صنعت ساختمان

کفپوش ضد لغزش حمام

کفپوش ضد لغزش

کفپوش ضد لغزش ، چگونه کف حمام را خشک نگه داریم:

حمام یکی از بخش های مهم خانه است. هنگامی که در مورد کفپوش حمام خود تصمیم می گیرید، مطمئن شوید که این کفپوش با دکوراسیون شما مطابقت دارد و همچنین از نظر زیبایی به چشم فرد خوشایند و همچنین کفپوش ضد لغزش است.

و اگر شما افراد مسن یا فردی دارید که در پای آنها ناپایدار است، باید مطمئن شوید که کفپوشی که برای حمام انتخاب می کنید، کفپوش ضد لغزش است یا خیر.

بنابراین چه چیزی را برای حمام خود انتخاب کنید؟ ما در اینجا هستیم تا برخی از کفپوش ضد لغزش حمام را که ممکن است برای کفپوش های شما بهترین باشد همراه با نکاتی برای اطمینان از خشک ماندن حمام شما مورد بحث قرار دهیم.

انواع کفپوش ضد لغزش حمام که باید انتخاب کنید:

بدون صرف وقت گرانبهای خود، در اینجا برخی از کفپوش های ضد لغزش که می توانید برای اتاق های مرطوب انتخاب کنید.  آورده شده است:

کفپوش غیر لغزنده

دوام و طبیعت مقرون به صرفه، کفپوش را به بهترین انتخاب برای بسیاری از صاحبان خانه تبدیل کرده است. مزیت اصلی کاشی ها این است که می توانند در برابر رطوبت مقاومت کنند و ترافیک سنگین را تحمل کنند.

کفپوش ها در اندازه های مختلف موجود است. علاوه بر این، نصب و نگهداری کفپوش ها آسان است.

شما می توانید کفپوش خود را مطابق با دکوراسیون خود به گونه ای سفارشی کنید که شبیه کفپوش چوبی، سرامیک یا هر نوع کف دیگری باشد.

کفپوش نیز در انواع ضد آب موجود است. همانطور که می دانیم هیچ طبقه ای 100% در برابر لغزش مقاوم نیست. اما کاشی‌های وینیل دارای لایه‌های داخلی هستند که هر زمان که زمین بخورید، ضربه وارده به بدن شما را به حداقل می‌رساند.

عیب اصلی کفپوش  این است که سازگار با محیط زیست نیست. آنها از مواد شیمیایی غیر قابل تجدید تشکیل شده اند که VOC (ترکیبات آلی فرار) را منتشر می کنند که می تواند برای انسان مضر باشد.

اگر کفپوش  را انتخاب می کنید، این نشان می دهد که محصول VOC کمتری منتشر می کند و می تواند به عنوان گزینه کفپوش ضد لغزش شما استفاده شود.

کفپوش ضد لغزش

کفپوش چوب پنبه ای یا بامبو

کفپوش چوب پنبه ای یا بامبو یکی از بهترین گزینه ها برای کفپوش ضد لغزش حمام شماست. اگر می خواهید عایق حرارتی طبیعی حمام خود را حفظ کنید و سفرهای صوتی را کاهش دهید، باید کفپوش چوب پنبه ای یا بامبو را انتخاب کنید.

هر دوی آنها از منابع تجدیدپذیر تشکیل شده اند. برای کفپوش بامبو، ساقه های بامبو (علف) تقسیم شده و به تخته تبدیل می شوند. در حالی که چوب پنبه از ضایعات تولید درب بطری تشکیل شده است.

هر دو می توانند نمای زیبایی به حمام شما ببخشند و آن را شیک تر و مدرن تر نشان دهند.

ویژگی جذب آب آن ها آن را متفاوت می کند. با این حال، این ویژگی می تواند یک نعمت یا یک بلا باشد.

برکت از جهتی به دلیل خاصیت جذب آب، احتمال زمین خوردن بر روی زمین خیس کمتر است و در مورد چوب پنبه، سطح اسفنجی دارد که احتمال پا شدن را به حداقل می رساند.

اما برای بامبو، ویژگی های جذب آب می تواند کمی ویران کند. اگر به درستی خشک نشوند می توانند باعث رشد کپک و کپک شوند. برای چوب پنبه، آنها در برابر آب مقاوم هستند، اما در صورت غوطه ور شدن در آب برای مدت طولانی تری می توانند باعث آسیب آب شوند. بنابراین بیشتر درزگیر ضد آب پس از نصب.

برای جلوگیری از این امر، مطمئن شوید که حمام شما دارای تهویه کافی است.

هر دوی آنها بادوام، کم تعمیر و نگهداری و مقرون به صرفه هستند. آنها همچنین در طرح ها و رنگ های متنوعی عرضه می شوند.

مشمع کف اتاق

کفپوش لینولئوم با نام Lino یکی از انتخاب های مورد علاقه صاحبان خانه برای مدت طولانی بوده است. مشمع کف اتاق اغلب با کفپوش وینیل اشتباه گرفته می شود. هر دوی آنها یک تفاوت اساسی دارند.

مشمع کف اتاق در مقایسه با کفپوش وینیل سازگارتر با محیط زیست است. از روغن بذر کتان، جوت، چوب پنبه پودر شده و سنگ آهک آسیاب شده تشکیل شده است. در پایان چرخه زندگی آنها می توان آن را بازیافت کرد یا روی توده کمپوست گذاشت.

مشمع کف اتاق بسیار بادوام است و با نگهداری مناسب می تواند تا 40 سال دوام بیاورد. در برابر آب مقاوم است. سطح لغزنده آن را می توان با افزودن فیلم مقاوم در برابر لغزش کاهش داد که آن را به بهترین گزینه برای کاشی های کف غیر لغزنده برای اتاق های مرطوب تبدیل می کند.

کفپوش مشمع کف اتاق دارای گزینه های متنوعی برای انتخاب از بین رنگ ها و گزینه های طراحی متنوع است و نگهداری آن آسان است.

اما آنها حتی گرانتر از کفپوش وینیل هستند و برای نصب به کمک حرفه ای نیاز دارید که می تواند هزینه اضافی را از شما دریافت کند.

علاوه بر این، رنگ اصلی خود را از دست می دهد یا با افزایش سن زرد می شود یا مستقیماً در معرض نور خورشید قرار می گیرد. که حتی با تمیز کردن هم پاک نمی شود.

کفپوش لاستیکی

کفپوش لاستیکی معمولاً مورد استفاده قرار نمی گیرد، اما دلیل اینکه آنها در این لیست قرار دارند این است که قابل اعتمادترین کفپوش های مقاوم در برابر لغزش هستند. اما اکنون، مردم کفپوش لاستیکی را برای حمام خود در نظر می گیرند.

مانند چوب پنبه، بامبو و مشمع کف اتاق، لاستیک نیز از اجزای طبیعی تشکیل شده است که آن را دوستدار محیط زیست می کند. اما قبل از خرید حتماً اعتبار محیط را بررسی کنید، این نشان می دهد که آیا محصول قابل اعتماد است یا خیر.

کفپوش لاستیکی توصیه می شود زیرا سخت است و زیر پا احساس نرمی می کند. ویژگی لاستیک این است که حتی زمانی که خیس است، نرم نمی شود.

بالشتک های اضافی در کفپوش لاستیکی از بدن شما در برابر آسیب محافظت می کند و باعث کاهش ضربه در هنگام زمین خوردن می شود. اگر به کفپوش لاستیکی فکر می کنید، از سطح بافت دار استفاده کنید زیرا حتی زمانی که سطح خیس است چسبندگی بیشتری را فراهم می کند.

رنگ ها و طرح های محدودی برای انتخاب وجود دارد، به علاوه گران هستند.

اگر افراد مسن در خانه دارید این نوع کفپوش بهترین گزینه است. به دلیل ویژگی کفپوش ضد لغزش آن.

کاشی های چینی و سرامیک ضد لغزش

یکی از پرکاربردترین کراوات های حمام برای دیوار و کف است. سرامیک و چینی اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند. اما این اصطلاحات متفاوت است. پرسلن در مقایسه با سرامیک در دمای بالاتری گرم می شود و گرانتر است.

هر دو سطح صافی دارند و وقتی در معرض رطوبت قرار می گیرند، لغزنده می شوند. اما بسیاری از تولید کنندگان گزینه هایی برای کاشی های چینی و سرامیک مقاوم در برابر لغزش ارائه می دهند.

این کاشی‌های کف حمام بدون لغزش دارای سطحی نانوساختار هستند که چسبندگی بین پا و کاشی را افزایش می‌دهد تا راه رفتن روی کاشی مرطوب را آسان‌تر کند.

هر دو کاشی بادوام، مقرون به صرفه و نگهداری آسان هستند. از کاشی های کوچک گرفته تا تخته های بزرگ می توانید گزینه های مختلفی را انتخاب کنید.

لیولی سرامیکا، بزرگترین شرکت تولید کننده چینی، طیف متنوعی از تخته های چینی را در رنگ ها و طرح های مختلف متناسب با دکوراسیون حمام شما دارد. ما حتی گزینه‌های کف‌پوش غیر لغزنده را برای اتاق‌های دوش با گواهی ADA داریم (با توجه به کاشی‌های مقاوم در برابر لغزش، قبل از خرید حتماً به این گواهینامه نگاه کنید).

سنگ طبیعی

اگر می خواهید با خاصیت ضد لغزش ظاهری جسورانه و با ظرافت و سبک داشته باشید، باید به سراغ سنگ های طبیعی بروید. بدون شک، آنها به حمام شما ظاهری جذاب می بخشند.

می دانیم که سطح سنگ صیقلی لغزنده است، اما سنگ های طبیعی سطح بافتی موجود است. کاشی‌های سنگی سندبلاست شده، برس‌کاری‌شده و غلت‌خورده چند نمونه از سنگ‌های بافت هستند.

سنگ های طبیعی حتی در برابر کپک و کپک مقاوم هستند.

علاوه بر این، آنها بسیار بادوام هستند و ارزش فروش مجدد بالایی دارند.

اما چند ایراد وجود دارد که باید قبل از انتخاب سنگ های طبیعی به عنوان کفپوش حمام از آنها آگاه باشید.

آنها گران هستند. سنگ های طبیعی سنگین و سخت تراشیده می شوند و برای نصب نیاز به کمک حرفه ای دارند. این به هزینه های شما اضافه می کند.

اما این یک سرمایه گذاری یکباره است. اگر پول کم ندارید، سنگ های طبیعی ممکن است بهترین انتخاب برای کفپوش حمام شما باشند. از آنجایی که آنها نه تنها در برابر لغزش مقاوم هستند، بلکه ظاهری مثبت به حمام شما خواهند داد.

نکاتی برای خشک نگه داشتن کف حمام:

در اینجا چند نکته برای خشک نگه داشتن حمام و مقاوم کردن.  کاشی های حمام در برابر لغزش آورده شده است.

منطقه دوش را جدا کنید

بهترین راه برای خشک نگه داشتن کف این است که با نصب یک کابین دوش، قسمت دوش خود را جدا کنید. بنابراین ریزش آب اضافی وجود نخواهد داشت.  و می توان احتمال زمین خوردن در کف های مرطوب را به حداقل رساند.

به کفپوش ضد لغزش بروید.

همانطور که در بالا ذکر شد چند نمونه از کفپوش های ضد لغزش هستند. کاشی های حمام نیز نقش مهمی در خشک نگه داشتن سطح دارند. همانطور که اشاره کردیم گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد که می تواند با دکوراسیون حمام شما مطابقت داشته باشد.

کفپوش های ضد لغزش را نصب کنید.

تشک‌های کف ارزان‌ترین راه برای کاهش احتمال زمین خوردن.  پس از بیرون آمدن از یک منطقه مرطوب هستند.

نگه داشتن حمام بیرون از حمام یک راه حل زیبا است. آنها رطوبت اضافی پاهای شما را جذب می کنند.

اگر تشک های کف را انتخاب می کنید. به سراغ تشک های ساخته شده.  از میکروفیبر، پنبه و فوم حافظه بروید. حتی گزینه تشک PVC نیز در بازار موجود است.

فنجان های مکنده در پایین تشک های PVC آنها را محکم روی زمین نگه می دارد.

از فرمول های ضد لغزش استفاده کنید.

می توانید این فرمول های ضد لغزش را در حمام های فعلی خود اعمال کنید تا در برابر لغزش مقاوم شوند.

این یک مایع مایع مانند است که می توانید آن را روی کف حمام خود بمالید. این پوشش بهترین گزینه برای کاشی سنگ یا سرامیک است.

پس از اعمال فرمول، به کاشی های حمام ظاهری بافت می دهد که چسبندگی را افزایش می دهد. اعمال آن آسان است.

مراحل اعمال فرمول ضد لغزش:

حمام تمیز

ناحیه ای را که نمی خواهید فرمول را روی آن قرار دهید بچسبانید.

فرمول ضد لغزش را بریزید و آن را کاملا پخش کنید ، کفپوش ضد لغزش

همانطور که مارک توصیه می کند، بگذارید خشک شود.

جمع بندی:

اینها چند کفپوش ضد لغزش حمام غیر لغزنده و نکاتی برای خشک نگه داشتن کف حمام بودند. حالا وقت شماست که یکی از کفپوش ضد لغزش را انتخاب کنید!

اما به خاطر داشته باشید.  که تمام این کاشی‌های ذکر شده در بالا 100% در برابر لغزش مقاوم هستند. برای به حداقل رساندن احتمال افتادن روی زمین های مرطوب، نکات ذکر شده را رعایت کنید.

برای خرید لوازم بهداشتی کامل حمام کلیک کنید .

فتوحی

دیدگاهتان را بنویسید