مقالات

کاشی و سرامیک ضد خش

سرامیک ضد خش

کدام کاشی و سرامیک در برابر خش مقاوم تر است؟

کاشی و سرامیک ضد خش برای هر کسی که کودک، حیوانات خانگی و به طور کلی برای همه یک ضرورت مطلق است.  با این حال، پیدا کردن سرامیک مناسب می تواند با انواع کاشی های موجود در بازار چالش برانگیز باشد.  اجازه دهید آن را به بهترین چهار گزینه سرامیک ضد خش محدود کنیم تا به شما کمک کند سرامیک ضد خش مناسب را برای خانه‌تان انتخاب کنید.

سرامیک ضد خش

کاشی ساخته شده از سرامیک یا پرسلان مقاوم ترین سرامیک در برابر خراش است.  کاشی و سرامیک از خاک رس پخته شده ساخته شده است.  و ماده ای سخت و بادوام است.  کاشی پرسلان نوعی سرامیک است.  اما آن را از خاک رس کشت شده تر درست می کنند.  و در دمای بالاتر می پزند. این باعث می شود که یک سرامیک مقاوم در برابر خش باشد. در مورد مقاومت در برابر خراش، پرسلان بدون لعاب بهترین است. کاشی برای نگهداری آسان و مقاوم در برابر آب است..

سرامیک ضد آب

تخته یا کاشی های لوکس یک گزینه عالی برای سرامیک ضد خش هستند. بادوام، مقرون به صرفه و مراقبت از آن آسان است. کاشی های لوکس را از چندین لایه مواد مصنوعی می سازند.  لایه پایه سفت یا نیمه انعطاف پذیر است.  لایه طراحی تصویر کاشی یا چوب است.  و یک لایه سایش محافظ شفاف است.  لایه سایش محافظ بالایی از یک ماده بادوام ساخته شده.  که به محافظت از کف شما در برابر خراش و آسیب کمک می کند. کاشی های لوکس می تواند از چوب یا حتی کاشی و سنگ تقلید کند و گزینه های زیادی برای دکوراسیون به شما بدهد.  ناگفته نماند که حتی برخی صداها را جذب می کند و برای بسیاری از خانه های شلوغ ایده آل است.  اما بهترین بخش ضد آب بودن آن است!

سرامیک ضد خش

لمینت سرامیک

لمینت یک جایگزین شیک و محکم برای کف چوبی سخت است که مقرون به صرفه، مقاوم در برابر خش، مقاوم در برابر خش و مقاوم در برابر آب است.  این در تمام رنگ‌ها و رنگ‌های مشابه چوب سخت موجود است.  لمینت یک ماده مصنوعی کف است که شبیه چوب است و با هم در تخته ها پردازش می شود. دارای لایه پایه، لایه تصویر و لایه سایش است.

مانند وینیل، لایه سایش چیزی است.  که لمینت را در برابر خراش مقاوم می کند. یک نقطه ضعف، ضد آب نیست. اگر آب بین تخته ها نفوذ کند.  و لایه پایه خیس شود.  می تواند متورم شود.  و کف شما را خراب کند. با این حال، بسیار سخت است.  بنابراین با هر چیز دیگری که می توانید به آن پرتاب کنید عالی است.

در نتیجه

ملاحظات دیگر می تواند یک راه حل موقت برای محافظت از کاشی باشد.   کاشی های فرش پوست کنده و چسبنده اگر به دنبال پوششی سریع هستید. اینها راه حلی عالی هستند.  زیرا نصب و برداشتن آنها بسیار آسان است.  فقط کف را تمیز کنید.  پشت آن را جدا کرده.  و در جایی که می خواهید قرار دهید. خیلی راحت تر از این نمی شود! کاشی های فرش همچنین می توانند صدا را جذب کنند.  که برای کودکان و حیوانات خانگی خوب است.

سرامیک ضد خش

تعداد زیادی کاشی و سرامیک ضد خش وجود دارد.  اما بهترین مناسب برای خانه شما چیست؟ مشاوران سرامیک فتوحی در مورد خانه، ترافیک پا، حیوانات خانگی و کودکان شما سوال خواهند کرد. آنها همچنین در مورد بودجه و ایده های طراحی شما سوال خواهند کرد. به این ترتیب، آنها می توانند مشاوره درست و بهترین سرامیک ضد خش را برای شما ارائه دهند. از نمایشگاه فتوحی دیدن کنید.  تا پاسخ ها را دریافت کنید یا مشاوره رایگان یک به یک نمایشگاه خود را امروز در وب سایت ما برنامه ریزی کنید!

برای خرید کاشی و سرامیک ضد خش کافیه فقط با ما تماس بگیرید.   (( فتوحی ))

دیدگاهتان را بنویسید