دکوراسیون

چگونگی دیزایین و سرامیک پشت تلویزیون

دیوار آجری

( زمان مطالعه 4 دقیقه )

سرامیک پشت تلویزیون و دیزایین دیوار پشت تلویزیون که چگونه می توان بهترین و شیک ترین نوع آن را انتخاب کرد. هشت راه حل خلاقانه برای شما  وجود دارد. این وبلاگ را مطالعه کنید. تا بدانید که چگونه دیزایین و سرامیک پشت تلویزیون خود را مانند یک طراح داخلی حرفه ای با نکات مهمی که وجود دارد، دیزایین کنید.

1. یک قاب عکس برای دیوار انتخاب کنید

برای القا کردن احساس گالری هنری، سعی کنید از عکس‌ها، چاپ‌ها یا پوسترهایی با اندازه‌های مختلف به عنوان دکور دیوار تلویزیون استفاده کنید. این باعث می‌شود که رنگ و ابعاد به دیوار اضافه شود.  که اگر می‌خواهید تلویزیون خود را کمتر به چشم بیاورید، راه‌حلی عالی است.

قاب عکس برای دیوار

2. کاغذ دیواری را اضافه کنید

این تغییر مقرون‌به‌صرفه سازگار است و تکمیل آن زمان زیادی نمی‌برد. قرار دادن کاغذ دیواری روی دیوار پشت پایه تلویزیون راهی عالی برای ایجاد یک دیوار برجسته است و انتخاب یک طرح روشن توجه را به آن قسمت جلب می کند.

کاغذ دیواری

نکته!

کاغذ دیواری را خودتان  بچسبانید زیرا حذف و نصب آسانی دارد  و آسیب کمتری خواهد داشت.

3.  زیر تلویزیون ( میز tv ) را امتحان کنید

اگر به دنبال ایجاد محل ذخیره سازی بیشتر هستید، یک میز تلویزیون را انتخاب کنید. در حالی که یک پایه تلویزیون می تواند چند چیز را در خود ذخیره کند، یک میز تلوزیون به دلیل اندازه بزرگ آن فضای بیشتری را فراهم می کند. بسیاری از مراکز  دارای قفسه‌های باز برای نمایش آثار هنری، عکس‌ها و سایر دکورها هستند. این گزینه کاربردی و در عین حال زیبا راهی عالی برای تزئین دیوار پشت تلویزیون شما و همچنین ایجاد محلی برای ذخیره سازی است.

زیر تلویزیون

4. سرامیک طرح آجر نصب کنید

آیا می خواهید بدانید چگونه دیوار پشت تلویزیون خود را دیزایین کنید و آن را طبیعی جلوه دهید؟ مصالح ساختمانی طبیعی را انتخاب کنید.  که در خانه مانند چوب، سنگ یا آجر به عنوان دکور پشت تلویزیون استفاده می شود. در حالی که آجر واقعی نیاز به نصب حرفه ای دارد. سرامیک طرح آجر ، که می توانید در مدت زمان کوتاهی نصب آن را انجام دهید.  دیواری آجری با استفاده از سرامیک طرح آجر و انواع آن در طرح ها و رنگ های مختلف انتخاب کنید که به دیوار پشت تلویزیون شما جذابیت طبیعی می بخشد.

سرامیک پشت تلویزیون

5. به سراغ دیوار 3d بروید

اگر دوست دارید مجموعه ی مورد علاقه خود را جمع آوری کنید ، و آن را روی دیوار خود نمایش دهید. ایجاد یک دیوار هنری شبیه ایجاد دیوار گالری است، اما به جای آویزان کردن هنر دو بعدی، قطعات سه بعدی را نیز با هم ترکیب می کنید. افزودن آثار هنری سه بعدی به دکوراسیون دیوار تلویزیون شما عمق و بافت بیشتری می بخشد.

دیوار آجری

نکته!

برای داشتن یک دیوار منسجم، مطمئن شوید که تم  و عکس‌های دیوار شما در یک پالت رنگ باقی می‌مانند.

6. قالب گیری دیوار

اگر می‌پرسید چگونه دیوار پشت میز تلویزیون خود را دیزایین کنید.  قالب‌گیری دیوار را انتخاب کنید. این کار بدون افزودن رنگ اضافی به دیوار شما ابعاد می بخشد. قالب گیری ( گچ بری ) روشی عالی برای دیزایین هر دیواری است.  و قرار دادن آن در پشت پایه تلویزیون، آن را به بخشی از نقطه کانونی شما تبدیل می کند.

قالب گیری دیوار

7. پانل های دیواری را امتحان کنید

اگر به این فکر می کنید که چگونه دیوار پشت تلویزیون خود را تزیین کنید در حالی که سعی می کنید با سبک دکوراسیون خود مطابقت داشته باشد.  پانل های چوبی راه حل خوبی برای شما است. استفاده از تخته های چوبی برای تزیین دیوار، حسی دنج ایجاد می کند.  که به خوبی با سبک های مختلف هماهنگ می شود. از تخته های چوبی قهوه ای برای داشتن حسی  دنج استفاده کنید.  یا  در تم های دیگر از چوب روشن و خرمایی را انتخاب کنید.

پانل های دیواری

8. آینه های شیک را آویزان کنید

افزودن آینه به دیوار پشت تلویزیون می تواند بیش از یک مشکل را حل کند. اگر دیوار شما خالی به نظر می رسد، آینه ها فضا را به خوبی پر می کنند. این به ویژه اگر شما یک مجموعه از آینه های مختلف ایجاد کنید کار می کند. افزودن آینه به دیوار نیز راهی عالی برای بزرگ‌تر کردن فضای شماست. اگر می‌خواهید چگونه دیوار پشت تلویزیون خود را تزئین کنید ، اما نگران دکوراسیونی هستید که فضا را کوچک می‌کند، دیوار آینه‌ای را انتخاب کنید.

آینه های شیک

اکنون که ایده هایی در مورد نحوه دیزایین و سرامیک پشت تلویزیون دارید، آماده انتخاب بهترین دکوراسیون برای دیوار ، انتخاب سرامیک پشت تلویزیون  و طرح های مدرن برای خانه خود هستید.

برای دیدن انواع سرامیک فتوحی به سایت بازار صنعت و ساختمان فتوحی مراجعه کنید . یا با شماره 09108103551 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید