاطع از حوله‌های استفاده شده کم است. آنها همچنین دوستدار محیط زیست هستند زیرا به دلیل وجود حوله های کاغذی بیش از حد زباله وجود نخواهد داشت. اغلب مردم حوله های کاغذی را به داخل توالت می اندازند اما نصب خشک کن از این امر جلوگیری می کند که علت معمول گرفتگی توالت است. با توجه به مزایای بهداشتی خشک کن های دستی، آنها شروع به جایگزینی برای استفاده گسترده از حوله های کاغذی در بسیاری از مکان های عمومی کرده اند.

نویز

مدت‌هاست که خشک‌کن‌های دستی با عملکرد بالا به عنوان پر سر و صدا شناخته می‌شوند. این امر به ویژه در سرویس مدرسه مهم است زیرا بسیاری از کودکان وسایل پر سر و صدا را نسبتاً ترسناک می دانند. دست خشک کن های مدرن متعهد به کاهش سر و صدا هستند و تولید کنندگان در حال حاضر به طور مکرر در تولید دست خشک کن های حتی کم صدا تر، سطح را بالا می برند.

هزینه

همانطور که قبلاً گفته شد، اگرچه آنها در کوتاه مدت از خرید یک جعبه دستمال کاغذی پرهزینه تر هستند، اما در دراز مدت هزینه ها مهم است. هنگام انتخاب دست خشک کن، باید عملکرد هزینه را با معیارهای مختلفی مانند مصرف برق، سهولت نگهداری و طول عمر مقایسه کنید. تعجب آور نخواهد بود که بدانید هرچه مدت زمان خشک کن دستی بیشتر باشد، هزینه های کلی برای هر خشک کن کمتر و بازده سرمایه شما افزایش می یابد. هزینه های مداوم پایین را باید راه حل عالی برای تنظیماتی در نظر گرفت که بسیار شلوغ هستند. هنگامی که دستمال کاغذی اغلب روی زمین افتاده است، یک دستشویی به تمیز کردن مداوم و جلوگیری از انسداد و تعمیرات گران قیمت مرتبط نیاز دارد.

ویژگی ها و مزایای خشک کن دست بسیار زیاد است. می توان گفت که آنها گزینه مناسبی برای اکثر موقعیت ها هستند و حتی می توانند در دراز مدت در هزینه شما صرفه جویی کنند.

محدوده دست خشک کن ها را مرور کنید

ضدعفونی‌کننده‌های هوا و سطح اطمینان از محافظت از ما در برابر باکتری‌ها و بیماری‌های مضر هرگز مهم‌تر از آنچه اکنون است نبوده است. پس از گذراندن 2 سال در داخل و خارج از قرنطینه، ضدعفونی کردن به سرعت به یکی از بزرگترین اولویت در تمام صنایع و محیط های کاری تبدیل شده است. اما تضمین حفاظت موثر کارکنان، بازدیدکنندگان و ساکنان در برابر باکتری‌های مضر مانند کرونا…
برای انتخاب به کمک نیاز دارید؟ با ما تماس بگیرید  02634115 و صحبت کنید.

محدوده ما برای هر مکان کاری و با قیمت مناسب برای هر بودجه ایده آل است. ما فروش خود را انتخاب کرده ایم تا بهترین ها را در دست با سرعت بالا، انرژی کارآمد و بهداشتی به نمایش بگذاریم.

بودجه لازم

دست خشک کن های مقرون به صرفه همیشه به معنای فدا کردن کیفیت نیستند. انتخاب ما از دست خشک کن های مقرون به صرفه پایه تا پا با دست خشک کن هایی که 4 برابر قیمت دارند! ساخته شده برای دوام با 2 سال ضمانت به عنوان استاندارد. میخواهی بیشتر بدانی؟ فقط یک تماس تلفنی فاصله داریم 02634115

خشک کن دستی سریع

محدوده خشک شدن سریع 10 ثانیه! تمام این دستگاه های این بخش در حدود 10 ثانیه دست ها را خشک می کنند. ایده آل برای میخانه های شلوغ، بلوک های اداری، مراکز تماس و رستوران ها به نام چند. اکثر خشک کن ها ویدئوهای نمایشی دارند، بنابراین می توانید آنها را در…
اگر سال 2020 چیزی به ما آموخته است، این است که کنترل عفونت را نباید ساده گرفت. از سطوحی که لمس می کنیم تا هوایی که تنفس می کنیم، میکروب ها و باکتری ها در اطراف ما هستند. بسیار مهم است که تمام تلاش خود را برای کاهش میزان میکروب ها و باکتری های مضری که با آنها در تماس هستیم، انجام دهیم. قرار داده ایم.
دست خشک کن های کم انرژی می توانند هزاران تومان در کسب و کار شما در مقایسه با دستمال کاغذی صرفه جویی کنند. یک بار دیگر شما کمی برای محیط زیست نیز انجام می دهید! آیا می دانستید که دست خشک کن های کم انرژی ما می توانند در مقایسه با دستمال کاغذی تا 97 درصد در هزینه صرفه جویی کنند؟

صدا

دست خشک کن های کم صدا که تعادل کاملی بین سرعت و صدا برقرار می کند. برای به دست آوردن یک دست خشک کن بسیار آرام، باید زمان خشک کردن را کاملاً فدا کنید. همه ما در گذشته از دست خشک کن هایی استفاده می کردیم که بسیار کم صدا هستند اما کار نمی کنند.

طیف کوچک اما تماشایی دست خشک کن های UV ما به شدت آزمایش شده است.  تا اطمینان حاصل شود.  که بالاترین استانداردهای بهداشتی را ارائه می دهند. نور ماوراء بنفش یک منبع نور قدرتمند است.  که برای از بین بردن ویروس ها و باکتری ها از هوا طراحی شده است.  و بنابراین از انتشار آن در دستشویی ها جلوگیری می کند. در غیر این صورت به عنوان نورهای ماوراء بنفش شناخته می شوند، آنها به بخشی ضروری تبدیل شده اند.

خرید دست خشک کن فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *