بازار فتوحی

سرامیک لعاب دار

سرامیک لعاب دار

تصمیمات زیادی برای خرید کاشی رویاهایتان وجود دارد – از رنگ ها و الگوها گرفته تا اندازه، شکل و پایان. در پست امروز، کارشناسان ما در مورد سرامیک لعاب دار در مقابل کاشی بدون لعاب صحبت می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه آنها چه هستند.

سرامیک لعاب دار
کاشی های لعاب دار چیست؟

یک تصور غلط رایج وجود دارد که سرامیک لعاب دار همیشه براق هستند. به جای اشاره به ظاهر نهایی کاشی ها، اصطلاح “لعاب دار” به موادی اطلاق می شود که کاشی ها با آنها روکش شده اند – معمولاً یک شیشه یا مینای مایع. سرامیک لعاب دار می‌توانند براق یا مات داشته باشند، بنابراین مهم است که به خاطر داشته باشید فقط به این دلیل که کاشی براق نیست، این به این معنی نیست که بدون لعاب است.

کاشی های بدون لعاب چیست؟

کاشی های سفالی مانند کاشی های چینی یا سرامیک را برای پخت در کوره قرار می دهند. اگر قرار است کاشی ها لعاب شوند، پوشش لعاب باید قبل از پخت کاشی اعمال شود. این فرآیند لعاب را به لایه بالایی کاشی تزریق می کند. هنگامی که کاشی ها بدون پوشش لعاب پخته می شوند، به عنوان کاشی های بدون لعاب شناخته می شوند.

فواید کاشی های لعاب دار

همه مواد سطحی ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند که می تواند تصمیم گیری شما را در تلاش برای مطابقت کامل راهنمایی کند.

کاشی های لعاب دار دارای مزایای زیر هستند:

رنگ سریع — پوشش روی کاشی های لعابدار از رنگ ها و الگوها در برابر محو شدن در طول زمان محافظت می کند، علی رغم قرار گرفتن در معرض عناصری مانند نور مستقیم خورشید.
تمیز کردن آسان – کاشی های لعابدار سطحی صاف و غیر متخلخل را ایجاد می کنند که به راحتی با آب گرم و صابون و یک پارچه میکروفیبر نرم پاک می شود.
تنوع گسترده – کاشی های لعاب دار در طیف گسترده ای از رنگ ها، الگوها و طرح ها موجود هستند، در حالی که کاشی های بدون لعاب معمولاً ظاهری طبیعی و خاکی دارند.
مقاوم در برابر لکه – کاشی های لعاب دار به دلیل عدم تخلخل خود در برابر جذب یا گرفتن لکه بسیار مقاوم هستند.
مقاوم در برابر خراش – کاشی های لعاب دار که ذاتاً توسط پوشش خود محافظت می شوند، در برابر خش مقاوم هستند و بنابراین در مناطق پرتردد به خوبی عمل می کنند.
نازک‌تر/کمتر چگال‌تر – کاشی‌های لعاب‌دار نازک‌تر از کاشی‌های بدون لعاب هستند، که می‌تواند به ایجاد ظاهری ظریف‌تر و ظریف‌تر کمک کند، اگرچه به این معنی است که کاشی‌های لعاب‌دار می‌توانند شکننده‌تر از کاشی‌های بدون لعاب باشند (لعاب‌های روشن معمولاً سخت‌تر از لعاب‌های تیره هستند).

بهترین برنامه های کاربردی برای کاشی های لعاب دار

کاشی های لعاب دار همه کاره و بادوام هستند. این گزینه کاشی به خوبی برای برنامه های زیر مناسب است:

بک اسپلش آشپزخانه – از آنجایی که کاشی های لعابدار معمولاً صاف هستند و تمیز کردن آنها آسان است، آنها گزینه ای عالی برای مناطقی هستند که اغلب باید تمیز شوند، مانند بک اسپلش.
دیوارکشی-کاشی های لعاب دار به دلیل تنوع رنگ، الگوها و انعطاف پذیری بین پوشش های مات و براق، می توانند با هر زیبایی طراحی مطابقت داشته باشند.
کفپوش داخلی – کاشی‌های لعابدار می‌توانند به ایجاد کفپوش‌های زیبا و شیک در فضاهای مسکونی و تجاری کمک کنند. پوشش روی کاشی های لعابدار آنها را تا حدودی در برابر لغزش مقاوم می کند، البته نه به اندازه کاشی های بدون لعاب.

فواید کاشی های بدون لعاب

بسته به منطقه ای که به دنبال کاشی کاری هستید.  و زیبایی طراحی که می خواهید به آن بپردازید.  کاشی های بدون لعاب ممکن است متریال مناسبی برای رسیدن شما به آنجا باشند. کاشی های بدون لعاب دارای مزایای زیر هستند:

سطح مقاوم در برابر لغزش-کاشی های بدون لعاب سطحی غیر لغزنده ایجاد می کنند که در فضاهای تجاری، مناطق بیرونی و مناطق مرطوب یا معمولاً لغزنده مانند اطراف استخرها مفید است.
ظاهر طبیعی – ظاهر طبیعی‌تر سطح کاشی‌های بدون لعاب، آن‌ها را برای فضاهای بیرونی یا مناطقی با زیبایی طراحی آرام، طبیعی یا روستایی مناسب می‌کند.
ضخامت/تراکم – کاشی‌های بدون لعاب معمولاً ضخیم‌تر/تراکم‌تر از کاشی‌های لعاب‌دار هستند، که باعث دوام آنها نیز می‌شود.
می توان مهر و موم شد – کاشی های بدون لعاب در برابر جذب لکه ها و رطوبت آسیب پذیرتر هستند، اما می توان پس از نصب از یک درزگیر استفاده کرد تا آنها را غیر متخلخل کند، بنابراین از آنها در برابر لکه ها و آسیب رطوبت محافظت می کند.

بهترین کاربردها برای کاشی های بدون لعاب

اگرچه کاشی‌های بدون لعاب به‌اندازه کاشی‌های لعاب‌دار در دسترس نیستند، اما کاشی‌های بدون لعاب دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های منحصربه‌فرد هستند که آن‌ها را به انتخابی عالی برای کاربردهای زیر تبدیل می‌کند:

فضاهای بیرونی – کاشی‌های بدون لعاب ضخیم‌تر و متراکم‌تر هستند، که آنها را به انتخاب خوبی برای فضاهای بیرونی که به دوام نیاز دارند، مانند پاسیو باغ تبدیل می‌کند.
مناطق لغزنده – روکش بافت کاشی‌های بدون لعاب باعث می‌شود.  که آنها در برابر لغزش بسیار مقاوم باشند.  به این معنی که در مناطقی که لغزنده می‌شوند، مانند اطراف استخر، اتاق‌های خشکشویی و فضاهای تجاری، مزیت ایمنی ایجاد می‌کنند. توجه به این نکته مهم است.  که کاشی های بدون لعاب باید آب بندی شوند.  تا از لکه ها و آسیب رطوبت محافظت شوند.
زیبایی طراحی طبیعی – اگر به دنبال ظاهری طبیعی در خانه یا فضای تجاری خود هستید، کاشی های بدون لعاب می توانند به ایجاد آن فضای گرم و خاکی کمک کنند. آنها همچنین برای مناطق بیرونی که به باغ تبدیل می شوند، انتخاب بسیار خوبی هستند.

برای انتخاب به کمک نیاز دارید. کاشی بدون لعاب؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاشی و کاشی کاری، راهنمای ما در مورد کاشی کاری را در اینجا بررسی کنید.  یا به پست وبلاگ ما در مورد الگوهای کاشی کاری نگاهی بیندازید.

اگر در مورد کاشی کاری یا سایر مواد سطحی سؤالی دارید، با 02634115 تماس بگیرید! ما طیف گسترده ای از محصولات را ارائه و وبلاگ ما اطلاعاتی در مورد مواد، تمیز کردن، نگهداری و نکات طراحی ارائه می دهد!

رنگ ماه: ملاس

ملاس یک رنگ شکر قهوه ای غنی است که یادآور شیرینی زنجبیلی است و برای دیوارهای برجسته عالی است. برای رنگ های عسلی تیره آن را با سنگ طبیعی خاکی یا چوب جفت کنید.

کونا اژدها یک کوارتز قهوه ای خشن است که یادآور منظره بیابانی وسیع و وحشی است. کونا دراگون با تکه‌هایی از مشکی، طلایی و کهربایی که سایه‌های قهوه‌ای قاطعانه را تزیین و باعث احترام و تحسین همه کسانی است که سعی در رام کردن آن دارند. این کوارتز پس از گرفتن و گنجاندن در یک طراحی استثنایی، هرگز قدرت خود را از دست نمی دهد.

مرمر قهوه‌ای کافه جنگل مانند خیره شدن به اعماق موکای صنعتگرتان است و با اسپرسوی غنی، خامه و شکلات تلخ می‌چرخید. این یک منظره واقعاً خوشمزه است، منظره ای که هر روز شما را نشاط می بخشد. برای استفاده بیرونی یا داخلی ایده آل است و در کانترها، موزاییک ها، کف ها و دیوارها مقاومت ناپذیر است.

خرید پرسلان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *