معرفی محصول

کلیپس گوه چیست ؟

کلیپس گوه چیست

کلیپس گوه چیست؟

سیستم تراز کاشی کلیپس گوه  یک طراحی منحصر به فرد است که به کاشی‌کارها کمک می‌کند تا به نصب سریع و بدون درز دست پیدا کنند. گیره های کاشی کلیپس گوه دارای طراحی منحصر به فرد برای شکستن آسان است که هر بار زیر کاشی می شکند. این گیره به عنوان یک فاصله دهنده عمل می کند و در اندازه های مختلف موجود است.

گیره های تراز برای چه مواردی استفاده می شود؟

پست ها یا گیره ها کاشی های مجاور را در جای خود قفل می کنند. این گیره ها شکاف های مناسب بین کاشی ها را در مورد سیستم های تسطیح که به عنوان فاصله دهنده عمل می کنند حفظ می کنند. بسته به ضخامت کاشی شما، شکاف ها یک هشتم یا یک شانزدهم خواهند بود. گیره های تراز کاشی قابل استفاده مجدد و تعویض هستند

گوه های کاشی برای چه مواردی استفاده می شود؟

از کاشی و سنگ در کاربردهای عمودی پشتیبانی می کند تا اطمینان حاصل شود که کاشی دیوار در هنگام نصب تراز است. طراحی منحصر به فرد شیم مانند به گوه ها اجازه می دهد تا به داخل یا بیرون کشیده شوند تا موقعیت کاشی را تا 1/8 اینچ تنظیم کنند، در حالی که کاشی را در جای خود نگه می دارند.

به چند گیره تراز کردن نیاز دارم؟

 اگر12*12 یا 12*24یا 24*24  را نصب می کنید، به 2 گیره در هر فوت مربع نیاز دارید. هنگام خرید کلیپ ها، اطلاعاتی در مورد RLS دریافت خواهید کرد که شامل نموداری برای محاسبه تعداد کلیپ ها ضروری است.

آیا گیره های تراز کاشی ضروری هستند؟

هر گونه نشست در کف می تواند باعث شکستگی شود زیرا هیچ پیوندی بین کاشی و بستر وجود ندارد. اگر لبه‌ای در بالای کاشی وجود داشته باشد، نگهداری از آن دشوار است و همچنین نامناسب به نظر می‌رسد. سیستم های تراز کاشی هر گونه لبه کاشی که می تواند باعث آسیب شود را از بین می برد.

کلیپس گوه چیست

بهترین سیستم تراز کاشی چیست؟

بهترین سیستم تراز کاشی کف – سیستم تراز کاشی پیگران. این سیستم گیره و گوه پیگران به دلیل طراحی آسان برای کاشی کف مناسب است. چه نصب لارج فرمت و چه با ظروف چینی نازک، این سیستم هر کاشی را صاف و بدون لبه می‌گذارد. همچنین پس از سفت شدن کاشی ها به راحتی جدا می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید