دکوراسیون

انواع سرامیک زرد

کاشی بک اسپلش زرد مدرن

10 ایده خلاقانه برای بک اسپلش آشپزخانه زرد با کابینت های سفید

ما خوشحالیم که که رنگ دوباره به سبک خود بازگشته است.  چه راه بهتری برای جشن گرفتن یکی از شادترین رنگ های موجود: زرد؟ ترکیب کاشی های زرد رنگ پشتی آشپزخانه و کابینت های سفید کاملاً جذاب است. رنگ سفید کاملاً شور و نشاط زرد را خنثی می کند و کل اتاق را به هم گره می زند. چه رنگ لیمویی، کهربایی، خردلی یا طلایی را انتخاب کنید، زرد یک رنگ فوق العاده همه کاره است. لحنی که به دنبال آن هستید می تواند فضای آشپزخانه شما را کاملا متحول کند.

در اینجا برخی از بهترین ترکیبات سرامیک زرد و کابینت سفید برای طراحی آشپزخانه آورده شده است:

در اینجا برخی از بهترین ترکیبات کاشی زرد و کابینت سفید برای طراحی آشپزخانه آورده شده است:

1. کاشی بک اسپلش زرد اواسط قرن

سرامیک زرد

شماره یک در لیست ما، این طراحی جذاب آشپزخانه در اواسط قرن است. با پوشش سرامیک زرد رنگ و کابینت های با صفحه سفید کامل شده است. سرامیک و کاشی های دست ساز زرد رنگ آشپزخانه، دیوار برجسته ای را در این آشپزخانه ایجاد می کند که طراحی آن را به زیبایی ارتقا می دهد.

2. کاشی بک اسپلش زرد کم رنگ با الهام از دهه50

سرامیک زرد

اگر عاشق طرح های آشپزخانه با الهام از کلاس های قدیمی هستید، پس با این کاشی های دیواری زرد کم رنگ همراه با کابینت های سفید و آبی، فضایی رنگارنگ را در آغوش بگیرید. تعادل آبی، زرد و سفید به طور یکپارچه کار می کند و یک طراحی جسورانه و منحصر به فرد ایجاد می کند. اگر به دنبال چیزی کم‌رنگ‌تر هستید، به سراغ کاشی‌های زرد کم‌رنگ کلاسیک و کابینت‌های سفید بروید.

3. کاشی بک اسپلش مترو زرد روشن

سرامیک زرد

این کاشی برای هر کسی است که مطلقاً رنگ زرد را دوست دارد. جنب و جوش این کاشی مترو زرد رنگ با کف کاشی های سفالی و میزهای چوبی به خوبی کار می کند. نتیجه یک آشپزخانه ارگانیک مدرن به سبک کالیفرنیایی است که عناصر سنتی و مدرن را متعادل می کند.

4. کاشی بک اسپلش مترو زرد خردل

سرامیک زرد

این کاشی زرد خردلی دارای تناژهای ظریف زرد و سبز خزه ای است که رنگی خاکی ایجاد می کند. این کاشی زرد رنگی که در این آشپزخانه مدرن برجسته است، حس گرما را به طراحی مدرن سفید مینیمال می بخشد.

5.کاشی بک اسپلش با طرح زرد

کاشی بک اسپلش با طرح زرد

یک کاشی بک اسپلش با طرح زرد، فضایی گرم و دلپذیر به فضاها ایجاد می کند. این کاشی‌های آشپزخانه زرد طرح‌دار، بخشی از مجموعه کاشی‌های عتیقه و کلکسیون کلبه‌های دیوانه ما، طرح‌هایی به سبک بوهمیایی دارند. ما عاشق کابینت‌های آبی پودری باز تصویر بالا هستیم که به خوبی بک اسپلش زرد را تکمیل می‌کنند.

6. کاشی بک اسپلش زرد مدرن

کاشی بک اسپلش زرد مدرن

برای طراحی معاصر ساده که جاودانه می ماند، کاشی زرد کلاسیک را در نظر بگیرید. رنگ‌های زرد پاستلی به خوبی با کابینت‌های سفید روشن و کف‌پوش‌های چوبی به‌خوبی هماهنگ می‌شوند و رنگی آفتابی را در سراسر ایجاد می‌کنند. طرح بک اسپلش زرد راهی عالی برای روشن کردن فضاها و پخش نور طبیعی در آشپزخانه شما است.

7. کاشی بک اسپلش هندسی زرد

کاشی بک اسپلش هندسی زرد

سبک های صنعتی مدرن را با کاشی های موزاییک زرد هندسی در آغوش بگیرید. آشپزخانه تصویر بالا به طرز ماهرانه ای کاشی های الماسی را در سایه های زرد، سفید و خاکستری ترکیب می کند تا توهم یک الگوی سه بعدی را ایجاد کند.

8. کاشی بک اسپلش زرد عسلی

کاشی بک اسپلش زرد عسلی کشور روستایی

برای داشتن ظاهری روستایی‌تر، پیشنهاد می‌کنیم به سمت ظاهری کم‌رنگ‌تر متمایل شوید، مانند پوشش کاشی زرد عسلی که در تصویر بالا نشان داده شده است.  رنگ عسلی ترکیبی از رنگ های زرد و بژ است.

9. کاشی زرد اسپانیایی

کاشی زرد اسپانیایی

کاشی های اسپانیایی راهی عالی برای آزمایش با ایده های طراحی سنتی و معاصر هستند. آبی و زرد ترکیبی هستند که در بهشت ​​ساخته شده اند و زیبایی رنگ های زنده را به نمایش می گذارند.

10. کاشی بک اسپلش الماس زرد

کاشی بک اسپلش الماس زرد

یکی دیگر از ایده‌های کاشی هندسی زرد، کاشی‌های دیامانت روشی عالی برای افزودن ابعاد به آشپزخانه شما است. برای جایگزینی، کاشی شش گوش زرد را در نظر بگیرید، که یکی از محبوب ترین ایده های کاشی در چند سال گذشته بوده است.

11. کاشی بک اسپلش زرد بافت

کاشی بک اسپلش زرد بافت

آخرین مورد در لیست ما یک چرخش منحصر به فرد روی کاشی های کلاسیک زرد مترو است. کاشی های زرد بافت دار یک عنصر خلاقانه و متمایز به طرح های آشپزخانه کاشی زرد کلاسیک اضافه می کنند.

خرید اینترنتی کاشی زرد

امروز کل مجموعه کاشی های بک اسپلش زرد رنگ را به صورت آنلاین خرید کنید. این مجموعه ایده آل برای آشپزخانه کاشی زرد و ایده های حمام کاشی زرد، طیف گسترده ای از بافت ها، سبک ها و پرداخت ها را ارائه می دهد.

خرید سرامیک از فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *