صنعت ساختمان

کاربرد سینک بدون سینی

سینک های قاب فلاش

انتخاب سینک: یک راهنمای کامل

درست مانند سایر اجزای آشپزخانه، هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه کدام سینک آشپزخانه یا سینک بدون سینی برای شما بهترین است، انتخاب زیادی وجود دارد. اندازه، جنس، نوع نصب، رنگ، مارک و قیمت، به راحتی با انتخاب کور می شود.

در نهایت، ابتدا باید این گزینه ها را محدود کنید، اما چگونه این کار را انجام می دهید، از کجا شروع می کنید؟ امیدواریم این راهنما به شما درک بهتری از گزینه های موجود، مزایا و معایب مواد مختلف و اینکه کدام راه حل ممکن است در آشپزخانه شما بهتر عمل کند، به شما بدهد.

از کجا شروع می کنی؟ – ممکن است هنوز طرحی در جای خود نداشته باشید و ممکن است ندانید چه چیزی مناسب است، اما هنوز هم می توانید یک انتخاب موقت داشته باشید، آن را به “لیست آرزوها” خود اضافه کنید و با طراح خود صحبت کنید.

کاربرد / نوع نصب

سه نوع نصب اساسی برای سینک آشپزخانه وجود دارد:

سینک های داخلی

سینک های داخلی

همچنین به عنوان نشسته، دراز و یا بالا نصب می شود. این سینک ها در بالای میز کار قرار می گیرند. در یک سوراخ از قبل برش خورده پایین می آید.  و اطراف لبه ها را با یک واشر لاستیکی و سیلیکون می بندیم. این نوع سینک را می توان بر روی هر متریالی استفاده کرد، اگرچه تنها گزینه ای است که می توان از میزهای لمینت استفاده کرد. اینها معمولاً دارای یک تخته تخلیه / تخلیه هستند که در سینک قرار دارند.

سینک های قاب فلاش

سینک های قاب فلاش

همچنین به عنوان یا فرورفته نیز شناخته می شود. مانند یک سینک داخلی اما برش برای سینک در اطراف لبه قرار می گیرد تا لبه / قاب سینک همسطح روی میز کار قرار گیرد. لبه سینک با واشر لاستیکی و سیلیکون مهر و موم شده. سینک‌های قاب فلاش در فولاد ضد زنگ یا کامپوزیت (با قاب فولادی ضد زنگ) موجود هستند و می‌توان آن‌ها را در هر متریال میز کار نصب کرد (توجه داشته باشید: میزهای لمینت را نمی‌توان تخفیف داد). با یا بدون تخته تخلیه موجود است.

سینک های قاب فلاش

سینک بدون سینی

همچنین به عنوان یکپارچه یا غوطه ور شناخته می شود. همانطور که از نام آن پیداست، این سینک ظرفشویی است که زیر سطح کار قرار می گیرد. بسته به مواد مورد استفاده، برش روی میز کار می تواند.  در کناره های سینک باشد یا ممکن است.  در سینک بدون سینی یک لبه کوچک وجود داشته باشد.  سینک به سطح زیرین میز کار محکم بسته شده.  و مهر و موم شده. این نوع نصب برای میزهای کار با سطح جامد، سنگ و کوارتز مناسب است و با میزهای لمینت سازگار نیست. این سینک ها تخته تخلیه ندارند اما می توان شیارهای تخلیه را در میز کار برش داد.

هدف

این ممکن است یک سوال احمقانه به نظر برسد، اما از سینک خود برای چه استفاده می کنید؟ مهم است که قبل از تصمیم گیری بیشتر این موضوع را در نظر بگیرید زیرا ممکن است بر اندازه، تعداد کاسه ها، پیکربندی و مواد سینکی که انتخاب می کنید تأثیر بگذارد.

این می تواند برای آماده سازی در یک جزیره، تمیز کردن.  چکمه ها یا شستن دست لباس ها در اتاق ابزار باشد.  یا می تواند تنها سینک شما باشد.  که باید چند منظوره باشد.  مهم است که به طراح خود بگویید قصد دارید از سینک برای چه چیزی استفاده کنید تا بتواند در مورد اندازه و پیکربندی استفاده کند.

مواد

در اینجا ما به مواد و مزایا و معایب هر کدام خواهیم پرداخت. این فهرست جامع نیست، ما روی مواردی که معمولا استفاده می شوند تمرکز می کنیم. مواد تخصصی دیگر در دسترس هستند و ممکن است توسط خرده فروش شما ارائه شوند، از طراح خود برای اطلاعات بیشتر بخواهید.

تا کنون محبوب ترین مواد مورد استفاده برای سینک ظرفشویی و انتخاب برای آشپزخانه های حرفه ای است. ضد زنگ سخت، بهداشتی، مقاوم در برابر حرارت و نگهداری بسیار آسان است. ضد زنگ قوی است و در عین حال به اندازه کافی نرم است که ضربه را جذب کند، آیا تا به حال در حین شستشو یک بشقاب در سینک بیندازید؟ البته که دارید، تصادفات اتفاق می افتد. با ضد زنگ، این احتمال وجود دارد که صفحه نشکن باقی بماند.

انواع مختلفی از فولاد ضد زنگ وجود دارد. فولاد ضد زنگ درجه 18/10 بهترین استیل برای استفاده برای سینک آشپزخانه است.  دارای محتوای نیکل و کروم بالایی است.  و می توان آن را به صورت برس خورده.  یا ساتن و همچنین پولیش ساخت. برخی از سازندگان یک روکش با شات بلاست فوق العاده سخت ارائه می دهند که مقاوم در برابر خراش است و اثر انگشت را نشان نمی دهد – ببینید

سرامیک / خاک نسوز

این سینک های لعاب دار مترادف سینک های بلفاست هستند و زیبا هستند و جلوه ای کلاسیک به آشپزخانه شما می دهند.

سطح لعاب صاف سرامیک تضمین می کند.  که آلودگی ها و میکروب ها به راحتی شسته می شوند.  و آنها را بسیار بهداشتی می کند. این سینک‌ها که یک ماده سفت و سخت سنگین هستند.  حرکت نمی‌کنند یا خم نمی‌شوند.  اما در صورت ضربه زدن.  لعاب می‌تواند.  خرد شود یا از بین برود.

گرانیتی

برندهای مختلفی از سینک کامپوزیت وجود دارد.  که همگی از مواد مختلفی ساخته و بنابراین پوشش دادن. آن دشوار است. زیرا ممکن است.  ویژگی‌های آن بین تولیدکنندگان متفاوت باشد. این سینک‌ها معمولاً از گرانیت یا کوارتز، رزین و پلاستیک‌های سنگین برای رنگ‌دانه ساخته می‌شوند. آنها غیر متخلخل و مقاوم در برابر خش هستند.

در طیف وسیعی از شکل ها و رنگ ها موجود هستند، اگر به دنبال هماهنگی یا تحسین رنگ میز کار خود هستید، راه حل خوبی هستند.

کوریان/رزین

برای میزهای کار رزینی مانند سینک شما می تواند.  از همان مواد و قالب گیری شود.  یا به هم وصل تا یک انتقال بدون درز از میز به کاسه ایجاد شود. این ماده غیر متخلخل بسیار بهداشتی است و نگهداری آن آسان است اما آستانه حرارت پایینی دارد. برای محافظت در برابر گرما می توان از پایه فولادی ضد زنگ استفاده کرد.

چدن

این سینک‌های آهنی که یک ماده سنگین وزن متراکم هستند.  با یک لایه لعابی سخت پوشیده که از آن‌ها در برابر زنگ زدگی محافظت می‌کند.  و سطحی بهداشتی و آسان برای تمیز کردن فراهم می‌کند.

این سینک ها برای طرفداران سینک های لعاب سفید عالی هستند. آنها سخت تر از سرامیک است. آنها را می توان در رنگ های مختلف ساخت، اگرچه انتظار می رود حق بیمه پرداخت شود. با وجود چگالی و استحکام این سینک‌ها، مینای دندان در صورت کوبیدن.  به اندازه کافی می‌تواند. خرد شود و چدن خاکستری تیره را در معرض دید قرار دهد.  و آن را مستعد زنگ زدگی کند.

 سینک استیل

سینک گرانیتی

خرید سینک بدون سینی

دیدگاهتان را بنویسید